Mikälli uskomme os market share julkaisuihin, ja miksi emme uskoisi!
Windows kovassa laskussa!
20
128
Vastaukset
- Anonyymi
Niihin on kyllä luottaminen!
- