Tarvis vähän tietoa kodin hälytysjärjestelmästä? Olisi pari tarjoajaa Verisure ja sector alarm,kumpi voisi olla parempi? Minkälaisia teillä on?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Koso-palvelu. Netistä lisää tietoa.
- Anonyymi
Jos keskustelut kotona alasti, älä ota kumpaakaan.
- Anonyymi
Jos keikistelet...
- Anonyymi
Minulla toimii erittäin hyvin tuo hyvin koulutettu vartio/suojelu/etsintä/pelastus -koira.
- Anonyymi00006
Molemmilla voi saada toimivan järjestelmän, mutta en valitsisi pelkän nimen perusteella. Kannattaa pyytää tarjoukset samoilla lähtötiedoilla ja vertailla, mitä pakettiin oikeasti sisältyy.
Katsoisin ainakin nämä:
mitä laitteita peruspakettiin kuuluu
montako ovitunnistinta, liiketunnistinta ja kameraa tarvitaan
sisältyykö palovaroittimet ja vuotovahdit
onko mukana hälytyskeskus- ja vartiointipalvelu
miten hälytys varmennetaan
mitä vartijakäynti tarkoittaa käytännössä
mikä on aloitusmaksu ja kuukausimaksu
nouseeko hinta lisälaitteista
miten sopimus irtisanotaan
paljonko kokonaiskulu on esimerkiksi 3 vuoden aikana
Käytännössä paras vaihtoehto riippuu kodista. Kerrostaloasunto, rivitalo, omakotitalo ja mökki voivat tarvita aika erilaisen kokonaisuuden.
Itse miettisin ensin, mitä oikeasti halutaan suojata: pelkkä murtoturva, vai myös palo-, vuoto- ja kameravalvonta. Toinen tärkeä kysymys on, haluatko vain ilmoitukset omaan puhelimeen vai palvelun, jossa hälytyskeskus käsittelee hälytyksen ja tarvittaessa välittää vartijan paikalle.
Kokosin eri hälytysjärjestelmävaihtoehtoja ja vertailtavia asioita tänne, jos auttaa päätöksessä:
https://turvavertailu.fi/halytysjarjestelmat/
Laajempi opas aiheesta löytyy myös täältä:
https://turvavertailu.fi/blogi/halytysjarjestelmien-vertailu-2026/- Anonyymi00007
😁😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l277949Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni51746- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35594- 52574
- 45530
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33516- 48477
- 40475
- 30469