Miten toimii

Anonyymi

Sain viestin
” Ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]. hän haluaa tehdä ostoksen juuri nyt.”

Onko kyseessä huijari? Miksi ei soittanut?
Mitä mieltä olette?
Onko kukaan saanut samankaltaista viestiä?

16

1725

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vastauksia kysymyksiisi.
      kysy siltä onko huijari ja miksi ei soittanut.
      samaa mieltä minäkin olen.
      en tiedä,en ainakaan minä ole saanut ton kaltaista viestiä.

    • Anonyymi

      Mä sain samanlaisen viestin juuri äsken kun laitoin matkailuauton myyntiin Tori.fi. Oudolta vaikuttaa...

    • Anonyymi

      Asia selvitetty. On hujari!

    • Anonyymi

      James heikkinen nimellä ja matkailuautoa myöskin kyselee, vain viimeinen hinta kiinnostaa…

    • Anonyymi

      laita tuollaiset epämääräiset sähköposti osoitteet vaikka seksi palstalle jonkun seksiä kyselevän teinin alle niin saavat ainakin vastauksia reilusti.niin minäkin tein

    • Anonyymi

      Samat minulla, eikun liittää s.postiosoite jonnekin jossa tulee vastauksia "riittävästi"!😂

    • Anonyymi

      Juuri sain tommosen tori viestinä inboxiin...

    • Anonyymi

      Sama sälli laittoi viestiä tori.fi.... Huono soomi

    • Anonyymi

      Jep , sama homma täällä

    • Anonyymi

      Täysi huijari
      Nyt esiinyy nkmellä
      Benjamin Aalto maksaa pypalilla
      ja lähetää väärennetyn maksuilmoituksen jossa liikaa maksettu osuus pitää maksaa itunesilla ennenkuin rahat tilitetään …

    • Anonyymi

      Näillä sähköpostitileillä/ käyttäjänimillä tullut huijausyrityksiä (Paypal) 12.5.2022:

      [email protected]
      [email protected]
      Benjamin Aalto
      Linqvist/ Tori.fi

      Viestit oletettavasti käännetty suomeksi jollain Google Translatella. Esittää alkuun Tori -ostajaa ja tarjoaa ainoaksi maksuvaihtoehdoksi Paypalia.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa epäilyttävältä, ellei sama henkilö ole kiinnostunut kansallispuvusta, joka täällä myynnissä.

      Ei ihan tunnu loogiselta että autoja ja kansallispukuja. :D

      Ja tekstihän on ihan sama, outo sanamuoto, heti halutaan ostaa kunhan otetaan osoitteeseen yhteyttä.

      Lienee puhdasta tietojenkalastelua, tuomitsen huijaukseksi omassa mielessäni :)

    • Anonyymi

      Sain saman viestin järjestelmäkameran myynti-ilmoitukseen. En vastannut. Aika varma huijari.

    • Anonyymi

      Kyseinen viestittely jatkuu edelleen. Laitoin auton myyntiin tori.fi sivulle ja hetken päästä torin kautta tuli pyyntö huonolla suomella laittaa s postia tiettyyn osoitteeseen. Laitoin ja vastaus tuli James Heikkiseltä, huonolla suomen kielellä kertoi okevan kiinnostunut autosta ja tiedusteli lopullista hintaa. Jätin viestittelyt siihen.

    • Anonyymi

      Eilen tämä samainen henkilö vastasi auton myynti-ilmoitukseeni, pikainen yhteys sähköpostilla. Epäilin hänen rehellisyyttä ja Google näytti tämän viesti ketjun, eli huijari.

      Ilmoitin hänelle, että en hänelle myy autoa, mutta seuraava viestissä hän halusi tehdä pikaiset kaupat PayPal.n kautta, kun ei ole kuulemma nettipankkia. Aika outoa, eikö hän katso mitä keskusteluissa hänestä puhutaan.

    • Anonyymi

      Minulle tuli sama eri nimellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe