Vähäntalonkadun KUMMITUSLINNA

Anonyymi

Vieläkö Kummituslinnana tunnettu Vähäntalonkadun (31?) rappiotalo on pystyssä?

13

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kummituslinnasta kantautunut kalevalainen mylvintä pelotti aikoinaan niin lähitienoon lapsia kuin herkempiä aikusiakin.

    • Anonyymi

      Puhelimen hakkeri ja Facebook profiilit tekijä myöhästyit.Menen maanantaina kelaan laitan viestin poliisille sekä minun laki toimistoon.Kaikki tiedot ylhäällä.Etkö todella tajua et puhelin älypuhelin.Kyllä olet kumma ,kun kirjoitan et minusta piti tulla poliisi.Aliarvioit minut.Tiedätkö mitä kaikki tulee maksamaan sinulle.Lähdetään liikkeelle sitä 10 000 euroa.Vaadin edelleen julkisen anteeksi pyyntö.Otan median mukaan sillä melkein jokainen suomalainen nähnyt kuvat.Etkö todella käsitä kuka sinulla vastassa.Menit liian pitkälle nyt saat maksaa kalliin hinnan.Nyt naurattaa et todella välky.

    • Anonyymi

      Tehdään niin et myönnät kaiken otat lainan ja maksat kaikki kulut,mitä minulle tullut.Eli 50 000 euroa.Pyydät julkisesti anteeksi teet oman profiilin,jossa kerrot mitä olet tehnyt.Suomeksi sekä englanniksi.Tiedätkö kuinka hyvä laki toimisto minulla on.Mieti tätä vai haluatko enemmän laskua itsellesi????????

      • Anonyymi

        Itse kummitusko se siellä sekoilee?


    • Anonyymi

      Pitääkö paikkansa ettei kummituslinnassa ollut vessaa?

      • Anonyymi

        Väinö, säfö, jaska,
        ämpärissä on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väinö, säfö, jaska,
        ämpärissä on...

        Paskaämpäri oli kuulemma koristeltu hakaristein!


    • Anonyymi

      Tietoa kaivataan!!!

    • Anonyymi

      Ja rakennus vieläkin tönöttää tyhjillään?

    • Anonyymi

      Mikä tilanne?

    • Anonyymi

      Onko Johtaja Kuismaa näkynyt kulmilla?

    • Anonyymi

      Seppo Lehto talonmiehenä tuossa paikassa siivoamasssa pihaa ja puutarhurina persealasti?

    • Anonyymi

      Joku natsi siellä yöpyy teltassa ja ämpärit kolisee liekö vettä vai kiljua sitten - Parland uusi isäntä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe