Uusi massaman chicken.

Anonyymi

Aivan mahtava maku, tällä kertaa spagetilla.
By NumBall HHN 61v
ps. uutta ruokatarjontaa...

69

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko mitä ketsuppia tarjolla ja isossa vai pienessä anniskelupullossa?

• Anonyymi

Heinz:ko tarkoitat, en kysynyt mutta monta erinomaista ruokalajia kotiin kannettuna, Palapon Lean Food อาหารคลีน....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heinz:ko tarkoitat, en kysynyt mutta monta erinomaista ruokalajia kotiin kannettuna, Palapon Lean Food อาหารคลีน....

Heinzin original on voittanut kaikki geda-testit viime vuosina. Kokit kyllä on sitä mieltä että ketsupin ainoa paikka on hampurilaisessa. Muihin tarkoituksiin on muut soosit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heinzin original on voittanut kaikki geda-testit viime vuosina. Kokit kyllä on sitä mieltä että ketsupin ainoa paikka on hampurilaisessa. Muihin tarkoituksiin on muut soosit.

Jaa no kyllä ketsuppia menee varsin runsaasti monien thairuokien yhteydessä, minä en sitä juurikaan viitsi syödä, pullossa olkoon, lähinnä käytän sitä näiden apinoiden villalankana, ja heti tärppäisi jopa kaksi kertaa. Pattayan savo tyytyköön ilonaan me rikkaat joihinkin muihin merkkeihin.

• Anonyymi

Moi Numba, houkuttelevan herkullinen aloitus sinulla. Mitä laatua oli tuo spagetti massaman chickenissä ja siellä Huassa saako samaa green curry chickenillä? Täällä Chiang Maissa saa tosi hyvää green curry chickeniä tämän autenttista ollen.

Nämä viidentähdenravintoloissa ruokailevat apinat eivät taida tietääkään, kuinka yleinen ja oleellinen raaka-aine ketsuppi monessa eri ruuassa ollen, vaikkapa sweed and sour chickenissä. Joku näistä ei rekkamiesten ravinteloissa ruokailevista voisikin kertoa millä korvata sweed and sourissa käytettävä ketsuppi?... aha, eikö onnistu 55555!

s

• Anonyymi

Minua kanssa nauratti jälleen kerran näiden pattayarakkaiden ketsubit, en ole tietoinen mitä laatua tuo spagetti oli, rasiassa vaan luki Pasta with Chicken Massaman, sama thaiksi en osaa sitä kirjoittaa 442KAL, P52, C40, F4... please keep it in The Jääkaappi. A14
        PALAPON lean food.

OLen tuolta tilannut ruat jo kuutisen kuukautta, 25 annosta viikossa, on aina jääkappissa jotain syötävää, muutaman kuukauden on ollut tarjolla ruotsalaisia lihapullia, ihan itse tehtyjä, siis ei ikeasta, hieman mauttomia kun ei ole kuin kanalihasta, mutta totuin nopeasti.

Odotellaan mitä savon pattaya tähän vastaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kanssa nauratti jälleen kerran näiden pattayarakkaiden ketsubit, en ole tietoinen mitä laatua tuo spagetti oli, rasiassa vaan luki Pasta with Chicken Massaman, sama thaiksi en osaa sitä kirjoittaa 442KAL, P52, C40, F4... please keep it in The Jääkaappi. A14
        PALAPON lean food.

OLen tuolta tilannut ruat jo kuutisen kuukautta, 25 annosta viikossa, on aina jääkappissa jotain syötävää, muutaman kuukauden on ollut tarjolla ruotsalaisia lihapullia, ihan itse tehtyjä, siis ei ikeasta, hieman mauttomia kun ei ole kuin kanalihasta, mutta totuin nopeasti.

Ei ihan täyspäisen puuhaa tämän itsensä kanssa kirjoittelevan touhut, mutta saanee nautintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PALAPON lean food.

Laita kuva rasiasta niin 2010 thaita osaavana kertoo spagetin nimen ja laadun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihan täyspäisen puuhaa tämän itsensä kanssa kirjoittelevan touhut, mutta saanee nautintoa.

Tärkeintä on ketsubbi ja se saa numerosensein nauramaan ja sitten kun hän nauraa, hänellä on selkeästi hauskaa, niin että kova kunto se vaan hytkyy. https://ibb.co/wLFdcCP

Jos pitää massamanista vähän vängätä vaihteeksi, niin siinä ei kyllä missään nimessä ole spagettia. Massaman on Thaimaassa kehitetty ruokalaji, currysoppa, josta on pari eri variaatiota, mutta missään niissä ei ole spagettia.

Voithan sinä laittaa siihen spagettia, ei siinä mitään, mutta kyseiseen currysoppaan se ei kuulu.

Käännetty englannista- "Massaman curry on runsas, suhteellisen mieto thaimaalainen curry. Se on fuusioruoka, jossa yhdistetään Persiasta, Intian niemimaalta ja Malaijin saaristosta peräisin olevia ainesosia ja ainesosia, joita käytetään yleisemmin thaimaalaisessa keittiössä massaman currytahnan valmistukseen"

Sen enempää massaman cyrry ei liity Intiaan, kuin että sieltä tulevia ainesosia käytetään tahnan valmistukseen.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeintä on ketsubbi ja se saa numerosensein nauramaan ja sitten kun hän nauraa, hänellä on selkeästi hauskaa, niin että kova kunto se vaan hytkyy. https://ibb.co/wLFdcCP

Jos pitää massamanista vähän vängätä vaihteeksi, niin siinä ei kyllä missään nimessä ole spagettia. Massaman on Thaimaassa kehitetty ruokalaji, currysoppa, josta on pari eri variaatiota, mutta missään niissä ei ole spagettia.

Voithan sinä laittaa siihen spagettia, ei siinä mitään, mutta kyseiseen currysoppaan se ei kuulu.

Käännetty englannista- "Massaman curry on runsas, suhteellisen mieto thaimaalainen curry. Se on fuusioruoka, jossa yhdistetään Persiasta, Intian niemimaalta ja Malaijin saaristosta peräisin olevia ainesosia ja ainesosia, joita käytetään yleisemmin thaimaalaisessa keittiössä massaman currytahnan valmistukseen"

Sen enempää massaman cyrry ei liity Intiaan, kuin että sieltä tulevia ainesosia käytetään tahnan valmistukseen.

T 2010

Olet sinä melkoinen thaimaan tietäjä vekkuli, ihan aitoa massaman kanaa, spaketilla.
        Tuolla firmalla on ainakin sata farangi asiakasta, joille ruoka toimitetaan, tietysti he tekevät ruuat hieman sekotellen thaimaalaisia ja eurooppalaisia makuja, resupetteri..

Eikä ole järkevää olla siellä ei missään, ei mitään palveluja farangeille, en ikinä tuollaiseen paikkaan muuttaisi, hieno paikka oli se tak, mutta sieltä ei oikeastaan löytynyt mitään kunnollista safkaa, muutakuin tuosta hotellista, ja sinä reppana asut vapaa ehtoisesti paikassa vetäen pelkkiä riisikuppeja, sinulla ei kertomasi mukaan ole edes kunnollista hotellia siellä, olet melkoinen pelle... On sinulla hieno ja nautittava elämä, mutta puskajussijan sinä olet.

https://aijaa.com/LiUBtE

Kun katsotaan mitä olet täällä thaimaasta kertonut itsestäsi, alkaa olla selvää että olet vain pattayan savon suurin palstavaikuttaja reppana, uskottavuutta sinulla ei ole enää mitään, ollut pitkään aikaan, puskajussi.

BY NumBall HHN 61v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä melkoinen thaimaan tietäjä vekkuli, ihan aitoa massaman kanaa, spaketilla.
        Tuolla firmalla on ainakin sata farangi asiakasta, joille ruoka toimitetaan, tietysti he tekevät ruuat hieman sekotellen thaimaalaisia ja eurooppalaisia makuja, resupetteri..

Eikä ole järkevää olla siellä ei missään, ei mitään palveluja farangeille, en ikinä tuollaiseen paikkaan muuttaisi, hieno paikka oli se tak, mutta sieltä ei oikeastaan löytynyt mitään kunnollista safkaa, muutakuin tuosta hotellista, ja sinä reppana asut vapaa ehtoisesti paikassa vetäen pelkkiä riisikuppeja, sinulla ei kertomasi mukaan ole edes kunnollista hotellia siellä, olet melkoinen pelle... On sinulla hieno ja nautittava elämä, mutta puskajussijan sinä olet.

