Muo nolottaa ja ärsyttää olla näin lyhyt koska mun kaikki kaverit ohittaa mut pituudeen kanssa (kaverit jotka oli muo joskus lyhyempiä) ja sit aina ku oon jonkun ryhmän kaa jos on mun ikäsii nii kaikki o jotai 170 pitusii ja mä koitan piilotella sitä pituutta ja sit ku kaikki luulee et oon 10v :/
Olen yli kuukauden päästä 13v ja olen 156cm
2
175
Vastaukset
Tutki tuosta kasvuseulaa, niin huomaat olevasi vain muutaman sentin ikäistesi keskipituutta lyhyempi, etkä missään tapauksessa lyhytkasvuinen:
https://www.kasvuseula.fi/
Riippuen siitä missä vaiheessa murrosikäsi on, saattaa sinullakin olla vielä edessäsi kasvupyrähdys etenkin jos olet poika, jotka iässäsi ovat aika lailla samanpituisia samanikäisten tyttöjen kanssa, mutta venähtävät lisää pituutta sitten, kun tyttöjen pituuskasvu on jo pysähtynyt.- Anonyymi
Lääketieten tutkijat pituskasusta ja nukumisesta. Kun nukut tarpeeksi yön aikana .Kasvat pituutta!Nukutko ikäisellesi suositellun ajan? Vai oletko lyhyt kasvuinen? Miten vanhempasi lyhyitäkö? Kasvussa riittävä unen saanti ja ravinnon otto aamiainen-lounas-välipala-iltapala on tärkeintä ja liikunta ulkona.Myös henkiselle hyvin voinnille on tärkeää uni rytmin kuin jaksaminen koulussa ja arjessaa. Vähemän tietoteknikaa ja netissä roikumista.Kai sinulle on rajattu netti aika ja ei sopivaa 13 vuotiaan olla suomi 24 sivulla.Et tiedä kuka ja minkäikäinen sinulle vastaa.Huijaa sinua ymm.terveisin 6 lapsen mummo Itä-Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1236059Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745532142Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281398Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861133Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27928Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59925