7.5.2022 IS kovis

Jos joku haluaa keskustella yleisellä tasolla ristikosta ja haluaa saada vain apuvinkkejä (ei ratkaisusanoja), voi kirjoittaa tähän säikeeseen.

76

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovis Antti Skyttä (kuvitus Heli Kärkkäinen). Ristikko on merkitty kolmoseksi, mutta ratkesi ajallisesti kolmosta helpommin, joten ristikko on siinä mielestäni vaikeustasoltaan enintään 3-. Tällä kertaa sanaketjut olivat melko helppoja. Toisen idean arvasin oikein ensi silmäyksellä, mutta sopivia sanoja piti etsiä. Toisenkin idea selkisi melko nopeasti. Edellinen Skytän ristikko vei enemmän aikaa ja siinä oli vaikeammin arvattavat sanaketjut.

      Ristikossa on muutama anagrammivihje, joissa ei ole selkeää vinkkiä siitä, että kyseessä on anagrammivihje. Ristikossa on myös uudentyyppinen skytismityyppi (ristikossa on useita skytismejä).

      Muutamat vihjeet jäivät kuitenkin ristikon täytyttyä ymmärtämättä. Tällaisia vihjeitä on enemmän kuin yleensä Skytän ristikoiden kohdalla.

      • Täydennys.
        Muutama ongelmakohta ratkesi lisäpohdinnalla, mutta seuraavat eivät vielä ole avautuneet:
        KEVÄIMELLÄ
        NÄISTÄ EHKÄ ALUKSI TOTEEN


    • Anonyymi

      Johtajahahmo itäisiltä mailta, sarjoissaan joosef sekä marraskuu

      Heikun keikun anonnat, pielus, jaska, selain, hyydyke, navajo, skara, taitaa, joutsa, otakar, ponu, osatar, italia, ottelu, klimpit, somerto, itseinen, nikita, iloita, avanteet

      • Anonyymi

        Kiitoksia taas! Joskus ensi viikolla pääsen ratkomaan tätäkin ristikkoa!


      • Anonyymi

        Tämä on tämän säikeen tollausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tämän säikeen tollausta.

        Siis paljastuslitania.


    • Anonyymi

      Ratkaisusanassa OTAKAR on uusi skytismityyppi. Skytismin idea on se, että siinä kerrotaan/kuvataan, mitä muutoksia on johonkin sanaan tehty. Skytismiä eli vainhdannaista voi aidosti pitää rakennevihjeenä.

      Rustikossa on poikkeuksellisen paljon skytismejä, sillä viime aikoina niitä on ollut yleensä vain yksi/ristikko, jos niitä ylipäätänsä on käytetty.

      OTAKAR ei sisällöllisesti liity vihjeeseen. Vain Kerä en laatii skytismit niin, että niissä on susällöllinen liittymö muutettuun sanaan.

      • Anonyymi

        Miksi selität itsestäänselvyyksiä täällä? Nostat taas omaa häntääsi. Minä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi selität itsestäänselvyyksiä täällä? Nostat taas omaa häntääsi. Minä tiedän.

        Tämä tuskin on kaikille itsestäänselvyys. Skytismit ovat usein tottuneille ratkojille helpotuksia, mutta tottumattomille käsittämättömyyksiä. Erästä skytismiä on ihmetelty Sanarisinkin foorumissa.

        Ero Keräsen ja muiden laatimen skytismien ero ei ole itsestään selvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuskin on kaikille itsestäänselvyys. Skytismit ovat usein tottuneille ratkojille helpotuksia, mutta tottumattomille käsittämättömyyksiä. Erästä skytismiä on ihmetelty Sanarisinkin foorumissa.

        Ero Keräsen ja muiden laatimen skytismien ero ei ole itsestään selvyys.

        Skytismeihin ja muihin jekkuihin tosin tulee myöhemmin selitys, mutta vihjeitä on hyvä avata.

        Itsekin kaipaan parin vihjeen logiikkaan selitystä.

        Lisäksi seuraavassa vihjeessä en keksi keihin henkilöihin viitataan: RIJAN SUKUA.

        Siihen tulee varmasti selitys myöhemmin, joten ei tarvitse minun puolestani täällä selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skytismeihin ja muihin jekkuihin tosin tulee myöhemmin selitys, mutta vihjeitä on hyvä avata.

        Itsekin kaipaan parin vihjeen logiikkaan selitystä.

        Lisäksi seuraavassa vihjeessä en keksi keihin henkilöihin viitataan: RIJAN SUKUA.

        Siihen tulee varmasti selitys myöhemmin, joten ei tarvitse minun puolestani täällä selittää.

        Osa mnitsemistani vihjeistä on myös itseäni paremmalke ratkojalle onhelmia tuottavia vihjeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa mnitsemistani vihjeistä on myös itseäni paremmalke ratkojalle onhelmia tuottavia vihjeitä.

        Älä tule tänne ulisemaan. Tuo rijan sukua on niin helppo, että ihan hävettää puolestasi. Miksi et osaa paremmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule tänne ulisemaan. Tuo rijan sukua on niin helppo, että ihan hävettää puolestasi. Miksi et osaa paremmin?

        Eipä sitä hoksannut eräs Sanarisin foorumiin kirjoittaja, joka ratkoo ristikoita minua nopeammin. Sanarisin foorumissa ei kyseistä vihjettä ihmetellyttö mollattu tömän foorumin tavoin.

        Mene haukkumaan erästä kommentoijaa Sanarisin foorumiin, jos kehtaat! Heittöydyt Pikeksi.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Eipä sitä hoksannut eräs Sanarisin foorumiin kirjoittaja, joka ratkoo ristikoita minua nopeammin. Sanarisin foorumissa ei kyseistä vihjettä ihmetellyttö mollattu tömän foorumin tavoin.

        Mene haukkumaan erästä kommentoijaa Sanarisin foorumiin, jos kehtaat! Heittöydyt Pikeksi.

        RIJAN SUKUA oletin, että on otettu pois A-kirjain, mutta ketään tietämääni Raijan sukulaista en saanut ratkaisusanaksi.

        Täällä ei oikeasti kukaan uskalla logiikoista kysyä, koska on ilkeä mollausasenne.

        Kun on mollausta tiedossa, moni tyytyy vain siihen, että saa ratkaisusanat ymmärtämättä vihjeiden ideaa. Erittäin huono asia.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        RIJAN SUKUA oletin, että on otettu pois A-kirjain, mutta ketään tietämääni Raijan sukulaista en saanut ratkaisusanaksi.

        Täällä ei oikeasti kukaan uskalla logiikoista kysyä, koska on ilkeä mollausasenne.

        Kun on mollausta tiedossa, moni tyytyy vain siihen, että saa ratkaisusanat ymmärtämättä vihjeiden ideaa. Erittäin huono asia.

        Olisi anonyymienkin korkea aika opetella käyttöytymään asiallisesti eikä kuin Pike tai Pekkatyttö.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        RIJAN SUKUA oletin, että on otettu pois A-kirjain, mutta ketään tietämääni Raijan sukulaista en saanut ratkaisusanaksi.

        Täällä ei oikeasti kukaan uskalla logiikoista kysyä, koska on ilkeä mollausasenne.

        Kun on mollausta tiedossa, moni tyytyy vain siihen, että saa ratkaisusanat ymmärtämättä vihjeiden ideaa. Erittäin huono asia.

        Nyt kyllä vedät liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Ei täällä juuri muita mollata kuin sinua, ja sinä olet itse omalla käytökselläsi hankkiutunut tällaiseen erikoisasemaan. Lisäksi sinä itsekin saatat toisinaan mollata lähes ketä tahansa, kuten esimerkiksi "väärin kiittäjiä"


    • Anonyymi

      Oikeutat taas omaa osaamattomuuttasi muiden osaamattomuudella. Eikö tämä ikinä lopu? Mitä Sanariksen palsta tänne liittyy.? Mene itse sinne pätemään. Ai, niin sinut on heitetty sieltä pihalle. Varmaan mukavan persoonasi takia 😂😂😂😂

      • Toin esille vain sen, että varsin hyvillä ja osaavillakin ratkojilla on samojen vihjeiden kanssa ongelmia kuin minulla.

        Myönnän, etten kovisten kaikkua vihjeitä ymmärrä. Myös Suomen mestarit näin joskus tunnustavat.

        Miksi minun pitöisi kaikki vihjeet ymmärtää, jotta välttyisin mollaukselta? Miksi ,inä en saisi mitään kysyä?

        Nyt joku asettuu erittäin rajusti Piken tyylillä muiden - tosin Pike joutui lähiaikoina tunnustamaan ratkontavirheen.

        Täällä joku leikkii superosaajaa. Minua tällainen Piken lailla superosaajaksi asemoiva mollaa suoraan ja muita piilotummin.


      • Mene itse sinne mollaamaan muita jos kehtaat. Olet Piken kaltainen törkimys.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Toin esille vain sen, että varsin hyvillä ja osaavillakin ratkojilla on samojen vihjeiden kanssa ongelmia kuin minulla.

        Myönnän, etten kovisten kaikkua vihjeitä ymmärrä. Myös Suomen mestarit näin joskus tunnustavat.

        Miksi minun pitöisi kaikki vihjeet ymmärtää, jotta välttyisin mollaukselta? Miksi ,inä en saisi mitään kysyä?

        Nyt joku asettuu erittäin rajusti Piken tyylillä muiden - tosin Pike joutui lähiaikoina tunnustamaan ratkontavirheen.

        Täällä joku leikkii superosaajaa. Minua tällainen Piken lailla superosaajaksi asemoiva mollaa suoraan ja muita piilotummin.

        HP:n toiminta on syvimmiltään pelkkää pilomollausta ja Piken lailla itsensä korottamista superratkojaksi.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Toin esille vain sen, että varsin hyvillä ja osaavillakin ratkojilla on samojen vihjeiden kanssa ongelmia kuin minulla.

        Myönnän, etten kovisten kaikkua vihjeitä ymmärrä. Myös Suomen mestarit näin joskus tunnustavat.

        Miksi minun pitöisi kaikki vihjeet ymmärtää, jotta välttyisin mollaukselta? Miksi ,inä en saisi mitään kysyä?

        Nyt joku asettuu erittäin rajusti Piken tyylillä muiden - tosin Pike joutui lähiaikoina tunnustamaan ratkontavirheen.

        Täällä joku leikkii superosaajaa. Minua tällainen Piken lailla superosaajaksi asemoiva mollaa suoraan ja muita piilotummin.

        "Piken tyylillä muiden -" puuttuu yksi sa. po. "Piken tyylillä muiden yläpuolelle -"


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        "Piken tyylillä muiden -" puuttuu yksi sa. po. "Piken tyylillä muiden yläpuolelle -"

        Jos paheksut noita kirjoittajia, miksi nostat heidät jalustalle täällä? Ainoa tapa reagoida trolleihin ja itseään muita viisaampina pitäviin on vaikeneminen. Oletko nähnyt jossain muualla, että kaiken maailman muiden palstojen nimimerkkien asioita jaellaan kuin tuttujen juttuja? Et varmaan, sillä sellainen ei vain kuulu hyviin tapoihin ja nämä nimimerkit ovat yleisesti tuntemattomia.

        Olen samaa mieltä erään kirjoittajan kanssa, että luulin sinun jo tajunneen, ettei tänne kannata tulla uhmamielellä yrittämään muuttaa kaikkia puolelleen.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Mene itse sinne mollaamaan muita jos kehtaat. Olet Piken kaltainen törkimys.

        Miksi minun pitäisi mennä Sanariksen palstalle ja kuka on Pike? Missä harhoissa sinä oikein elät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi mennä Sanariksen palstalle ja kuka on Pike? Missä harhoissa sinä oikein elät?

        Pike on erittäin paha toisten ratkojien mollaaja. Nykyisin Sanaris poistaa suuren osan hänen kommenteistaan.

        Pike tekee välillä ratkontavirheitä, mutta silti hän on aina mollaamassa toisia, jos joku ei jotain ymmärrä.

        Toiseen kommenttiin:
        "Ainoa tapa reagoida trolleihin ja itseään muita viisaampina pitäviin on vaikeneminen"

        Ylimielisyys ärsyttää liikaa. On myös huomioitava, että jos joku mollaa minua jonkin vihjeen kohdalla, hän automaattisesti mollaa myös muita ratkojia, joilla on vaikeuksia samojen vihjeiden kanssa.

        Se, jolle RIJAN SUKUA on on ongelma, on varsin osaava ja kunnioitettu ratkoja. Mollaaja asettuu varsin osaavienkin ratkojien yläpuolelle.

        Sama koskee skytismejä. Ne ovat monelle ongelmallisia. Jos niiden ymmärtämistä pitää itsestäänselvyytenä, niiden kanssa ongelmissa olevia automaattisesti mollataan.

        Skytismeissäkin on vaikeuseroja. Pahin skytismi on skytismi, jota on vaikea tunnistaa skytismiksi. Tässä ristikossa oli yksi skytismi, jota en heti tunnistanut skytismiksi. Pahempiakin on tullut vastaan. PuPessa on ollut puolen vuoden sisällä yksi skytismi, jota en skytismiksi tunnistanut - eikä moni muukaan tunnistanut. Minua nyt mollannut varmaan mielellään haukkuisi kaikki, jotka erästä skytismiä eivät tunnistaneet.

        Ymmärrän varsin hyvin vihjeitä, mutta en ymmärrä kaikkia. Alussa oli paljonkin vihjeitä, joita en ymmärtänyt. En siksi halua mollata sitä, että joku ei jonkun vihjeen ideaa ymmärrä. Haluan auttaa toisia ymmärtämään vihjeitä.

        Jonkin vihjeen ymmärtämättömyydestä mollaus on ristikkopiireissä ikävintä mahdollista toimintaa. Siihen on aina tullut reagoitua ja jotkut käyttäytyvät hyvin petomaisesti.

        HP:tä pidän mollaajana siksi, että koen hänen olevan äärimmäisen omahyväinen. Hän jakelee omahyväisyydessään "armopaloja", jotta voi velloa omahyväisyydessään, Kun hän laittaa kaikki vinksin vonksin, hän kokenee sadistista mielihyvää spoilatessaan maksimaalisesti jonkun ratkontaa. Sadistinen mielihyvä vahvistuu, kun toimintaa kehutaan. Vaikka jotkut hyödyntyvät HP:n apuja, en usko hänrnen toimintansa vilpittömyyteen. Apuja kun voisi antaa toisia ratkojia enemmän kunnioittavalla tavalla. HP toimintaa ei äkkiseltään tunnista mollaukseksi, joten se on piilomollausta.

        .

        pitää ns. skytismien y


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pike on erittäin paha toisten ratkojien mollaaja. Nykyisin Sanaris poistaa suuren osan hänen kommenteistaan.

        Pike tekee välillä ratkontavirheitä, mutta silti hän on aina mollaamassa toisia, jos joku ei jotain ymmärrä.

        Toiseen kommenttiin:
        "Ainoa tapa reagoida trolleihin ja itseään muita viisaampina pitäviin on vaikeneminen"

        Ylimielisyys ärsyttää liikaa. On myös huomioitava, että jos joku mollaa minua jonkin vihjeen kohdalla, hän automaattisesti mollaa myös muita ratkojia, joilla on vaikeuksia samojen vihjeiden kanssa.

        Se, jolle RIJAN SUKUA on on ongelma, on varsin osaava ja kunnioitettu ratkoja. Mollaaja asettuu varsin osaavienkin ratkojien yläpuolelle.

        Sama koskee skytismejä. Ne ovat monelle ongelmallisia. Jos niiden ymmärtämistä pitää itsestäänselvyytenä, niiden kanssa ongelmissa olevia automaattisesti mollataan.

        Skytismeissäkin on vaikeuseroja. Pahin skytismi on skytismi, jota on vaikea tunnistaa skytismiksi. Tässä ristikossa oli yksi skytismi, jota en heti tunnistanut skytismiksi. Pahempiakin on tullut vastaan. PuPessa on ollut puolen vuoden sisällä yksi skytismi, jota en skytismiksi tunnistanut - eikä moni muukaan tunnistanut. Minua nyt mollannut varmaan mielellään haukkuisi kaikki, jotka erästä skytismiä eivät tunnistaneet.

        Ymmärrän varsin hyvin vihjeitä, mutta en ymmärrä kaikkia. Alussa oli paljonkin vihjeitä, joita en ymmärtänyt. En siksi halua mollata sitä, että joku ei jonkun vihjeen ideaa ymmärrä. Haluan auttaa toisia ymmärtämään vihjeitä.

        Jonkin vihjeen ymmärtämättömyydestä mollaus on ristikkopiireissä ikävintä mahdollista toimintaa. Siihen on aina tullut reagoitua ja jotkut käyttäytyvät hyvin petomaisesti.

        HP:tä pidän mollaajana siksi, että koen hänen olevan äärimmäisen omahyväinen. Hän jakelee omahyväisyydessään "armopaloja", jotta voi velloa omahyväisyydessään, Kun hän laittaa kaikki vinksin vonksin, hän kokenee sadistista mielihyvää spoilatessaan maksimaalisesti jonkun ratkontaa. Sadistinen mielihyvä vahvistuu, kun toimintaa kehutaan. Vaikka jotkut hyödyntyvät HP:n apuja, en usko hänrnen toimintansa vilpittömyyteen. Apuja kun voisi antaa toisia ratkojia enemmän kunnioittavalla tavalla. HP toimintaa ei äkkiseltään tunnista mollaukseksi, joten se on piilomollausta.

        .

        pitää ns. skytismien y

        Tässä se skytismi, joka jäi huomaamatta. Ahatukset meni ihan väörilke urille.

        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/punainen-pelikaani-2-2022-vihjeidn-purku/#post-24807


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pike on erittäin paha toisten ratkojien mollaaja. Nykyisin Sanaris poistaa suuren osan hänen kommenteistaan.

        Pike tekee välillä ratkontavirheitä, mutta silti hän on aina mollaamassa toisia, jos joku ei jotain ymmärrä.

        Toiseen kommenttiin:
        "Ainoa tapa reagoida trolleihin ja itseään muita viisaampina pitäviin on vaikeneminen"

        Ylimielisyys ärsyttää liikaa. On myös huomioitava, että jos joku mollaa minua jonkin vihjeen kohdalla, hän automaattisesti mollaa myös muita ratkojia, joilla on vaikeuksia samojen vihjeiden kanssa.

        Se, jolle RIJAN SUKUA on on ongelma, on varsin osaava ja kunnioitettu ratkoja. Mollaaja asettuu varsin osaavienkin ratkojien yläpuolelle.

        Sama koskee skytismejä. Ne ovat monelle ongelmallisia. Jos niiden ymmärtämistä pitää itsestäänselvyytenä, niiden kanssa ongelmissa olevia automaattisesti mollataan.

        Skytismeissäkin on vaikeuseroja. Pahin skytismi on skytismi, jota on vaikea tunnistaa skytismiksi. Tässä ristikossa oli yksi skytismi, jota en heti tunnistanut skytismiksi. Pahempiakin on tullut vastaan. PuPessa on ollut puolen vuoden sisällä yksi skytismi, jota en skytismiksi tunnistanut - eikä moni muukaan tunnistanut. Minua nyt mollannut varmaan mielellään haukkuisi kaikki, jotka erästä skytismiä eivät tunnistaneet.

        Ymmärrän varsin hyvin vihjeitä, mutta en ymmärrä kaikkia. Alussa oli paljonkin vihjeitä, joita en ymmärtänyt. En siksi halua mollata sitä, että joku ei jonkun vihjeen ideaa ymmärrä. Haluan auttaa toisia ymmärtämään vihjeitä.

        Jonkin vihjeen ymmärtämättömyydestä mollaus on ristikkopiireissä ikävintä mahdollista toimintaa. Siihen on aina tullut reagoitua ja jotkut käyttäytyvät hyvin petomaisesti.

        HP:tä pidän mollaajana siksi, että koen hänen olevan äärimmäisen omahyväinen. Hän jakelee omahyväisyydessään "armopaloja", jotta voi velloa omahyväisyydessään, Kun hän laittaa kaikki vinksin vonksin, hän kokenee sadistista mielihyvää spoilatessaan maksimaalisesti jonkun ratkontaa. Sadistinen mielihyvä vahvistuu, kun toimintaa kehutaan. Vaikka jotkut hyödyntyvät HP:n apuja, en usko hänrnen toimintansa vilpittömyyteen. Apuja kun voisi antaa toisia ratkojia enemmän kunnioittavalla tavalla. HP toimintaa ei äkkiseltään tunnista mollaukseksi, joten se on piilomollausta.

        .

        pitää ns. skytismien y

        Ei me haluta kuulla sanaakaan jostain Pikestä, eikö mennyt jakelun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me haluta kuulla sanaakaan jostain Pikestä, eikö mennyt jakelun?

        On kyllä erikoinen tapaus tämä HuiHai. Elelee jossain satumaailmassa leikkien prinssiä, joka pelastaa kaikki pahan noidan pauloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pike on erittäin paha toisten ratkojien mollaaja. Nykyisin Sanaris poistaa suuren osan hänen kommenteistaan.

        Pike tekee välillä ratkontavirheitä, mutta silti hän on aina mollaamassa toisia, jos joku ei jotain ymmärrä.

        Toiseen kommenttiin:
        "Ainoa tapa reagoida trolleihin ja itseään muita viisaampina pitäviin on vaikeneminen"

        Ylimielisyys ärsyttää liikaa. On myös huomioitava, että jos joku mollaa minua jonkin vihjeen kohdalla, hän automaattisesti mollaa myös muita ratkojia, joilla on vaikeuksia samojen vihjeiden kanssa.

        Se, jolle RIJAN SUKUA on on ongelma, on varsin osaava ja kunnioitettu ratkoja. Mollaaja asettuu varsin osaavienkin ratkojien yläpuolelle.

        Sama koskee skytismejä. Ne ovat monelle ongelmallisia. Jos niiden ymmärtämistä pitää itsestäänselvyytenä, niiden kanssa ongelmissa olevia automaattisesti mollataan.

        Skytismeissäkin on vaikeuseroja. Pahin skytismi on skytismi, jota on vaikea tunnistaa skytismiksi. Tässä ristikossa oli yksi skytismi, jota en heti tunnistanut skytismiksi. Pahempiakin on tullut vastaan. PuPessa on ollut puolen vuoden sisällä yksi skytismi, jota en skytismiksi tunnistanut - eikä moni muukaan tunnistanut. Minua nyt mollannut varmaan mielellään haukkuisi kaikki, jotka erästä skytismiä eivät tunnistaneet.

        Ymmärrän varsin hyvin vihjeitä, mutta en ymmärrä kaikkia. Alussa oli paljonkin vihjeitä, joita en ymmärtänyt. En siksi halua mollata sitä, että joku ei jonkun vihjeen ideaa ymmärrä. Haluan auttaa toisia ymmärtämään vihjeitä.

        Jonkin vihjeen ymmärtämättömyydestä mollaus on ristikkopiireissä ikävintä mahdollista toimintaa. Siihen on aina tullut reagoitua ja jotkut käyttäytyvät hyvin petomaisesti.

        HP:tä pidän mollaajana siksi, että koen hänen olevan äärimmäisen omahyväinen. Hän jakelee omahyväisyydessään "armopaloja", jotta voi velloa omahyväisyydessään, Kun hän laittaa kaikki vinksin vonksin, hän kokenee sadistista mielihyvää spoilatessaan maksimaalisesti jonkun ratkontaa. Sadistinen mielihyvä vahvistuu, kun toimintaa kehutaan. Vaikka jotkut hyödyntyvät HP:n apuja, en usko hänrnen toimintansa vilpittömyyteen. Apuja kun voisi antaa toisia ratkojia enemmän kunnioittavalla tavalla. HP toimintaa ei äkkiseltään tunnista mollaukseksi, joten se on piilomollausta.

        .

        pitää ns. skytismien y

        Keisari: "On myös huomioitava, että jos joku mollaa minua jonkin vihjeen kohdalla, hän automaattisesti mollaa myös muita ratkojia, joilla on vaikeuksia samojen vihjeiden kanssa."

        Ei pidä paikkaansa. Taas vedät perusteettomia johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keisari: "On myös huomioitava, että jos joku mollaa minua jonkin vihjeen kohdalla, hän automaattisesti mollaa myös muita ratkojia, joilla on vaikeuksia samojen vihjeiden kanssa."

        Ei pidä paikkaansa. Taas vedät perusteettomia johtopäätöksiä.

        Kyllä se pitää paikkansa. Kysyin nettiyutulta ja se sanoi niin. Kaiki täälä on pilomollausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keisari: "On myös huomioitava, että jos joku mollaa minua jonkin vihjeen kohdalla, hän automaattisesti mollaa myös muita ratkojia, joilla on vaikeuksia samojen vihjeiden kanssa."

        Ei pidä paikkaansa. Taas vedät perusteettomia johtopäätöksiä.

