Huijausviesti

2lesken

[VERO] Veroviranomaiset ovat päättäneet
että saat hyvityksen.
Saadaksesi tämän summan voit vierailla verkkosivuillamme......
Tällainen tuli tänään viesteihini.
Siellä on pankin jäljitelmä, johon pitäisi naputella tunnusluku.
Täyttä huijausta.
Älkää vaan
menkö retkuun!

12

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sain taas uuden hyvitysviestin.
      Mitenköhän niitä lähetellään numerooni joka on salainen.

      • Anonyymi

        Tarvitaan vain ohjelma joka arpoo puhelinnumerot.
        Sama juttu roskapostissa. Tarvitaan luettelo suomalaisista etunimistä, toinen sukunimistä ja kolmas sähköposti tunnuksista. Ohjelma arpoo ''etunimi.sukunimi@tunnus'' ja lähettää postia tuhansia minuutissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan vain ohjelma joka arpoo puhelinnumerot.
        Sama juttu roskapostissa. Tarvitaan luettelo suomalaisista etunimistä, toinen sukunimistä ja kolmas sähköposti tunnuksista. Ohjelma arpoo ''etunimi.sukunimi@tunnus'' ja lähettää postia tuhansia minuutissa.

        Ano 10:10
        Eikö ole väliä kun on salainen puhelinnumero?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:10
        Eikö ole väliä kun on salainen puhelinnumero?

        Numerot 0-9 ovat ihan vapaassa käytössä:)


    • Anonyymi

      Huijaajaa huijata antamalla väärän tunnusluvun.

      Riittää kun muistaa ettei anna missään tilanteessa tunnusluja, eikä nitä kysy kuin huijaajat.

      Yleistä huijaamista on houkutella puhelimen kautta ostamaan jotain seiska lehteä.

      • Ano 8:37
        Ei tule seiskalehti eikä mitään muutakaan tarjousta.
        Siihen ainakin on auttanut salainen puhelinnumero.


    • Anonyymi

      Vaaralliselta vaikuttaa, miten ne pääsee salaiseen numeroon. Toivottavasti ei läheistesi numeroa ole kukaan kaapannut. Kai sitä salaistakin numeroa jonnekin täytyy jakaa.
      Ei ihan tähän asiaan, mutta postin paketin lähetys on ollut jumissa monta päivää. Teen torikauppaa, raha on tilillä ja pakettia yritän lähettää. Ei vaan lähde ja postissa kerrottiin että on häiriö. Onkohan isompikin ongelma, jossakin luki että isompiin yrityksiin on taas tehty hyökkäys. Posti-ohjelmassa ainakin on minun ja ostajien osoitteet ja sieltä mennään suoraan pankkiin maksamaan. Nyt siis ei pääse sinne asti, niin että pankkitunnuksiani ei ole vielä onneksi missään. Ei ole pitkä postitusmatka niin että taidan ruveta kuriiriksi, on sinnepäin muutakin asiaa. Kyllä ostajan pitää maksamansa tuote saada.

      • Anonyymi

        salaiseen numeroon pääsee seuraavasti

        ajatellaan että se on 8232349

        aloita numerosta

        8232340
        sitten
        8232341
        8232342
        8232343
        8232344
        8232345
        8232346
        8232347
        8232348
        seuraava tärppää 8232349
        ja näin salainen numero on löytynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        salaiseen numeroon pääsee seuraavasti

        ajatellaan että se on 8232349

        aloita numerosta

        8232340
        sitten
        8232341
        8232342
        8232343
        8232344
        8232345
        8232346
        8232347
        8232348
        seuraava tärppää 8232349
        ja näin salainen numero on löytynyt

        Ano 12.05 20:46
        No onpas helppoa.
        Miten voi ajatella että alku menee juuri noin?
        Ja että viimeinen numero vaihtuu.
        Mitäpä sitä sitten turhaa maksaa olemattomasta salaisesta numerosta, kun sen lapsikin osaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ano 12.05 20:46
        No onpas helppoa.
        Miten voi ajatella että alku menee juuri noin?
        Ja että viimeinen numero vaihtuu.
        Mitäpä sitä sitten turhaa maksaa olemattomasta salaisesta numerosta, kun sen lapsikin osaa.

        Edellisen kirjoitti 13:16
        2lesken


    • Anonyymi

      Ihan hyvä huomiointi sinulta ja jaoit sen tänne. Minä en jakanut yhteystietojani kuin ihan läheisilleni ja en hankinut älypuhelin.Eläkkellä en sitä tarvitse 69v.Korona aika lisäksi menetin 2 v. Elämästäni 17 ihmistä kuolemalle. Joten usia ystäviä tutavia ei ole .Joten nin utelijas en ole jos nyt peruskänyni viesti tulisijoltai Vero ymm. toimisto.Klikan lukematta pois. Sama kun lukku meni maksuliseksi.lopetin sen. Mitä teen s-postila jos ystävät kuoeet,se miesytäväkin joka 22v.oli rinallani eri osoiteet.S-panki palvelee hyvin.Joten en otanut pankki tunuksetkaan,en oma kanta litynyt. A-4 paperilla saa halutessa tiedot terveysasema läkäri,labra, käynit.

      • Anonyymi

        Nyt kirjoittaa iltapäivälehti tästä huijausviestistä.
        Sen ovat monet saaneet.
        Varokaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe