Mikälli uskomme os market share julkaisuihin, ja miksi emme uskoisi!
Windows kovassa laskussa!
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niihin on kyllä luottaminen!
- Anonyymi
Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia
- Anonyymi
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 % - Anonyymi
No W10 teki kakkakepposen.. hajun kanssa'
Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
Jotain päivityksiä asenteli, jonka jälkeen ei enää käynnistynyt. Sininen bsod ruutu ja kernel paniikki. Voiko tuon käynnistää vikasietotilassa Windowsin mutta ei sinnekään pääse. Vittu mikä paska - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Siltähän tuo vaikutaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia
Vaihdoin Ubuntuun!
- Anonyymi
windows on kamala!
- Anonyymi
Kukaan ei käytä windowsia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltähän tuo vaikutaa!
Niin vaikuttaa!
- Anonyymi
Yritykset vaihtaa kovaa pois windowsista!
- Anonyymi
Yritykse vauhdilla pois Windowsista
Helvetin kallis ja toimimaton ja vaatii kamalasti IT-tukea! Toimimattomuus ajaa yritykset Linuxiin ja halvempiin ohjelmiin ja käyttökustannuksiin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Siinä on factaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!
iPad viruksia ei dokumentoida, laite vaan prommataan uudestaan!
- Anonyymi
Kyllä me niihin uskomme!
- Anonyymi
Miksi Windows 10 on niin huono....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Windows 10 on niin huono....
Windows on vaara! Poliisin on myös mahdollista kytkeä laitteen mikrofoni tai kamera päälle etäältä. Vuosien 2018 ja 2020 aikana vakoiluohjelmaa on käytetty kymmenessä vakavien rikosten ja kansallisen turvallisuuden tutkinnassa oikeuden luvalla.
- Anonyymi
Itse huomasin samaa. Mikähän tuon selittää? Luontevin selitys kyllä olisi jokin virhe
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2441801Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131242Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2051176Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60893TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62845
- 51816
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61773Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125767