        Kyllä se on automaatio, sillä saman mollauksen voisi esittää kaikille, jotka eivät samaa vihjettä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me haluta kuulla sanaakaan jostain Pikestä, eikö mennyt jakelun?

        Miksi sitten anonyymit käuttöytyvät kuon Pike - jos täällä ei olisi Piken tyylistä käyttäytymistä, en Pikeä mainitsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on automaatio, sillä saman mollauksen voisi esittää kaikille, jotka eivät samaa vihjettä ymmärrä.

        Muille ei esitetä, koska he eivät riehu täällä paheksumassa ja levittämässä omaa totuuttaan. Huomaatko eron? Et voi uhriutua muiden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten anonyymit käuttöytyvät kuon Pike - jos täällä ei olisi Piken tyylistä käyttäytymistä, en Pikeä mainitsisi.

        Miksi tuot esiin muiden palstojen henkilöitä täällä? Pysy niillä muilla palstoilla. Ei tartte tulla tänne riehumaan ja pilaamaan muiden palstakokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muille ei esitetä, koska he eivät riehu täällä paheksumassa ja levittämässä omaa totuuttaan. Huomaatko eron? Et voi uhriutua muiden puolesta.

        No silloin epäsuorasti joku mollaa hyvinkin arvostettua ratkojaa. Kovisten vihjeet ovat vaikeita myös minua paremmille ratkojille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin epäsuorasti joku mollaa hyvinkin arvostettua ratkojaa. Kovisten vihjeet ovat vaikeita myös minua paremmille ratkojille.

        Täällä ei ole arvostettuja ratkojia. Vain tavallisia. Jos haluat katsoa jotain ratkojaa ylöspäin, mene muualle tekemään se. Muiden palstojen asiat eivät kuulu tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuot esiin muiden palstojen henkilöitä täällä? Pysy niillä muilla palstoilla. Ei tartte tulla tänne riehumaan ja pilaamaan muiden palstakokemusta.

        Tämän säikeen palstakokemuksen pilaamisen aloitti kyllä eräät aina anonyymisti esiintyvät henkilöt. Toki kun tartuin näihon pilaamisiin, lisäsin pilaamisastetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on automaatio, sillä saman mollauksen voisi esittää kaikille, jotka eivät samaa vihjettä ymmärrä.

        Eräässä naapurimaassamme on eräs P., joka sanoo, että hänen mollaamisensa on rikos isänmaata vastaan.

        Meillä täällä on eräs, joka sanoo, että hänen mollaamisensa on rikos ihmiskuntaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei ole arvostettuja ratkojia. Vain tavallisia. Jos haluat katsoa jotain ratkojaa ylöspäin, mene muualle tekemään se. Muiden palstojen asiat eivät kuulu tänne.

        Kyllä täälläkin on arvostettavia ratkojia. Arvostan ratkojana mm. HP:n taitoa. On täällä selvästi muitakin arvostettavia ratkojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän säikeen palstakokemuksen pilaamisen aloitti kyllä eräät aina anonyymisti esiintyvät henkilöt. Toki kun tartuin näihon pilaamisiin, lisäsin pilaamisastetta.

        Sitäpaitsi täällä nostetaan jalustalle HP, joka ei minun mielestäni sellaista patsaspaikkaa ansaitse, vaikka hän hyvä ratkoja onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei ole arvostettuja ratkojia. Vain tavallisia. Jos haluat katsoa jotain ratkojaa ylöspäin, mene muualle tekemään se. Muiden palstojen asiat eivät kuulu tänne.

        "Täällä ei ole arvostettuja ratkojia. Vain tavallisia. Jos haluat katsoa jotain ratkojaa ylöspäin, mene muualle tekemään se." on valehtelua.


    • Anonyymi

      RIJAN SUKUA selvisi. Oli eri kirjainkikkailu kuin aluksi oletin. Ei erityisen hankala, mutta kaikkua kirjainkikkailuja ei sina tule heti hoksanneeksi.

      • Anonyymi

        Noloa ettei ”asiantuntija” tuota heti tajunnut. Miksi muuten tulit kertomaan tajuntasi? Miksi selostat elämääsi täällä koko ajan?


      • Anonyymi

        Selkisi myös NÖISTÄ EHKÄ AKUKSI TOTEEN. Vihjetyyppiä en ole kuvaristikoissa ennen tavannut.

        KEVÄIMELLÄ idea on vielä hakusessa. Sain selville, että s keväin = kevät, joten vihje sen mukaan voisi olla myös KEVÄÄLLÄ. Kevääseen liittyvää en keksinyt, joten tämän logiikassa on vielä miettimistä.

        Kovisristikoiden ratkaisuja voi ajatella kahdella tapaa. Jos ajatellaa niin, että ristikko on ratkaistu, kun mikään kirjain ei ole arvaus, ristikko oli 4-. Mutta jos ajatellaan niin, että ristikko on ratkaistu vasta kun kaikki vihjeet on täysin ymmärretty, ristikko ooli minulle 3.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkisi myös NÖISTÄ EHKÄ AKUKSI TOTEEN. Vihjetyyppiä en ole kuvaristikoissa ennen tavannut.

        KEVÄIMELLÄ idea on vielä hakusessa. Sain selville, että s keväin = kevät, joten vihje sen mukaan voisi olla myös KEVÄÄLLÄ. Kevääseen liittyvää en keksinyt, joten tämän logiikassa on vielä miettimistä.

        Kovisristikoiden ratkaisuja voi ajatella kahdella tapaa. Jos ajatellaa niin, että ristikko on ratkaistu, kun mikään kirjain ei ole arvaus, ristikko oli 4-. Mutta jos ajatellaan niin, että ristikko on ratkaistu vasta kun kaikki vihjeet on täysin ymmärretty, ristikko ooli minulle 3.

        Ei 4- tietenkään vaan 3-. Muutama pikku muukin kirjoitusvirhe tuli, ,utta ne tuskin haittaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 4- tietenkään vaan 3-. Muutama pikku muukin kirjoitusvirhe tuli, ,utta ne tuskin haittaavat.

        Sain KEVÄIMELLÄ kevääseen liittyvän asian. Vihjeeseen HJALLIKSELLA olin laittanut väärän ratkaisunan. Vihje oli hienan kierompi kuin oletin.
        Harmittaa, että toka kirjain oli väärin, joten palkintokilpailuun ei ratkaisullani voi osallistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa ettei ”asiantuntija” tuota heti tajunnut. Miksi muuten tulit kertomaan tajuntasi? Miksi selostat elämääsi täällä koko ajan?

        Ensinnäkään en ole väittänyt olevani asiantuntija ja hoksaavani kaikki vihjeet. Kaikkien vihjeiden hoksaamisessa on sitäpaitsi välillä vaikeuksia kovan luokan asiantuntijoillakin.

        Miksi en heti hoksannut, syy on se, että tuli testattua vain muutamaa jekkua. Ensimmäinen jekkuvaihtoehto (typiste) osoittautui laatijan harhautukseksi. Jäin siihen liian pitkäksi aikaa jumiin. Näin voi käydä monelle muullekin.


    • Anonyymi

      Miksihän tämä yksi outo kertoo kaikki tajuamisensa täällä? Ketä kiinnostaa? Sille on sanottu jo monta kertaa, mutta se luulee olevansa niin tärkeä, että jotain kiinnostaa.

      • Anonyymi

        No kun tuli otettua esille kolme vihjettä, joiden logiikka ei välittömästi ratkonnan jälkeen selvinnyt, kerroin mitä kohdat selvisivät.

        Usein käy niin, että kun kysyy muilta, itse selvittää ongelmat. Jos itse selvittää ongelmat, on hyvä kertoa, että apua ei toisilta tarvitsekaan.

        Tällaiset tilanteet ovat varsin yleisiä Sanarisin foorumissa eikä kukaan vastaaviin mitään huomiota kiinnitä. Kyllä täälläkin pitäisi olla ymmärrystä sille, että saattaa kysyä vihjeistä, jotka sitten itse selvittää.

        Tämänkertainen ristikko sisälsi äärimmäisen helppoja vihjeitä (valokuvat kahdesta henkilöstä) että itselleni logiikan ymmärtämisem suhteen varsin hankalia vihjeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tuli otettua esille kolme vihjettä, joiden logiikka ei välittömästi ratkonnan jälkeen selvinnyt, kerroin mitä kohdat selvisivät.

        Usein käy niin, että kun kysyy muilta, itse selvittää ongelmat. Jos itse selvittää ongelmat, on hyvä kertoa, että apua ei toisilta tarvitsekaan.

        Tällaiset tilanteet ovat varsin yleisiä Sanarisin foorumissa eikä kukaan vastaaviin mitään huomiota kiinnitä. Kyllä täälläkin pitäisi olla ymmärrystä sille, että saattaa kysyä vihjeistä, jotka sitten itse selvittää.

        Tämänkertainen ristikko sisälsi äärimmäisen helppoja vihjeitä (valokuvat kahdesta henkilöstä) että itselleni logiikan ymmärtämisem suhteen varsin hankalia vihjeitä.

        1. Tämä ei ole Sanariksen palsta.
        2. Tämä on äklöpalsta (sinun termisi), jossa ei tällaisia viestejä kaivata.
        3. Täällä ei koskaan vastata kysymyksiisi.
        4. Miksi siis kyselet ja kerrot olevasi niin loistava, että keksit itse vastauksesi.
        5. Ketään ei kiinnosta sinun juttusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tuli otettua esille kolme vihjettä, joiden logiikka ei välittömästi ratkonnan jälkeen selvinnyt, kerroin mitä kohdat selvisivät.

        Usein käy niin, että kun kysyy muilta, itse selvittää ongelmat. Jos itse selvittää ongelmat, on hyvä kertoa, että apua ei toisilta tarvitsekaan.

        Tällaiset tilanteet ovat varsin yleisiä Sanarisin foorumissa eikä kukaan vastaaviin mitään huomiota kiinnitä. Kyllä täälläkin pitäisi olla ymmärrystä sille, että saattaa kysyä vihjeistä, jotka sitten itse selvittää.

        Tämänkertainen ristikko sisälsi äärimmäisen helppoja vihjeitä (valokuvat kahdesta henkilöstä) että itselleni logiikan ymmärtämisem suhteen varsin hankalia vihjeitä.

        Ei se ole mikään "no tuli nyt näemmä otettua" vaan vuosikausia eri sivustoilla jatkunut systemaattinen ylenpalttinen kirjoittelu, jossa on pääasiassa muita kiinnostamatonta asiaa, joka aiheuttaa lähinnä riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Tämä ei ole Sanariksen palsta.
        2. Tämä on äklöpalsta (sinun termisi), jossa ei tällaisia viestejä kaivata.
        3. Täällä ei koskaan vastata kysymyksiisi.
        4. Miksi siis kyselet ja kerrot olevasi niin loistava, että keksit itse vastauksesi.
        5. Ketään ei kiinnosta sinun juttusi.

        1. Tämä ei ole Sanariksen palsta.
        Fiksua käytöstä voisi täälläkin opetella
        2. Tämä on äklöpalsta (sinun termisi), jossa ei tällaisia viestejä kaivata.
        On mahdotonta ennakoida milloin todella tarvitsee vinkkejä ja milloin ei.
        3. Täällä ei koskaan vastata kysymyksiisi.
        On vastattu ja välillä on vastattu erittäin hyvinkin.
        4. Miksi siis kyselet ja kerrot olevasi niin loistava, että keksit itse vastauksesi.
        Aluksi en keksinyt, jolloin kysyin. Mutta kun mietin kohtia uudestaan, keksinkin niiden idean. On mahdotonta ennakoida milloin todella tarvitsee vinkkejä ja milloin ei.
        5. Ketään ei kiinnosta sinun juttusi.
        Katsoin välttämättömäksi kertoa, että en tarvitsekaan apua. Halusin myös katkaista siipiä mollaajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mikään "no tuli nyt näemmä otettua" vaan vuosikausia eri sivustoilla jatkunut systemaattinen ylenpalttinen kirjoittelu, jossa on pääasiassa muita kiinnostamatonta asiaa, joka aiheuttaa lähinnä riitaa.

        Kyllä niiden kyselyiden perumisia on ollut ja on edelleen paljon Sanarisin foorumissa. Tällainen ihan luonnollinen asia pitäistä hyväksyä täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niiden kyselyiden perumisia on ollut ja on edelleen paljon Sanarisin foorumissa. Tällainen ihan luonnollinen asia pitäistä hyväksyä täälläkin.

        Tämä EI ole edelleenkään Sanarisin palsta. Tämä on äklöpalsta (sinun termisi). Miksi kirjoittelet tänne? Oletko epätoivoinen kun ketään ei kiinnosta?

        Tätä on tosiaan jatkunut vuosikausia. Miksi me joudumme kärsimään sinun ongelmistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä EI ole edelleenkään Sanarisin palsta. Tämä on äklöpalsta (sinun termisi). Miksi kirjoittelet tänne? Oletko epätoivoinen kun ketään ei kiinnosta?

        Tätä on tosiaan jatkunut vuosikausia. Miksi me joudumme kärsimään sinun ongelmistasi?

        Ristikoiden ongelmuen käsittely ei ole vain minun ongelmani. Enemmän moni muu kysyy ristikoista. Eikö täällä kuka tahansa voi kysyä vinkkejä, ratkaisusanoja tai selityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä EI ole edelleenkään Sanarisin palsta. Tämä on äklöpalsta (sinun termisi). Miksi kirjoittelet tänne? Oletko epätoivoinen kun ketään ei kiinnosta?

        Tätä on tosiaan jatkunut vuosikausia. Miksi me joudumme kärsimään sinun ongelmistasi?

        On todella outoa täällä se, että ei voisi kysyä mitään, jos vaarana on, että itse keksii idean. On täälläkin jotkut muutkin peruneet avunpyyntönsä, kun ovat itse keksineet idean. Jos minulle käy niin, se on paha asia. Mutta jos jollekulle muulle käy samoin, se ei ole huono asia eikä kukaan kiinitä asiaan huomiota.

        Jokaisesta asiasta syytetäön, oloon todellusta aihetta tai ei. Sairasta touhua joiltakin anonyymeiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella outoa täällä se, että ei voisi kysyä mitään, jos vaarana on, että itse keksii idean. On täälläkin jotkut muutkin peruneet avunpyyntönsä, kun ovat itse keksineet idean. Jos minulle käy niin, se on paha asia. Mutta jos jollekulle muulle käy samoin, se ei ole huono asia eikä kukaan kiinitä asiaan huomiota.

        Jokaisesta asiasta syytetäön, oloon todellusta aihetta tai ei. Sairasta touhua joiltakin anonyymeiltä.

        Muut kyselijät ovat ihan mukavia eivätkä jää jauhamaan jokaisesta asiasta päiväkausiksi. Voit ihan itse miettiä tykönäsi miten sinä toimit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut kyselijät ovat ihan mukavia eivätkä jää jauhamaan jokaisesta asiasta päiväkausiksi. Voit ihan itse miettiä tykönäsi miten sinä toimit.

        No vihjeet nyt ratkesi ma la-ma välillä eivätkä kerralla. Onko vaikea ymmärtää luonnollinen asia usean päivän ajalle ulottavaan vihjeiden käsittelyyn. Jos kaikki olisi selvinnyt lauantaina, ei olisi usean päivän ajaksi ulottuvaa kirjoittelua. Onko niin vaikea ymmärtää, etyei kaikkea voi ennakoida?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vihjeet nyt ratkesi ma la-ma välillä eivätkä kerralla. Onko vaikea ymmärtää luonnollinen asia usean päivän ajalle ulottavaan vihjeiden käsittelyyn. Jos kaikki olisi selvinnyt lauantaina, ei olisi usean päivän ajaksi ulottuvaa kirjoittelua. Onko niin vaikea ymmärtää, etyei kaikkea voi ennakoida?

        Muut kyselijät ovat ihan mukavia eivätkä yritä päsmäröidä kaikkia muita.


    • Anonyymi

      Koska ristikossa on on ollut ongelmia varsin kokeneillakin ratkojilla, varmasti vähän koviksia ratkoneilla olisi kysyttävää vihjeiden logiikousta.

      Ilnapiiri avoimelle kysymiselle on täällä kyllä eräiden anonyymien takia pahasti pilattu.

      • Anonyymi

        Sinä täällä olet suurin ilmapiirin pilaaja jatkuvalla päsmäröinnilläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä täällä olet suurin ilmapiirin pilaaja jatkuvalla päsmäröinnilläsi.

        Tössä säikeessä itse asiassa eräät aina anonyymeinä esiintyvät päsmäröivät enemmän ja he pilasivat tätä säiettä. Et arvostele lainkaan eräiden anonyymien päsmäröintejä.

        Tässä säikeessä jotkut olivat vain riidan haastajia ja mollaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tössä säikeessä itse asiassa eräät aina anonyymeinä esiintyvät päsmäröivät enemmän ja he pilasivat tätä säiettä. Et arvostele lainkaan eräiden anonyymien päsmäröintejä.

        Tässä säikeessä jotkut olivat vain riidan haastajia ja mollaajia.

        Päsmäröontiä on joka hetki valvoa, mitä daan kirjoittaa ja mitä en. Joka asiaan kn jonkun pakko kommentoida, vaikka kunnon asiaa ei ole. Hirveätä riidan haastamista joiltakin aina anonyymisti kirjoittavilta.

        Olen toki itsekin toiminut väärin, mutta eikö jokaisen putäisi petrata.

        Toki taas joku sanoo että ei kaikkien pidä petrata. Riidan haastamisen kritointi on päsmäröintiä. Tällä kun joillakin on pakonomainen tarve vain haastaa riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päsmäröontiä on joka hetki valvoa, mitä daan kirjoittaa ja mitä en. Joka asiaan kn jonkun pakko kommentoida, vaikka kunnon asiaa ei ole. Hirveätä riidan haastamista joiltakin aina anonyymisti kirjoittavilta.

        Olen toki itsekin toiminut väärin, mutta eikö jokaisen putäisi petrata.

        Toki taas joku sanoo että ei kaikkien pidä petrata. Riidan haastamisen kritointi on päsmäröintiä. Tällä kun joillakin on pakonomainen tarve vain haastaa riitaa.

        Normaali ihminen pysyisi poissa, mutta sinä vain jatkat jankuttamistasi. Täällä ei pidetä sinusta - ja hyvästä syystä. Sanariksenkin palstaltakin sait potkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen pysyisi poissa, mutta sinä vain jatkat jankuttamistasi. Täällä ei pidetä sinusta - ja hyvästä syystä. Sanariksenkin palstaltakin sait potkut.

        Johtuukohan se syndroomasta?


    • Anonyymi

      En kestä enää Keisarin toimintaa. Laitoin valitukset sekä moderaattoreille että sivuston omistajille. Ei yksi Keisari voi pilata kaikkien ristikoita harrastavien palstakokemusta. Pyysin heitä myös olemaan yhteydessä Sanariksen ylläpitäjiin ja Ekiin, jotta saadaan vähän perspektiiviä Keisarin toimintaan. Toivottavasti kertovat totuuden. Valitettavasti tilanne on nyt edennyt tähän pisteeseen. Tämä on ainoa keino pysäyttää Keisari.

      • Anonyymi

        Mutta täällä minä en ole ainoa ssyyllinen. Tässä söikeessä löhinnä muut häiriköivät ja päsmöröivät.

        HP häiriköi ja päsmäröi, koska hän pisti tähän säikeeseen paljastuslitanian. Vaatimalla, että täällä pitää IS:n aina antaa suoraan ratkaisusanat on päsmäröintiä. HP aloitti säikeen pilaamisen. Hänen ei olisi ollut pakko trollata, koska hän olisi voinut aloittaa uuden säikeen.

        Moni muukin häiriköi ja pyrki päsmäröimään minua.

        Kun pyrin ihan auttamismiekessä tuomaan esille skytisminäkökulman, alkoi jonkun päsmöröinti.

        Kun otin esille muutaman ongelmani, tuli mollausta ja päsmäröintiä.

        Myös 10.05.2022 00:23 on päsmäröintiä.

        Kyllä myös toisten trollaukset, mollaukset ja pösmöröinnit pilaavat tötä sivustoa.

        Moderaattori poisti joskus paljon HP:n paljastuslitaniouta, mutta kyllästyi HP:n paimentamiseen.

        HP tai HP:n sympatiseeja s'pyrkii aina välillä häiriköimään myls sivustoani.


      • Anonyymi

        Ketään ei tällaisella alustalla voi sulkea pois. Rekisteröidyltä käyttäjän voi sulkea rekisteröidyn käyttäjätilin, mikä ei estä anonyymiä kirjoittelua.

        Täällä ei vaadita Sanarisin tavoin nimimerkkiä eikä täällä ole aktiivista moderaattoria, joka poistaisi jonkun kommentin välittömästi. Yämä ri ole Sanarisin foorumi, jossa jonkun kommentteja poistettaisiin solkenaan.

        Normaalin ip-osoitteen voi blokata, mutta sivuille voi kirjoittaa sopivalla VPN:llä. Ykeisimpiä VPN:n käyttämiä ip-osoitteita voi blokata ja täällä blokataankin, mutta VPN-osoitteita on niin paljon, että kaikkia ei voi blokata. VPN:ään turvautuminen on hidaste. Ainakin t'köyttämöni VPN hidastaa netin toimintaa.

        Sanaris tutkinee tarkoin ip-osoitteita. Voisin kirjoitella Sanarisinkin foorumiin VPN:llä vaikka kuinka paljon, mutta tyylini tunnistettaisiin helposti. Jos tunnistettaisiin, siitä hoituisi sellaista harmia, jota en halua aiheuttaa.

        Käyttäjän voi blokata kirjoittamasta vain sivustoilka, joilla on pakollinen rekisteröinti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei tällaisella alustalla voi sulkea pois. Rekisteröidyltä käyttäjän voi sulkea rekisteröidyn käyttäjätilin, mikä ei estä anonyymiä kirjoittelua.

        Täällä ei vaadita Sanarisin tavoin nimimerkkiä eikä täällä ole aktiivista moderaattoria, joka poistaisi jonkun kommentin välittömästi. Yämä ri ole Sanarisin foorumi, jossa jonkun kommentteja poistettaisiin solkenaan.

        Normaalin ip-osoitteen voi blokata, mutta sivuille voi kirjoittaa sopivalla VPN:llä. Ykeisimpiä VPN:n käyttämiä ip-osoitteita voi blokata ja täällä blokataankin, mutta VPN-osoitteita on niin paljon, että kaikkia ei voi blokata. VPN:ään turvautuminen on hidaste. Ainakin t'köyttämöni VPN hidastaa netin toimintaa.

        Sanaris tutkinee tarkoin ip-osoitteita. Voisin kirjoitella Sanarisinkin foorumiin VPN:llä vaikka kuinka paljon, mutta tyylini tunnistettaisiin helposti. Jos tunnistettaisiin, siitä hoituisi sellaista harmia, jota en halua aiheuttaa.

        Käyttäjän voi blokata kirjoittamasta vain sivustoilka, joilla on pakollinen rekisteröinti.

        Heh, et taida tajuta, että tässä on tarkoituksena sulkea tämä osio useaksi kuukaudeksi tai ehkä jopa lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, et taida tajuta, että tässä on tarkoituksena sulkea tämä osio useaksi kuukaudeksi tai ehkä jopa lopullisesti.

        Niinpä, äklöpalstalle ihan oikein!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, äklöpalstalle ihan oikein!?

        Nimim. Tapio-Huuhaa ei tuota kirjoittanut, mutta olen kyllä moderaattorille ehdottanut sivusto-osion pistämisestä joksikin aikaa "jäähylle". Muistaakseni kuukautta ehdotin.


    • Anonyymi

      Itse ristikkoa tuli vöhän kösiteltyä, mutta laatija tekee siitä anatomian. Se kannattaa lukea. Jos siitä ei kaikki selviä kannattaa kysyä ristikkofoorumeilla.

      • Anonyymi

        Painu muualle kösittelemään. Jauhat itsestöön selvyyksiä. Luuletko olevasi kuin joku guru?


      • Asiantuntevimmat selitykset saa Sanarisin foorumissa, mutta kyllä täälläkin tai sivuillani voi kysyä selityksiä.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Asiantuntevimmat selitykset saa Sanarisin foorumissa, mutta kyllä täälläkin tai sivuillani voi kysyä selityksiä.

        Taas kirjoittamista kirjoittamisen vuoksi. Täysin itsestään selvän asian jankuttamista. Pysy sivuillasi. Siellä kun niin hyvä tunnelma ja keijoutuneet viestit poistat heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kirjoittamista kirjoittamisen vuoksi. Täysin itsestään selvän asian jankuttamista. Pysy sivuillasi. Siellä kun niin hyvä tunnelma ja keijoutuneet viestit poistat heti.

        Halusin vain rohkaista käsittelemään kohtia, joiden logiikka on itselle hämärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin vain rohkaista käsittelemään kohtia, joiden logiikka on itselle hämärä.

        Et omista näitä sivuja. Älä anna täällä mitään ohjeita. Ärsyttää niin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe