Onko romaninaisilla muotia tatuoida otsaansa isoja taruointeja ? Minusta se ei ole erityisen kaunista. Eikö mieluummin vaikka persposkeen kun naamaan ?
Naisten kasvotatuoinnit ?
7
851
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös murhaajilla ole petinteenä ottaa se kyyneltatuointi?
- Anonyymi
Kai se muotia on. Useammalla nuorella romaninaisella olen nähnyt kulmakarvan yläpuolella ison tatuoinnin. Toisaalta en tiedä onko nykyään enää haitaksi työnsaantia ajatellen jos on kasvoissa tatuointeja. Joitain ammatteja on joissa ehdottomasti ei saa olla näkyviä tatuointeja mutta kai nämä nuoret naiset itse parhaiten tietävät .
- Anonyymi
Kyllä ei teikäläisillä oo varaa arvostella kenenkään henkilökohtaisuuksia. Minusta tatuoinnit ja lävistykset on kauniita. Toki jonkun jääkiekkojoukkueen logo huvittava tatuointina. Mutta kauniit kuviot jees. Itsellä on tatuoitu lasteni nimiä yms tärkeintä elämässä. Töihin ei ole vaikuttaneet. Kasvoissa on lävistystä ja sekin ok töissäni.
- Anonyymi
Aloittaja kysyi että ovatko kasvotatuoinnit muotia nuorten romaninaisten keskuudessa ja sanoi omana mielipiteenään ettei pidä niitä kauniina. Minä taas en lasten nimien tatuoimista ole koskaan voinut ymmärtää, eikö sitä nyt omat lapsensa muista muutenkin ?
- Anonyymi
Minusta tuntuu että ne kulmakarvan yläpuolella olevat tatskat on huumeporukoitten juttuja onpa sitten romanilla tai valkolaisella eli ei ole mikään romaninaisten muotivillitys.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark894695Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2044615"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1113081Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m223057Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p962980Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382278Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332177- 892153
- 202112
Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi391958