Oon 14 vuotias tyttö ja mulla on alkanu menkat tän vuoden helmikuussa nyt olen flunssassa ja menkat samaan aikaan. Kun yskäisen tai aivastan, niin tunnen kuinka verta tulee suojaan ja se täytyy käydä vaihtamassa. Miten saisin muutenkin runsaat kuukautiseni hillittyä koska ne kestävät aina vähintään 7pv jopa 10pv?
Apuja? :(
Runsaat menkat
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
e-pillerit voi auttaa.
- Anonyymi
Jos on vasta alkanut kuukautiset, niin on ihan tyypillistä. Odottele rauhassa.
Sitten kun munasolu irtoaa säännöllisesti, niin tilanne yleensä tasoittuu.
Ehkäisystä huolehdittava, vaikka tuskin niitä asioita vielä harrastat.- Anonyymi
E-pillereitä voi käyttää vaikka ei harrastaisi seksiä.Itsellä minipillerit jätti kuukautiset pois.
- Anonyymi
Ethän sinä niille kuukautisille oikein mitään voi. Gynekologilta saattaisi löytyä apua, jos on tarpeen.
Se on ihan sama juttu kaikilla, kun yskäisee, verta purskahtaa. Jokaisen veren purskahduksen jälkeen ei kyllä yleensä tarvitse sidettä vaihtaa. Normaalia on vaihtaa side 3-4 kertaa päivässä vuodon ollessa runsaimmillaan kuukautisten ensimmäisinä päivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747414Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583163- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62031Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281971- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578