Nykyisin ilmeisesti kaikissa kaupoissa on hevi-osasto. voisin käydä moshaamassa vähä, mitäs heviä ne yleensä luukuttaa?
Kauppojen hevi osastot
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eye of the tiger ja More than a feeling soi ainakin äsken shittarissa.
- Anonyymi
Menikö fiilinki?
- Anonyymi
Homot syö vihanneksia.
T kokkolan kingsi terveystieteiden kokemusasiantuntija, alkoholin suurkuluttaja, diabetes ollut epätasapainossa viimeiset 20 vuotta, ammattihoitaja - Anonyymi
Kainalopieru vielä tähän päälle, kun on niiin hieno vitsi
- Anonyymi
Mun lempi biisi oli varmaan se paprika in the jar, vaikka se onkin enemmän sukkahousu heviä toinen oli sen bullets for my cucumber - raisin the tomatoes. Ja sitten se 5 fingers to my death onion ja tottakai avenged sevengrapes - hail to the banana .
Joskus jotain suomi heviä kuulee kans kuten teräsananas- missä päärynät kasvaa ja nightmango - kiivi ja sitten se ikivihreä vihreä klassikko eli laardi - hard salad halleluja. - Anonyymi
Joo se teräsananas on hyvä se biisi meni näin ;
Olkoon myrsky sekä viima
ja tuvassa lämmin kamiina
On kaalia ja porkkanoita
Minä kasvatan omenoita!!!
::Missä miehet kasvattaa siellä lampaat eivät voi paskantaa
Missä miehet kasvattaa siellä kasvaa päärynöitäää.::- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=Jag7oTemldY tään parissa kantsii moshata viljatuotehyllyn ja maitohyllyn paikkeilla
- Anonyymi
Vaikka valitettavasti sinne hevi hyllyyn eksyy myös jotain lälläri punkkia kuten pottunormaali- nyt retiisi rutiset riimisi turiset.
Ja se yks biisi : "nyt nostetaan keskiparsa maljat ilmaan tänään sipulin puolikas on huomenna pyttipannuuu " - Anonyymi
Sen olen havainnut että Prisman hedelmät ovat aina tuoreita ja edullisempia kuin City-Marketissa.
- Anonyymi
Hevi ratkaisee, jossa jengi moshaa paree on paras mesta
- Anonyymi
Kukaan ei soita enää Abbaa,hevi tulee ja hevi
tappaa.. - Anonyymi
Lihatiski ja hedelmätarjonta ratkaisevat ostopaikkan. Lihatiski hyvä toisessa marketissa ja hedelmät toisessa, joten asiointini tapahtuu molemmissa marketeissa.
- Anonyymi
ilman heviä ei tuu mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilman heviä ei tuu mitää
mustat vaatteet päälle ja hevi hommiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mustat vaatteet päälle ja hevi hommiin
joo kannattaa lähtee , nehän on heleppoja ja hyväpalakkasia hommia
kyllähän se tuo tikkinsonin rusekin lentelöö tyhyjillä matkustajakoneilla ihan vaan huvikseen , pois tiehensä , ja niin poispäin , katooaa , suorastaan , ...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo kannattaa lähtee , nehän on heleppoja ja hyväpalakkasia hommia
kyllähän se tuo tikkinsonin rusekin lentelöö tyhyjillä matkustajakoneilla ihan vaan huvikseen , pois tiehensä , ja niin poispäin , katooaa , suorastaan , ......syöksyjä ja silimukoita vetelee tuolla Taiiv-haalla poka , Taiiv-haaalla
pimiänpeleko eli fear of the dark pauhas ja ei sillollu mitään hät - hää
kysyttiin jotain että miten tämmöstä niin sano vaan että soleppoka mikhän
soli jopelta oppinu - Anonyymi
Illasaikaan joillain lihatiskeillä saattaa olla runsaskin tarjonta.
- Anonyymi
Maanantaina oli prismassa melkoinen hevi osasto.
3 täyttä ostoskärryllistä leipää -30% alennuksella.
Nuo alennus hinnat voisi nostaa -50%, ei ole kaupalle suuri merkitys rahan suhteen, mutta asiakkaille sitäkin suurempi merkitys rahan suhteen tuo alennusprosentti. - Anonyymi
Pohjanmaan poliisi ja heidän "johtajansa" auttaa tässä tilanteessa myös soiten eräs ns "naisipuolinen neurologi" voi auttaa hehhhhh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716