Katselin tässä juuri Jussi-gaala 2022 ohjelmaa. Tiedä sitten näkyikö tämä ohjelma täällä / siellä thaimaassa?
Kerran kun olin Hesassa, myöhästyneenä aamu... palalla... olusilla... baarissa, jonka nimeä, en nyt muista, niin muuan, oliko se Seppälän Silu, istuutui viereeni. Kertoi jotain, en muista mistä oli tulossa, mutta matkalaukut oli jääneet, johonkin Lontooseen, kertoi hän, muistaakseni.
Sitten paljonkin myöhemmin, taisin silloin olla itse Pattayalla, kaverini kertoi, että oli telkkaria katsonut ja, jännittänyt, että ehtiikö Silu Gaalaan.
Arvatkaa miten kävi? Silu oli kuulemma, joku pingviinipuku, päällänsä lähtenyt Hotellista matkaan Gaalaan...
Jussit Thaimaassa
Anonyymi
0
210
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4772096- 1651394
- 791263
- 951234
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881194- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705