Vieläkö Kummituslinnana tunnettu Vähäntalonkadun (31?) rappiotalo on pystyssä?
Vähäntalonkadun KUMMITUSLINNA
13
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Kummituslinnasta kantautunut kalevalainen mylvintä pelotti aikoinaan niin lähitienoon lapsia kuin herkempiä aikusiakin.
- Anonyymi
Puhelimen hakkeri ja Facebook profiilit tekijä myöhästyit.Menen maanantaina kelaan laitan viestin poliisille sekä minun laki toimistoon.Kaikki tiedot ylhäällä.Etkö todella tajua et puhelin älypuhelin.Kyllä olet kumma ,kun kirjoitan et minusta piti tulla poliisi.Aliarvioit minut.Tiedätkö mitä kaikki tulee maksamaan sinulle.Lähdetään liikkeelle sitä 10 000 euroa.Vaadin edelleen julkisen anteeksi pyyntö.Otan median mukaan sillä melkein jokainen suomalainen nähnyt kuvat.Etkö todella käsitä kuka sinulla vastassa.Menit liian pitkälle nyt saat maksaa kalliin hinnan.Nyt naurattaa et todella välky.
- Anonyymi
Tehdään niin et myönnät kaiken otat lainan ja maksat kaikki kulut,mitä minulle tullut.Eli 50 000 euroa.Pyydät julkisesti anteeksi teet oman profiilin,jossa kerrot mitä olet tehnyt.Suomeksi sekä englanniksi.Tiedätkö kuinka hyvä laki toimisto minulla on.Mieti tätä vai haluatko enemmän laskua itsellesi????????
- Anonyymi
Itse kummitusko se siellä sekoilee?
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa ettei kummituslinnassa ollut vessaa?
- Anonyymi
Väinö, säfö, jaska,
ämpärissä on... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väinö, säfö, jaska,
ämpärissä on...Paskaämpäri oli kuulemma koristeltu hakaristein!
- Anonyymi
Tietoa kaivataan!!!
- Anonyymi
Ja rakennus vieläkin tönöttää tyhjillään?
- Anonyymi
Mikä tilanne?
- Anonyymi
Onko Johtaja Kuismaa näkynyt kulmilla?
- Anonyymi
Seppo Lehto talonmiehenä tuossa paikassa siivoamasssa pihaa ja puutarhurina persealasti?
- Anonyymi
Joku natsi siellä yöpyy teltassa ja ämpärit kolisee liekö vettä vai kiljua sitten - Parland uusi isäntä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743