Muo nolottaa ja ärsyttää olla näin lyhyt koska mun kaikki kaverit ohittaa mut pituudeen kanssa (kaverit jotka oli muo joskus lyhyempiä) ja sit aina ku oon jonkun ryhmän kaa jos on mun ikäsii nii kaikki o jotai 170 pitusii ja mä koitan piilotella sitä pituutta ja sit ku kaikki luulee et oon 10v :/
Olen yli kuukauden päästä 13v ja olen 156cm
2
207
Vastaukset
Tutki tuosta kasvuseulaa, niin huomaat olevasi vain muutaman sentin ikäistesi keskipituutta lyhyempi, etkä missään tapauksessa lyhytkasvuinen:
https://www.kasvuseula.fi/
Riippuen siitä missä vaiheessa murrosikäsi on, saattaa sinullakin olla vielä edessäsi kasvupyrähdys etenkin jos olet poika, jotka iässäsi ovat aika lailla samanpituisia samanikäisten tyttöjen kanssa, mutta venähtävät lisää pituutta sitten, kun tyttöjen pituuskasvu on jo pysähtynyt.- Anonyymi
Lääketieten tutkijat pituskasusta ja nukumisesta. Kun nukut tarpeeksi yön aikana .Kasvat pituutta!Nukutko ikäisellesi suositellun ajan? Vai oletko lyhyt kasvuinen? Miten vanhempasi lyhyitäkö? Kasvussa riittävä unen saanti ja ravinnon otto aamiainen-lounas-välipala-iltapala on tärkeintä ja liikunta ulkona.Myös henkiselle hyvin voinnille on tärkeää uni rytmin kuin jaksaminen koulussa ja arjessaa. Vähemän tietoteknikaa ja netissä roikumista.Kai sinulle on rajattu netti aika ja ei sopivaa 13 vuotiaan olla suomi 24 sivulla.Et tiedä kuka ja minkäikäinen sinulle vastaa.Huijaa sinua ymm.terveisin 6 lapsen mummo Itä-Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912