Sea FM -pakotus on vaihtunut Pooki-pakotukseksi. Mitä kanavaa seuraavaksi pakotetaan?
Pooki-pakottaja
22
574
Vastaukset
- Anonyymi
nythän on muistettava se fakta että: seafm- ja pookikundit ovat ihan eri liigasta. eivätkä liity millään tavalla toisiinsa. ovat myös ihan eri henkilöitä
- Anonyymi
Pookista vouhottaa joku amatööri. Oulun meriradiosta joku alan ns. ammattilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookista vouhottaa joku amatööri. Oulun meriradiosta joku alan ns. ammattilainen.
Tuo Pookivouhotus on täysin mielisairaasta lähtevää ulinaa. Samaa hokee. Kuin rikkinäinen levy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Pookivouhotus on täysin mielisairaasta lähtevää ulinaa. Samaa hokee. Kuin rikkinäinen levy.
Vähän siis myös kuin Sea FM-pakottaja. Levy jäänyt päälle ja ihan mistä tahansa kanavasta keskustellaan, pitää tulla joka väliin pakottamaan Sea FM:ää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän siis myös kuin Sea FM-pakottaja. Levy jäänyt päälle ja ihan mistä tahansa kanavasta keskustellaan, pitää tulla joka väliin pakottamaan Sea FM:ää.
Älä vaihda puheenaihetta. Sea FM:stä sentään puhutaan asiallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko se asiallista että jokaväliin tungetaan ratkaisuksi SEAFM:ää ja pakotetaan kuuntelemaan sitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko se asiallista että jokaväliin tungetaan ratkaisuksi SEAFM:ää ja pakotetaan kuuntelemaan sitä...
Tarkoitat varmaan Pookia. Annan anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Pookia. Annan anteeksi
Ei kun nimenomaan SEAFM:ää tarkoitan. Sama tosin saattaa koskea myös Pookia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun nimenomaan SEAFM:ää tarkoitan. Sama tosin saattaa koskea myös Pookia.
Otsikkohan koski juurikin Pookia. Miksi tässä pitää Sea FM radiosta taas jankuttaa? Pookista joku jankuttaa joka väliin tyhjänpäiväisyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole asiallista, jos joku aloittaa ketjun vaikka YleX:stä, niin tulla sinne ja jokaiseen muuhunkin ketjuun pakottamaan SeaFM:ää. Eli harvoin on SeaFM:stä keskustelu asiallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole asiallista, jos joku aloittaa ketjun vaikka YleX:stä, niin tulla sinne ja jokaiseen muuhunkin ketjuun pakottamaan SeaFM:ää. Eli harvoin on SeaFM:stä keskustelu asiallista.
Luulen, että sinä itse nostat aiheen aina esille. Varsinkin monikansalliset toimijat yrittävät nostattaa täällä ketjuja jossa Sea FM:stä puhutaan vain huonossa valossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että sinä itse nostat aiheen aina esille. Varsinkin monikansalliset toimijat yrittävät nostattaa täällä ketjuja jossa Sea FM:stä puhutaan vain huonossa valossa.
nimenomaan
- Anonyymi
Pohjois-Suomen paras Boogi Radio Pooki - tuota mainosta ei ole hetkeen kuulunut Radio Pookista. Tulee vaan se, että kotisivulta löytyy kuuluvuusalueen tärkeimmät uutiset.
- Anonyymi
Kuka mitään Sea Fm kanavaa on pakottanut. Asiasta vain keskustellaan.
- Anonyymi
Eihän täällä kukaan mitään pakota. Ei Sea FM:ää, ei Radio Pookia eikä mitään muutakaan. Aivan naurettavaa edes ajatella noin.
- Anonyymi
Pookia pakottaa.
- Anonyymi
Oli tai ei, niin se voi vaikuttaa kun SEA FM ei tällä hetkellä vaikuta haluavan laajentaa kuuluvuusaluettaan. Ja SEA FM on hyvin pitkälti musiikkiasema. Pooki:n ohjelmistossa on ainakin toistaiseksi joitain oikeita viikottaisia ohjelmiakin.
- Anonyymi
Miten niin ei halua? Kanavallehan on haettu 3 uutta taajuutta. En ymmärrä väitettäsi.
- Anonyymi
Propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Propagandaa.
Pookipakottajalla on vahva lääkitys. Luulen tietäväni tapauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jo-oo varmaan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059