Muo nolottaa ja ärsyttää olla näin lyhyt koska mun kaikki kaverit ohittaa mut pituudeen kanssa (kaverit jotka oli muo joskus lyhyempiä) ja sit aina ku oon jonkun ryhmän kaa jos on mun ikäsii nii kaikki o jotai 170 pitusii ja mä koitan piilotella sitä pituutta ja sit ku kaikki luulee et oon 10v :/
Olen yli kuukauden päästä 13v ja olen 156cm
2
138
Vastaukset
Tutki tuosta kasvuseulaa, niin huomaat olevasi vain muutaman sentin ikäistesi keskipituutta lyhyempi, etkä missään tapauksessa lyhytkasvuinen:
https://www.kasvuseula.fi/
Riippuen siitä missä vaiheessa murrosikäsi on, saattaa sinullakin olla vielä edessäsi kasvupyrähdys etenkin jos olet poika, jotka iässäsi ovat aika lailla samanpituisia samanikäisten tyttöjen kanssa, mutta venähtävät lisää pituutta sitten, kun tyttöjen pituuskasvu on jo pysähtynyt.- Anonyymi
Lääketieten tutkijat pituskasusta ja nukumisesta. Kun nukut tarpeeksi yön aikana .Kasvat pituutta!Nukutko ikäisellesi suositellun ajan? Vai oletko lyhyt kasvuinen? Miten vanhempasi lyhyitäkö? Kasvussa riittävä unen saanti ja ravinnon otto aamiainen-lounas-välipala-iltapala on tärkeintä ja liikunta ulkona.Myös henkiselle hyvin voinnille on tärkeää uni rytmin kuin jaksaminen koulussa ja arjessaa. Vähemän tietoteknikaa ja netissä roikumista.Kai sinulle on rajattu netti aika ja ei sopivaa 13 vuotiaan olla suomi 24 sivulla.Et tiedä kuka ja minkäikäinen sinulle vastaa.Huijaa sinua ymm.terveisin 6 lapsen mummo Itä-Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915