Ajatuksia täältä thaimaasta, tyhjällä päällä.

Anonyymi

Olet sinä melkoinen thaimaan tietäjä vekkuli, ihan aitoa massaman kanaa, spaketilla.
Tuolla firmalla on ainakin sata farangi asiakasta, joille ruoka toimitetaan, tietysti he tekevät ruuat hieman sekotellen thaimaalaisia ja eurooppalaisia makuja, resupetteri..

Eikä ole järkevää olla siellä ei missään, ei mitään palveluja farangeille, en ikinä tuollaiseen paikkaan muuttaisi, hieno paikka oli se tak, mutta sieltä ei oikeastaan löytynyt mitään kunnollista safkaa, muutakuin tuosta hotellista, ja sinä reppana asut vapaa ehtoisesti paikassa vetäen pelkkiä riisikuppeja, sinulla ei kertomasi mukaan ole edes kunnollista hotellia siellä, olet melkoinen pelle... On sinulla hieno ja nautittava elämä, mutta puskajussijan sinä olet.

https://aijaa.com/LiUBtE

Kun katsotaan mitä olet täällä thaimaasta kertonut itsestäsi, alkaa olla selvää että olet vain pattayan savon suurin palstavaikuttaja reppana, uskottavuutta sinulla ei ole enää mitään, ollut pitkään aikaan, puskajussi.

BY NumBall HHN 61v.

7

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bumba kävi ryyppäämässä muijan kyydillä Songkranin aikaan 800 patin hotellissa ja oli ulkosalla ekaa kertaa moneen vuoteen ja on nyt niin pappaa niin pappaa. Oikein tilattu muovipurkillinen ruokaa ja syöty se ennenkuin ehti ottaa kuvan. Kas kun et syönyt muovirasiaakin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei sitä vertaa viitsi ruokaa laittaa kotona että ikean lihapullat ja muussi pitää ostaa kylmäkaapista valmiina? Siinä menee sellainen 10 minuuttia niin sinulla on muussi tehty ja pullat uunissa ja saat ne tuoreina ja lämpiminä eikä mikroruokana.
      ....vielä kehuskelee noilla annoksilla??

    • Anonyymi

      Mitenkäs senssu, yleensä olet suunapäänä arvostelemassa muiden ruokia. Saarikyrvån muovipurkkiruokaa et ole kommentoinut sanallakaan, yksi ja sama

      • Anonyymi

        Koska heillä on syvä luottamus ja kunnioitus toisiaan kohtaan, eikä mitään syytä epäillä toistensa tarinoita, joissa toinen on koelentäjä ja lentokapteeni, joka nuoriso-ohjaa siinä samalla kun tekee mahtavia sijoituksia nanalle ja it-yhtiöille työskennellen Nasalle hesan nuorisotoimen johtajana ja tietokone-experttinä Jyväskylän yliopistolle.
        Pohjoisen mies taas on superrikkaan thaivaimon aviomies ja perheenisä, jolla on miljoonajahti kaikilla seitsemällä merellä ja mahtavia hotelli ja ostariprojekteja pitkin maailmaa. Kaikki sensein kiinteistöt sijaitsee merenrannassa ja niissä on alkaen kuusi makuuhuonetta ja jokaisessa oma jahti, joilla vieraat voivat sitten kurvailla ja nautiskella. Pohjoisen mies on Chiang Maissa tuttu näky erikois-harleyn selässä, ellei satu ajamaan erikoisvalmisteisilla jenkkipeleillä tai Indianilla. Ainoa ravintoloitsija koko maailmassa, joka on ostanut 15 omakotitaloa thaimaalaisille luottotarjoilijoille, jotka nykyään purkaa jalopuutaloja tehden niistä soppakauhoja taitavasti käsityönä.

        Ei mitään syytä epäillä noita tarinoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska heillä on syvä luottamus ja kunnioitus toisiaan kohtaan, eikä mitään syytä epäillä toistensa tarinoita, joissa toinen on koelentäjä ja lentokapteeni, joka nuoriso-ohjaa siinä samalla kun tekee mahtavia sijoituksia nanalle ja it-yhtiöille työskennellen Nasalle hesan nuorisotoimen johtajana ja tietokone-experttinä Jyväskylän yliopistolle.
        Pohjoisen mies taas on superrikkaan thaivaimon aviomies ja perheenisä, jolla on miljoonajahti kaikilla seitsemällä merellä ja mahtavia hotelli ja ostariprojekteja pitkin maailmaa. Kaikki sensein kiinteistöt sijaitsee merenrannassa ja niissä on alkaen kuusi makuuhuonetta ja jokaisessa oma jahti, joilla vieraat voivat sitten kurvailla ja nautiskella. Pohjoisen mies on Chiang Maissa tuttu näky erikois-harleyn selässä, ellei satu ajamaan erikoisvalmisteisilla jenkkipeleillä tai Indianilla. Ainoa ravintoloitsija koko maailmassa, joka on ostanut 15 omakotitaloa thaimaalaisille luottotarjoilijoille, jotka nykyään purkaa jalopuutaloja tehden niistä soppakauhoja taitavasti käsityönä.

        Ei mitään syytä epäillä noita tarinoita.

        Jos osallistun saan osakseni naamailua.
        Jos en osallistu saan osakseni naamailua.

        Sorry ei kiinnosta massamanit eikä ketsuppinne aivan sama mulle kirjoittaako niistä Numba tai rakas ja mikä huvittavinta niin Tyttö Neitinen puolimetrisiään.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jos osallistun saan osakseni naamailua.
        Jos en osallistu saan osakseni naamailua.

        Sorry ei kiinnosta massamanit eikä ketsuppinne aivan sama mulle kirjoittaako niistä Numba tai rakas ja mikä huvittavinta niin Tyttö Neitinen puolimetrisiään.

        Oletko syntynyt ihan ilman aivoja vai menettänyt ne jossain vaiheessa elämää?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe