Miten toimii

Anonyymi

Sain viestin
” Ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]. hän haluaa tehdä ostoksen juuri nyt.”

Onko kyseessä huijari? Miksi ei soittanut?
Mitä mieltä olette?
Onko kukaan saanut samankaltaista viestiä?

16

1932

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vastauksia kysymyksiisi.
      kysy siltä onko huijari ja miksi ei soittanut.
      samaa mieltä minäkin olen.
      en tiedä,en ainakaan minä ole saanut ton kaltaista viestiä.

• Anonyymi

Mä sain samanlaisen viestin juuri äsken kun laitoin matkailuauton myyntiin Tori.fi. Oudolta vaikuttaa...

• Anonyymi

Asia selvitetty. On hujari!

• Anonyymi

James heikkinen nimellä ja matkailuautoa myöskin kyselee, vain viimeinen hinta kiinnostaa…

• Anonyymi

laita tuollaiset epämääräiset sähköposti osoitteet vaikka seksi palstalle jonkun seksiä kyselevän teinin alle niin saavat ainakin vastauksia reilusti.niin minäkin tein

• Anonyymi

Samat minulla, eikun liittää s.postiosoite jonnekin jossa tulee vastauksia "riittävästi"!😂

• Anonyymi

Juuri sain tommosen tori viestinä inboxiin...

• Anonyymi

Sama sälli laittoi viestiä tori.fi.... Huono soomi

• Anonyymi

Jep , sama homma täällä

• Anonyymi

Täysi huijari
      Nyt esiinyy nkmellä
      Benjamin Aalto maksaa pypalilla
      ja lähetää väärennetyn maksuilmoituksen jossa liikaa maksettu osuus pitää maksaa itunesilla ennenkuin rahat tilitetään …

• Anonyymi

Näillä sähköpostitileillä/ käyttäjänimillä tullut huijausyrityksiä (Paypal) 12.5.2022:

[email protected]
      [email protected]
      Benjamin Aalto
      Linqvist/ Tori.fi

Viestit oletettavasti käännetty suomeksi jollain Google Translatella. Esittää alkuun Tori -ostajaa ja tarjoaa ainoaksi maksuvaihtoehdoksi Paypalia.

• Anonyymi

Vaikuttaa epäilyttävältä, ellei sama henkilö ole kiinnostunut kansallispuvusta, joka täällä myynnissä.

Ei ihan tunnu loogiselta että autoja ja kansallispukuja. :D

Ja tekstihän on ihan sama, outo sanamuoto, heti halutaan ostaa kunhan otetaan osoitteeseen yhteyttä.

Lienee puhdasta tietojenkalastelua, tuomitsen huijaukseksi omassa mielessäni :)

• Anonyymi

Sain saman viestin järjestelmäkameran myynti-ilmoitukseen. En vastannut. Aika varma huijari.

• Anonyymi

Kyseinen viestittely jatkuu edelleen. Laitoin auton myyntiin tori.fi sivulle ja hetken päästä torin kautta tuli pyyntö huonolla suomella laittaa s postia tiettyyn osoitteeseen. Laitoin ja vastaus tuli James Heikkiseltä, huonolla suomen kielellä kertoi okevan kiinnostunut autosta ja tiedusteli lopullista hintaa. Jätin viestittelyt siihen.

• Anonyymi

Eilen tämä samainen henkilö vastasi auton myynti-ilmoitukseeni, pikainen yhteys sähköpostilla. Epäilin hänen rehellisyyttä ja Google näytti tämän viesti ketjun, eli huijari.

Ilmoitin hänelle, että en hänelle myy autoa, mutta seuraava viestissä hän halusi tehdä pikaiset kaupat PayPal.n kautta, kun ei ole kuulemma nettipankkia. Aika outoa, eikö hän katso mitä keskusteluissa hänestä puhutaan.

• Anonyymi

Minulle tuli sama eri nimellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2368
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      33
      1297
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    4. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      634
      952
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      818
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      686
    9. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe