Oon 14 vuotias tyttö ja mulla on alkanu menkat tän vuoden helmikuussa nyt olen flunssassa ja menkat samaan aikaan. Kun yskäisen tai aivastan, niin tunnen kuinka verta tulee suojaan ja se täytyy käydä vaihtamassa. Miten saisin muutenkin runsaat kuukautiseni hillittyä koska ne kestävät aina vähintään 7pv jopa 10pv?
Apuja? :(
Runsaat menkat
4
241
Vastaukset
- Anonyymi
e-pillerit voi auttaa.
- Anonyymi
Jos on vasta alkanut kuukautiset, niin on ihan tyypillistä. Odottele rauhassa.
Sitten kun munasolu irtoaa säännöllisesti, niin tilanne yleensä tasoittuu.
Ehkäisystä huolehdittava, vaikka tuskin niitä asioita vielä harrastat.- Anonyymi
E-pillereitä voi käyttää vaikka ei harrastaisi seksiä.Itsellä minipillerit jätti kuukautiset pois.
- Anonyymi
Ethän sinä niille kuukautisille oikein mitään voi. Gynekologilta saattaisi löytyä apua, jos on tarpeen.
Se on ihan sama juttu kaikilla, kun yskäisee, verta purskahtaa. Jokaisen veren purskahduksen jälkeen ei kyllä yleensä tarvitse sidettä vaihtaa. Normaalia on vaihtaa side 3-4 kertaa päivässä vuodon ollessa runsaimmillaan kuukautisten ensimmäisinä päivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875