iphonessa? Ei löyvy
Aste merkki
8
6539
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttäisi ihan siltä, että painamalla nollaa pitkään jossain "123" tai "# =" -painalluksen jälkeisessä merkkivalikossa...
"...toisessa ryhmässä on tällä hetkellä 25 erikoismerkkiä, ja ne löytyvät tiettyjen näppäinten takaa”123″-ja”# =”-näppäimistövaihtoehdoissa. Täältä löydät erilaisia viivoja, kuten en-viivan (–) ja em-viivan (-), astemerkin (º), valuuttasymbolit ja erilaiset lainausmerkit. Näet myös käänteiset välimerkit ¿ ja ¡, joita käytetään espanjan kielen lisäkorostukseen. Esimerkiksi ¡feliz cumpleanos! Nämä symbolit ovat hyödyllisiä myös iMessage-tehostetriggereitä laadittaessa.
0———————————————–º maskuliininen järjestysosoitin tai asteen symboli..."
https://br.atsit.in/fi/?p=179769 - Anonyymi
Pieni o-kirjain kelpaa kaikille paitsi niuhottajille.
- Anonyymi
˚˚˚˚˚˚
Hyvin löytyy 12˚c - Anonyymi
iPhonella ei voi kirjottaa yhtään mitään.
- Anonyymi
1° saa painamalla pitkään nollaa!
- Anonyymi
Googlen Gboard-näppäimistössä näyttäisi olevan ihan oma näppäimensä astemerkille (1°) "?123" ja "=\<" näppäimien takana. Jos vain painaa nollaa pitkään, tulee pieni ylänolla (1⁰) ja valinnaisesti vielä pari muutakin merkkiä (∅, ⁿ).
- Anonyymi
Se löytyy ihan omana nappinakin ja ihan vakio iPhonen näppäimistöstä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450