Kun katsotaan mitä olet täällä thaimaasta kertonut itsestäsi, alkaa olla selvää että olet vain pattayan savon suurin palstavaikuttaja reppana, uskottavuutta sinulla ei ole enää mitään, ollut pitkään aikaan, puskajussi.

BY NumBall HHN 61v.

Tosin kun olet tunnetusti varaton, ulosottomiestä paossa, on varmaa että mittari ei saa sinua sieltä mitenkään kiinni, joten nauti elämästäsi, lisäksi buriramissa pärjää hyvin halvalla, kun ei ole missään mitään, nolla malli. Mihin sitä massia menisi, sinulla on elämä mallillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita kuva rasiasta niin 2010 thaita osaavana kertoo spagetin nimen ja laadun.

Olen aivan tarpeeksi, laittanut tänne kuvia, apina... laita sinä, räps räps, kuva uima altaasta, ja avomebasta... muuten kysyin vaimolta, kertoi että kyseessä merkki, "kiinalaiset jälki ruoka nuudelit", eli thaimaaksi ขนมจีน, lasuttuna K̄hnmcīn. Voin vakuuttaa, että ei tarvitse, täällä viisastella kieli taidolla, kun on oma thaimalainen vaimo, eikä mikään kerta käyttö vuokra hutsu.
        Terveisiä savoon apina.
        By NumBall, yli 20v naimisissa HH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin kun olet tunnetusti varaton, ulosottomiestä paossa, on varmaa että mittari ei saa sinua sieltä mitenkään kiinni, joten nauti elämästäsi, lisäksi buriramissa pärjää hyvin halvalla, kun ei ole missään mitään, nolla malli. Mihin sitä massia menisi, sinulla on elämä mallillaan.

Älä Numball ole ilkeä voihan tollo pelata pulujen kanssa shakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta menee nyt nimimerkit sekaisin. Tästä on vain viikko aikaa kun sensei kertoi olleensa Suomessa ulosotossa ja siirtäneensä omaisuutensa vaimolle ja pojalle piiloon ulosottomieheltä ja paenneensa Thaimaahan ja saaneensa tarpeekseen Suomesta.
        Kymppi ei koskaan ole kertonut olleensa ulosotossa eikä paenneensa maasta.
        Onko yksikkökaksikolla nyt velat saataviksi-päivä menossa toukokuun eläkkeen mennessä kurkusta alas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä Numball ole ilkeä voihan tollo pelata pulujen kanssa shakkia.

"Senseillä" menee taas nimimerkit sekaisin. Numball oli se tollo, joka väitti massaman currya intialaiseksi ruuaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Senseillä" menee taas nimimerkit sekaisin. Numball oli se tollo, joka väitti massaman currya intialaiseksi ruuaksi.

Näin tein 2010 ettei massaman chicken ole thaimaalainen ruoka jos se toimitaan pastalla, näin vain on käynyt täällä hua hinissä, sinänsä hauskaa nämä väittelyt, oletko koskaan edes maistanut massamania, vai oletko vain wikipedian varassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tein 2010 ettei massaman chicken ole thaimaalainen ruoka jos se toimitaan pastalla, näin vain on käynyt täällä hua hinissä, sinänsä hauskaa nämä väittelyt, oletko koskaan edes maistanut massamania, vai oletko vain wikipedian varassa.

Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit punkero laittaa vaikka sammakon siihen massaman curryyn, mutta se on silloin massaman curry sammakolla, koska sammakko ei kuulu massaman curryyn sen enempää kuin spagettikaan.

Massaman curry on helppo valmistaa, kun on tahna valmiina. Meillä sitä tehdään kotona.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit punkero laittaa vaikka sammakon siihen massaman curryyn, mutta se on silloin massaman curry sammakolla, koska sammakko ei kuulu massaman curryyn sen enempää kuin spagettikaan.

Massaman curry on helppo valmistaa, kun on tahna valmiina. Meillä sitä tehdään kotona.

T 2010

Niinkö luulenpa että kuuluminen on suhteellista, sammakolla tai ilman, puska Jussi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitetaanpa tämän https://aijaa.com/LiUBtE kuvan ruuan nimi kirjoitustaidottomalle pulu tollolle.

Spagetti Massaman Chicken kirjoitetaan thaiksi näin:
        กรุณาเก็บไว้ในตู้เย็น

Selvää satokauden aivoruokaa aivan varmasti ollen, voin vakuuttaa.

s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö luulenpa että kuuluminen on suhteellista, sammakolla tai ilman, puska Jussi...

Enkä laittanut yhtään mitään, annos löytyy ravintolan listalta, puska Jussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Näyttää siltä että saariplösö syö kerran kuussa ja sai mitä sai, alkaa kehuskelemaan annoksiaan. Ulkona käy kerran kahdessa vuodessa ja heti keksii sieltä jotakin vallan ihmeellistä kuten durianhedelmien kieltokyltin ja ajattelee sitten olevansa ainoa ihminen thaimaassa kun muut ei ole kieltokylttiä postittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä laittanut yhtään mitään, annos löytyy ravintolan listalta, puska Jussi.

Eikä tuo vaikuta hirveällä taikatempulle, riisi vaihdetaan vain pastan, miten paistetulla perunoilla ja ketsubilla, puska Jussi, tai vaikka peruna muistilla, maailmassa on monta ihmeellistä asiaa puska Jussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas "sensei", että nyt asutkin taas Hua Hinissä.

Tämä: "ettei massaman chicken ole thaimaalainen ruoka jos se toimitaan pastalla, " - ei nyt ehkä täysin avautunut minulle. Lieneekö tuo kovin oleellista, mutta merkityksellistä lienee tämä, että Kymppi on oikeassa tässä, että massaman ei ole intialainen ruoka.

Minä olen syönyt ja tehnyt massamania sekä Thaimaassa että Suomessa. Minulla on tallessa ensimmäinen kirjattu resepti massamanista. Olen myös tarkkaan tutustunut massamanin historiaan, mitä siitä on kirjoitettu jo ennen tuota ensimmäistä kirjattua reseptiä. Tänä päivänä reseptit hieman poikkeavat tuosta ensimmäisestä kirjatusta.

Olen kokeiluissani testannut monia eri versioita massamanista ja proteiinin lähteitä siinä. En kuitenkaan sammakkoa.

Sammakoista lisää ehkä myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä: "ettei massaman chicken ole thaimaalainen ruoka jos se toimitaan pastalla, " - ei nyt ehkä täysin avautunut minulle. Lieneekö tuo kovin oleellista, mutta merkityksellistä lienee tämä, että Kymppi on oikeassa tässä, että massaman ei ole intialainen ruoka.

Minä olen syönyt ja tehnyt massamania sekä Thaimaassa että Suomessa. Minulla on tallessa ensimmäinen kirjattu resepti massamanista. Olen myös tarkkaan tutustunut massamanin historiaan, mitä siitä on kirjoitettu jo ennen tuota ensimmäistä kirjattua reseptiä. Tänä päivänä reseptit hieman poikkeavat tuosta ensimmäisestä kirjatusta.

Olen kokeiluissani testannut monia eri versioita massamanista ja proteiinin lähteitä siinä. En kuitenkaan sammakkoa.

Lisättäköön tähän vielä se, että olemme vaimoni kanssa tehneet myös massaman pitsoja, enkä näkisi ongelmana sitä, jos joku haluaa haluaa massamania nauttiessaan vaihtaa riisin "spakettiin".

Tästä huolimatta näkisin tämän asian niin, että jonkin sortin nimisuoja voisi olla paikallaan massamaninkin suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai olet sinä tarkkaan perehtynyt massaman kanan historiaan, on sinulla poika harrastukset, kerroin aikaisemmin että olen ollut ex-vaimoni veljen kanssa intiassa muutamia kertoja, siellä oli massaman kana tarjolla ohuen leivän välissä, nimeltään oli massaman kana myös, maku oli tarkalleen sama kuin thaimaalaisessa versiossa, mutta sitä ei tarjoiltu riisin vaan leivän kanssa. Tämä versio on intialainen, ja varsin yleinen ruoka intiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BY NumBall HHN 61v.

Kyllä nämä sofkot näyttävätnerityisen herkullisilta.

• Anonyymi

Haa Haaaaa.....
      "Rasiaruuat" muka paremmat kuin AIDOT Thai safkat!
      Tuo oli alinta älykkyyden osoitusta. Ja ruokatuntemusta.

Olen saanut erinomaista Thai safkaa halvimman ja vaatimattoman avokeittion tekemänä Isanin korvessa :-)
      Eikä se ole sattuma! Osaavat tehdä parempaa kuin hienoissa puitteissa Pattayalla.
      Yksi syy on KAIKKI on suoraan pellosta ja eläimet tapettu edellisenä yonä klo 3-5 välillä. Hakevat sieltä joka aamu lihat.

Jokaiseen rasiaruokaan pannaan säilontä aineita että Farngit saa ostaa sitä seuraavat 2 viikkoa, tai jotain sellaista. En tiedä koska en koskaan osta.

Mutta jos Thai ruoka ei maistu sitten ei ole toivoa. Ei ole ruokakulttuuria, ei makua, ei mitään.

IKEAN pullat vaan maistuu (ja se näkyy!)! Ingvar Kamprad muuten aloitti myymällä tulitikkuja ovelta ovelle.... nyt ruokkii Finjavelit Thaimaassa! Inte dåligt.

• Anonyymi

Jaa jaa hieman on kokemus hakusessa, tosiasiassa Thaimaassa noutoruoka pakataan poikkeuksetta useaan jopa viiteen muovipussiin, jotka vielä laitetaan yhteen muovipussiin, eli siis yksi ruoka-annos take a way sisältään pahimmillaan viisi tai kuusi muovipussia, thaimaan kaatopaikkojen jätevuoret kertovat omaa karmeaa kieltään, thaimaan harrastamasta "luonnonsuojelusta", jopa thaimaan ministeriöt huomasivat ongelman vuosia sitten ja rajoittivat muovipussien jakamista, seiskoissa ja isommissa kaupoissa tosin vaikutus oli varsin heikkoa.

• Anonyymi

OLen lentokapteeni, insinööri majuri, usean danin sensei, ja NeroBatti.

PALAPON lean food, terveys ruokaa myy, apinat.

Näin kun toimin näin, ei tarvitse vaivautua ja, kävelemään täällä tänne:
      Palapon -Fitness and Weight Loss Camp - Hua Hin, Thailand.

REsuperseet ja lajattomat kävelee, minä en.

• Anonyymi

Koska numerosensein on mahdotonta käsittää yksinkertaisiakaan asioita, iskä voi kertoa mikä on pääruoka, main course, จานหลัก.

Annoksilla ja ruokalajeilla on nimi ja kun sillä on nimi, sille on olemassa tietty resepti.

Massaman curry on perinteinen ruokalaji ja se kuuluu pääruokien joukkoon thaimaalaisessa menussa, eli ruokalistassa. Kun katsot resepteistä mitä siihen tulee, niin siinä on pieniä variaatioeroja, mutta perusainekset pysyvät samana.

Siihen ei tule spagettia. Jos syöt massaman curryn ohella tai seassa spagettia, riisiä, nuudelia tai leipää, niin ne ovat lisukkeita, sivuruokaa, side dish, กับข้าว.

Annos voidaan nimetä siten että siinä mainitaan pääruoka sekä sen lisukkeet, mutta lisukkeet eivät kuulu esimerkiksi massaman curryyn, koska massaman curry on massaman currya.

Sama koskee vaikkapa lihapullia. Lihapullat ovat lihapullia, syötiin ne sitten minkä lisukkeen kanssa tahansa.

T 2010

PS: Miksi pitää syödä tilausruokaa nyt muovipurkista, kun rajoitteet ovat poistuneet? Yhäkö se korona pelottaa vai mikä vaivaa?

• Anonyymi

Bumban kulinaristisen tason näkee siinä, että ostaa kaupan kylmäkaapista muovirasiallisen ruokaa, ahmii sen kotona naamariin ja esittelee tyhjän rasian, koska jos historia toistaa itseään, niin annos olisi näyttänyt koiran oksennukselta. Aiemmin olemme nähneet 55 patin kuponkisapuskaa, sadan patin revittyä kanaa, paljon spagettia ja ranskalaisia ketsupilla, sekä ruokajuomana coca colaa, joka korostaa kulinaristisia nautintoja.

• Anonyymi

Joskus on tullut ostettua noita seven elevenin mikroruoka-annoksia hotellihuoneeseen tai vuokrahuoneistoon, jossa on mikro. Tällä lomalla (viikko 10 menossa) olen ostanut jääkaappiin vain tummaa leipää, voita, juustoja, makkaraa, hedelmiä, täysmehuja, jogurttia ja vettä. Kaikki ruokailu (karanteeni-iltaa lukuunottamatta) on tapahtunut ravintoloissa. https://aijaa.com/bC3FNu Yhden annoksen tilasin hotellin ravintolasta silloin huoneeseen kun olin auringonpolttaman vuoksi kuumeessa.
      Muovirasia pilaa ruoan maun samaten kuin pahvilaatikko pilaa pizzan maun. Muoviruokaan lisätään vielä lisäaineet päälle ja esimerkiksi kana saattaa olla pakastekanaa. Sen tunnistaa siitä että kana on haurasta ja kuivaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöydän alla valkoinen luuviulukinttu ja kuka uuno kuvaa kaikki ruokailunsa, eikö siitä jo ole facepuolella huomautettu että antaas jo olla jakamasta maailmalle vittuvie mitä syötte.

Älä muuta virkkaa pohjoisen mies, ja vielä sheivaamaton, vittuvie, näitä treenattuja pohkeita 55555 !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvastasi https://aijaa.com/bC3FNu jota on katsottu alle 10 kertaa (vain 3 kertaa) voitaneen päätellä, että ravintolasi on ollut ns. rekkamiesten ravintola.

Ei ole kuitenkaan tyhjä lihapullamuusi-muovirasia.

Jos järjestykseen pitää laittaa ravintola-annokset niin ne ovat:

Huippuravintoloiden annokset
        Hyvien ravintoloiden annokset
        Hyvin valmistetut kotiruoka-annokset
        Keskitasoisten ravintoloiden annokset
        Lounasravintoloiden annokset
        Rekkamiesten ja huoltoasemien annokset
        Kuponkiruokaloiden annokset
        Katukeittiön annokset
        Muovirasiaruoka-annokset
        Kotona lämmitettävät muovirasia-annokset
        Seiskan mikroruoka-annokset
        Buddha-pömpelistä varastetut eiliset annokset ja limppari
        Kulkukoirien ruoka-astian vierestä löydetyt jämät
        Sensein sushit

Arvioisin tuon kuvassa olevan annoksen keskitasoiseksi länkkäriravintolaksi, ehkä vähän alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katukeittiön annokset
        Muovirasiaruoka-annokset
        Sensein sushit

Arvioisin tuon kuvassa olevan annoksen keskitasoiseksi länkkäriravintolaksi, ehkä vähän alle.

No hyvä, mutta katsohan uudestaan kuva.

Oliko siinä tyhjä lihapullamuusi-muovirasia?

Mitä siinä luki ruotsalaisista liha pullista ja, oliko ikeasta ostettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katukeittiön annokset
        Muovirasiaruoka-annokset
        Sensein sushit

Hieman oudoksuttaa tämä alituinen ruoka- ja varsinkin niiden tarjoilupaikkojen arvostelu.

Normaalityypille on selviö, että thaimaassa on mopomummoista lähtien tähtiluokiteltuihin ravintoloihin kaikkea tarjolla.

Käsittämätöntä että juntti suomesta, jolle tarjolla on yhtälailla tähtiluokiteltuja ravintoloita ja sangareita kotipizzoineen ei koskaan arvostele niitä, mutta muutaman kerran thaimaassa käytyään, on spesialisti kaikesta.

Mummon mopopöperöt grillitikkuineen on ihan jees, niin kaikki muukin katuruoka.
        Perusohje tietämättömälle on istahtaa pöytään jossa kuppilassa on ruokailemassa runsaasti paikallisia, mutta kun luokittelee ne rekkamiesbaareiksi, niin jää paitsi hyvästä thaimaalaisesta ruoasta.

Jos ei pärjää ilman länkkäriruokaa niin voi pysyä kotona ja funtsia mikä on viikon länkkäriruokalista jota ei ole julkaissut, koska siinä ei ole mitään julkaisemista.

Mulle ei oo mikään ongelma arvostella ruokaa paikan ja hinnan perusteella, kaikki on ihan ok.

Kun matkustaa vieraaseen paikkaan niin täytyy asennoitua ymmärtämään, että se ei ole kotoisasti kotiolosuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman oudoksuttaa tämä alituinen ruoka- ja varsinkin niiden tarjoilupaikkojen arvostelu.

Normaalityypille on selviö, että thaimaassa on mopomummoista lähtien tähtiluokiteltuihin ravintoloihin kaikkea tarjolla.

Käsittämätöntä että juntti suomesta, jolle tarjolla on yhtälailla tähtiluokiteltuja ravintoloita ja sangareita kotipizzoineen ei koskaan arvostele niitä, mutta muutaman kerran thaimaassa käytyään, on spesialisti kaikesta.

Perusohje tietämättömälle on istahtaa pöytään jossa kuppilassa on ruokailemassa runsaasti paikallisia, mutta kun luokittelee ne rekkamiesbaareiksi, niin jää paitsi hyvästä thaimaalaisesta ruoasta.

Jos ei pärjää ilman länkkäriruokaa niin voi pysyä kotona ja funtsia mikä on viikon länkkäriruokalista jota ei ole julkaissut, koska siinä ei ole mitään julkaisemista.

Mulle ei oo mikään ongelma arvostella ruokaa paikan ja hinnan perusteella, kaikki on ihan ok.

Kun matkustaa vieraaseen paikkaan niin täytyy asennoitua ymmärtämään, että se ei ole kotoisasti kotiolosuhde.

Kyse onkin vain siitä, että aloitit kutsumaan toisten annoksia nimellä "koiranikin syö paremmin" ja esittelit samaan aikaan omia annoksiasi, jotka ei olleet yhtään sen kummempia. Esitit myös järjettömän väitteen että sitä parempaa ruokaa mitä halvempaa se on. Samaa järjetöntä väitettä esität myös autoista, mitä halvempi kottero sen parempi.
        Mutta sitten kuitenkin keksit tarinoita erikoisvalmisteisista harlikoista, miljoonajahdeista ja huviloista. Unelmissasi olet siis upporikas, joka nauraa köyhille, mutta todellisuudessa olet niin köyhä että kadehdit kaikkea halpaakin, etkä suostu uskomaan että jollakin on oikeasti moottoripyörä tai edes keskihintainen auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos ei pärjää ilman länkkäriruokaa niin voi pysyä kotona"
        Numeromies on tässä viime aikoina kertonutkin syövänsä länkkäriruokaa kotona. Juuri tilannut ikean lihapullat ja muusin. On tosi kumma juttu ettei kuuskymppinen mökkihöperö kykene edes sellaista perusannosta kotona valmistamaan, vaan tilaa sen muovipakkauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjoisen miäheltä tiukkaa asioo, onhan jo yli 20v naimisissa ollen.

Massaman on intialainen ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse onkin vain siitä, että aloitit kutsumaan toisten annoksia nimellä "koiranikin syö paremmin" ja esittelit samaan aikaan omia annoksiasi, jotka ei olleet yhtään sen kummempia. Esitit myös järjettömän väitteen että sitä parempaa ruokaa mitä halvempaa se on. Samaa järjetöntä väitettä esität myös autoista, mitä halvempi kottero sen parempi.
        Mutta sitten kuitenkin keksit tarinoita erikoisvalmisteisista harlikoista, miljoonajahdeista ja huviloista. Unelmissasi olet siis upporikas, joka nauraa köyhille, mutta todellisuudessa olet niin köyhä että kadehdit kaikkea halpaakin, etkä suostu uskomaan että jollakin on oikeasti moottoripyörä tai edes keskihintainen auto.

Kuinka monta ihmistä mahtuu yhteen ihmiseen sinun aivosopukassa apina, mutta onhan sinulla puuhaa arvostellessasi rekkamieskuppiloita, koska jollain on esimerkiksi harrikka tai huvila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä, mutta katsohan uudestaan kuva.

Oliko siinä tyhjä lihapullamuusi-muovirasia?

Mitä siinä luki ruotsalaisista liha pullista ja, oliko ikeasta ostettu?

Oli ja siinä luki ruotsalaisia lihapullia ja muusia. Thaimaahan tuodaan Ruotsista ikean lihapullia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ja siinä luki ruotsalaisia lihapullia ja muusia. Thaimaahan tuodaan Ruotsista ikean lihapullia.

Numeromiehen kuvan otsikossa lukee "Sofkoja". Ymmärtäisin jos o ja a olisivat näppäimistössä vierekkäin, mutta ne ovat miltei toisissa ääripäissä. "Sofkoja"??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta ihmistä mahtuu yhteen ihmiseen sinun aivosopukassa apina, mutta onhan sinulla puuhaa arvostellessasi rekkamieskuppiloita, koska jollain on esimerkiksi harrikka tai huvila.

Chiang Main salaisilta MC Putreleilta taitaa tukikohdat käydä vähiin siinä missä Paraisillakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla niinkuin kellä on harrikka ja merenrantahuvila?

• Anonyymi

Kommentoi aloitusta...

Heh heh... yhtä helppoa kuin Putlerin rajoitetunoperaation kommentointi ;-)

Vai mita senssu T modenn ystävä?

• Anonyymi

Voisitko ajatella itsellesi jotain muuta ajanvietettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko ajatella itsellesi jotain muuta ajanvietettä?

Voisitko invahomppeli itse?

• Anonyymi

Monta vuotta tuo numball on täällä palstalla jauhanut samoja juttujaan🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ihan sivullisena kyselen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sivullisena kyselen

Kertaus on opintojen äiti, varsinkin pattayaan rakastuneilla.

• Anonyymi

"Container is microwaveable"

Tuo kertoo kaiken "laadusta"....

Jotenkin säälittää kun mies on koko päivän kotona ja ei osaa/viitsi tehdä kunnon ruokaa!

Minä opin Thaimaassa tekemään Panang kastikeen (erittäin helppoa!) osto tahnasta. Sitä saa Suomessa ainakin Prismoista, aitoa Thaimaan tuotetta. Pieni purkki n 2,50e.
      Se keitetään ensin pienessä määrässä voissa tai oljyä, ja sitten sekoitetaan kookkosmaitoon joka kiehautetaan. Kookosmaito EI saa olla "kevytmaitoa" vaan täyttä tavaraa.
      Siihen sitten kanaa, sikaa tai lohta. Panen myos porkkanaa ja muita vihanneksi pieniksi pilkottuna.
      Thaimaassa panen sekaan murskattuja tuoreita kafir-lehtiä. Kun nautin aterian syon lisää kafir lehtiä raakana. Tykkään niistä!
      Muualla maailmaa olen tilannut kafir lehtiä netin kautta mutta olivat joka kerta mauttomia ja hylkäsin idean.

Helppo ateria, ottaa aikaa 30min. Teen sitä n kilon kerrallaan. Pakastan ne rasioihin annoksina. Syon Jasmiini riisin kera.

Kokeile! Auttaa myos laihtumaan, on tervellistä.

• Anonyymi

Hienoa kun kerrot, mutta eiköhän asia ollut taas tässä.

• Anonyymi

"Olen aivan tarpeeksi, laittanut tänne kuvia, apina... laita sinä, räps räps, kuva uima altaasta, ja avomebasta... muuten kysyin vaimolta, kertoi että kyseesä merkki, "kiinalaiset jälki ruoka nuudelit", eli thaimaaksi ขนมจีน, lasuttuna K̄hnmcīn. Voin vakuuttaa, että ei tarvitse, täällä viisastella kieli taidolla, kun on oma thaimalainen vaimo, eikä mikään kerta käyttö vuokra hutsu.
      Terveisiä savoon apina.
      By NumBall, yli 20v naimisissa HH"

Jos tuo stoori ei jollekin todista että Bumba ja Zumba ovat sama pölhökustaa, niin sitten mikään ei todista sitä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      345
      13004
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1973
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1749
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1663
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1171
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      95
      1159
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      272
      993
    8. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      983
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      957
    10. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      27
      933
    Aihe