Mikälli uskomme os market share julkaisuihin, ja miksi emme uskoisi!
Windows kovassa laskussa!
20
128
Vastaukset
- Anonyymi
Niihin on kyllä luottaminen!
- Anonyymi
Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia
- Anonyymi
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 % - Anonyymi
No W10 teki kakkakepposen.. hajun kanssa'
Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
Jotain päivityksiä asenteli, jonka jälkeen ei enää käynnistynyt. Sininen bsod ruutu ja kernel paniikki. Voiko tuon käynnistää vikasietotilassa Windowsin mutta ei sinnekään pääse. Vittu mikä paska - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Siltähän tuo vaikutaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia
Vaihdoin Ubuntuun!
- Anonyymi
windows on kamala!
- Anonyymi
Kukaan ei käytä windowsia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltähän tuo vaikutaa!
Niin vaikuttaa!
- Anonyymi
Yritykset vaihtaa kovaa pois windowsista!
- Anonyymi
Yritykse vauhdilla pois Windowsista
Helvetin kallis ja toimimaton ja vaatii kamalasti IT-tukea! Toimimattomuus ajaa yritykset Linuxiin ja halvempiin ohjelmiin ja käyttökustannuksiin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Siinä on factaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!
iPad viruksia ei dokumentoida, laite vaan prommataan uudestaan!
- Anonyymi
Kyllä me niihin uskomme!
- Anonyymi
Miksi Windows 10 on niin huono....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Windows 10 on niin huono....
Windows on vaara! Poliisin on myös mahdollista kytkeä laitteen mikrofoni tai kamera päälle etäältä. Vuosien 2018 ja 2020 aikana vakoiluohjelmaa on käytetty kymmenessä vakavien rikosten ja kansallisen turvallisuuden tutkinnassa oikeuden luvalla.
- Anonyymi
Itse huomasin samaa. Mikähän tuon selittää? Luontevin selitys kyllä olisi jokin virhe
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465