P de la Cruzin vetelehtijät

Anonyymi

Aurinko nousi aina samasta suunnasta kuin viimetalvenakin. Ja lasku tapahtui jostain kumman syystä samaan suuntaan.
Tämä piti lisätä edelliseen ketjuun mutta se meni näköjään rikki.

40

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puertossahan sataa lähes joka päivä. Siksi meidän perheen loma kohde on Inglesin vehreä para tiisi.

      • Anonyymi

        Sama se on meidän porukalla. Inglesin vehreässä paratiisissa aurinko paistaa aina vaan.

        T: Mikkelin lomalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on meidän porukalla. Inglesin vehreässä paratiisissa aurinko paistaa aina vaan.

        T: Mikkelin lomalaiset

        Totta. Näin on. Meidänkin loma kohde on Ingles. Ruokailut hoidamme saarien parhaassa pihvi ravintolassa Pepe Chiringossa.

        T: Tanniininen Washington


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Meidänkin loma kohde on Ingles. Ruokailut hoidamme saarien parhaassa pihvi ravintolassa Pepe Chiringossa.

        T: Tanniininen Washington

        Me suosimme pihvi ravintola Sultania. Sultanilla on mehevimmät pihvit.
        Suosittelemme Sultania kaikille hyvien pihvien ystäville varauksetta ja iltaisin pöytä varauksen kanssa.


    • Anonyymi

      Me kävimme Puerto Krutsissa viimeksi 5 vuotta sitten. Kyllästyimme kun aina oli kylmää vaikka pitäisi olla aurinkoinen lomakohde kyseessä.
      Nykyisin menemme jo Playa del Inglesiin tai Puerto Ricoon. Takuuvarmaa aurinkoa joka päivä aamusta iltaan. Paras lomakohde on Ingles.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuo Playa del Ingles on kieltämättä kaikista suosituin lomakohde vuodesta toiseen. Siihen on syynsä. Aurinkoa ja iloista mieltä kaikille lomalaisille.

      • Anonyymi

        No jaa. Maku asioita. Me suosimme PuertoRicoa.


    • Anonyymi

      Kuka on teidän suosikki tarjoilija Inglesin suomalais ravintoloissa?
      Ihana Essi Ässässä on minun suosikkini.

    • Anonyymi

      Oliko minkälainen kausi Inglesissä? Oliko vielä paljon rajoituksia koronan takia?
      Itse pidin vielä välivuoden ja toivottavasti päästään normaalisti reissuun ensi kaudella.
      Eihän tässä ole kun 4 kuukautta ja kausi taas alkaa.

      • Anonyymi

        Olimme helmikuussa pari viikkoa Inglesissä. Maskeja näkyi käytettävän aika vähän. Lähes kaikki paikat olivat avoinna. Suljettuna olleet olivat todennäköisesti kiinni lopettamisen takia. Ensi kausi Inglesissä on todennäköisesti täysin normaali kausi.


    • Anonyymi

      Minäkin suosin Inglesissä pelkästään grillikioskiruokailua kuten palstan päätrollikin. Toivottavasti joskus tavataan kioskin luukulla viinilistaa tutkailemassa.

      • Anonyymi

        Mikäs mies täällä pelleilee grillikioskien kanssa taas. Pidä harrastuksesi omana tietonasi.
        Muille tiedoksi seuraavaa:
        Löysin Youtubesta kaverin kävelemässä Inglesin katuja pitkin 4K videokameran kanssa. Videoita on useasta paikasta.
        On kyllä mukava muistella reissuja katselemalla lähes livekuvaa. Löydätte videot Youtubesta hakusanalla "Gran Canaria Walk".
        Mukavia muisteluita 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs mies täällä pelleilee grillikioskien kanssa taas. Pidä harrastuksesi omana tietonasi.
        Muille tiedoksi seuraavaa:
        Löysin Youtubesta kaverin kävelemässä Inglesin katuja pitkin 4K videokameran kanssa. Videoita on useasta paikasta.
        On kyllä mukava muistella reissuja katselemalla lähes livekuvaa. Löydätte videot Youtubesta hakusanalla "Gran Canaria Walk".
        Mukavia muisteluita 😍

        Se on tuo nimi merkki pannun ystävä joka tykkää käydä syömässä Pepe Chiringon kaltaisissa makkara peruna kioskeissa. Videot oli asiaa.


      • Anonyymi

        Olet lapsellinen. Kokeile Pannunystävä vaihtaa aihetta välillä.


    • Anonyymi

      Inglesissä on myös lutuisia ja kuumia homo seksuaaleja ja siinä poika porukassa minä viihdyn poika rakkauden merkeissä. Siksi aina Inglesin vehreä paratiisi jotta saan miestä aina kun miestä tekee mieli eli aina joka päivä.

      T eläke pappa

      • Anonyymi

        Näin on. Minäkin suuntaan miesten takia nykyään viikottain Inglesiin.

        T antiikki


    • Anonyymi

      Hola vaan kaikille. Täällä sitä ollaan Rei Karlos hotlan uima allas alueella.
      Olen juuri lähdössä pihvi ravintola Pepe Chiringoon liha patojen äärelle.

      T: Pannun ystävä

      • Anonyymi

        Se on kuule Rey Carlos ja Pepe on lähinnä grillikioski eikä pihviravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule Rey Carlos ja Pepe on lähinnä grillikioski eikä pihviravintola.

        No niinhän minä just sanoin. Pepe Chiringon pihvi ravintolaan olen juuri lähdössä liha patojen äärelle herkuttelemaan. Käykö kateeksi kun minä olen canario ja sinä et?


      • Anonyymi

        Oot sinä Pannunystävä kyllä villi mies. Vai että oikein Rei Karlos on hotellisi 😂
        Onnea pihvin tilaamiseen sinne Pepelle. Todennäköistä kylläkin on, että pihviä et siitä paikasta kyllä löydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä Pannunystävä kyllä villi mies. Vai että oikein Rei Karlos on hotellisi 😂
        Onnea pihvin tilaamiseen sinne Pepelle. Todennäköistä kylläkin on, että pihviä et siitä paikasta kyllä löydä.

        Olette vaan kateellisia kun minä olen kanario ja te ette ole,

        T: Pannun ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette vaan kateellisia kun minä olen kanario ja te ette ole,

        T: Pannun ystävä

        Oot siä ihan mahoton. Voe hyvän tähen sun kanssa pannun ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette vaan kateellisia kun minä olen kanario ja te ette ole,

        T: Pannun ystävä

        Niin, suomalaisesta tulee kanario kun hän varaa hautapaikan tuon karun saariston maaperästä. Canarioksi synnytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, suomalaisesta tulee kanario kun hän varaa hautapaikan tuon karun saariston maaperästä. Canarioksi synnytään.

        Nimimerkki Pannun ystävä kuvittelee olevansa canario kun on muuttanut Granille 😂
        On se hurja mies tuo Pannun ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki Pannun ystävä kuvittelee olevansa canario kun on muuttanut Granille 😂
        On se hurja mies tuo Pannun ystävä

        Canario on henkilö jolla on resicensia Gran Kanariansaarille. Minulla on. Olen canario.
        Olette kateellisia kun te ette ole.

        T: Pannun ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Canario on henkilö jolla on resicensia Gran Kanariansaarille. Minulla on. Olen canario.
        Olette kateellisia kun te ette ole.

        T: Pannun ystävä

        Juuri, 6.5.22 klo 19:50, kerroit olevasi kanario.
        Sehän sopii suomalaiselle hautapaikan varanneelle erinomaisesti. Nyt väität olevasi canario jonkun resicensian vuoksi. Canarioksi synnytään, kaikkihan sen tietävät. Edes residencia ei siihen vaikuta, joten voit lopettaa höpinäsi siitä aiheesta. Aiheitahan sinulla riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri, 6.5.22 klo 19:50, kerroit olevasi kanario.
        Sehän sopii suomalaiselle hautapaikan varanneelle erinomaisesti. Nyt väität olevasi canario jonkun resicensian vuoksi. Canarioksi synnytään, kaikkihan sen tietävät. Edes residencia ei siihen vaikuta, joten voit lopettaa höpinäsi siitä aiheesta. Aiheitahan sinulla riittää.

        Canario on henkilö jolla on residencia Gran Kanariansaarelle. Tämä asian nyt tietää kaikki vähänkään asiaan perehtyneet. Minulla on residencia.
        Olen Canario. Hyväksy fakta. Olet vaan kateellinen koska olen canario ja sinä et ole.

        T: Pannun ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Canario on henkilö jolla on residencia Gran Kanariansaarelle. Tämä asian nyt tietää kaikki vähänkään asiaan perehtyneet. Minulla on residencia.
        Olen Canario. Hyväksy fakta. Olet vaan kateellinen koska olen canario ja sinä et ole.

        T: Pannun ystävä

        Asia on juuri kuten sinä Pannunystävä sanot. Tuo trolli tuossa koittaa vaan tarkoituksella aiheuttaa eripuraa palstalla. Jotkut väittävät olevansa canarioita kun he ovat hankkineet NIE numeron. He taas EIVÄT ole canarioita. Jokaisesta tulee canario residencian myötä automaattisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on juuri kuten sinä Pannunystävä sanot. Tuo trolli tuossa koittaa vaan tarkoituksella aiheuttaa eripuraa palstalla. Jotkut väittävät olevansa canarioita kun he ovat hankkineet NIE numeron. He taas EIVÄT ole canarioita. Jokaisesta tulee canario residencian myötä automaattisesti.

        Juuri noin se menee. Minusta tuli canario joulukuussa 2012 kun muutin Maspalomasiin.
        Oikeastaan ei minusta muuton myötä tullut canariota vaan vasta sillä hetkellä kun minulle myönnettiin residencia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Canario on henkilö jolla on residencia Gran Kanariansaarelle. Tämä asian nyt tietää kaikki vähänkään asiaan perehtyneet. Minulla on residencia.
        Olen Canario. Hyväksy fakta. Olet vaan kateellinen koska olen canario ja sinä et ole.

        T: Pannun ystävä

        Oot sinä Pannunystävä kyllä mahoton mies ei siitä mihinkään pääse. Ihan mahotonta menoa taas ollu sulla nyt kyllä. Vai että ihan canario sinä olet. Ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sinä Pannunystävä kyllä mahoton mies ei siitä mihinkään pääse. Ihan mahotonta menoa taas ollu sulla nyt kyllä. Vai että ihan canario sinä olet. Ihan mahotonta.

        Ettei olisi homo Canario eli Kerttu setä. Tietäjät kertokoon.


      • Anonyymi

        Oho! 😮 Sinäkö se oletkin ollut näiden kaikkien pihviravintoloiden ja makkaraperunoiden juttujen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! 😮 Sinäkö se oletkin ollut näiden kaikkien pihviravintoloiden ja makkaraperunoiden juttujen takana.

        Toivottavasti palsta nyt rauhoittuu ja me asia kirjoittajat ja sisällöntuottajat saamme luoda asia sisältöä ilman jatkuvaa häiriköintiä.


      • Anonyymi

        Olin aikaisemmin Kerttu setä, kunnes minusta tuli eläke pappa. Nyttemmin olen kääntynyt canarioksi. Pannun ystävä taas on tuolta naapuriosastolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se menee. Minusta tuli canario joulukuussa 2012 kun muutin Maspalomasiin.
        Oikeastaan ei minusta muuton myötä tullut canariota vaan vasta sillä hetkellä kun minulle myönnettiin residencia.

        Sulle on myönnetty F6 paperit ei mitään muuta


    • Anonyymi

      Turkkiinkaan ei olla lähdössä.

      • Anonyymi

        Minulla on homo hallussa. Mitä teen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on homo hallussa. Mitä teen?

        Nauti ystävä hyvä nauti. Olet ansainnut sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauti ystävä hyvä nauti. Olet ansainnut sen.

        Pese kuitenkin huolellisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on homo hallussa. Mitä teen?

        Homo on parasta mitä kanarialta voi löytyä. Onnittelut mussukka.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe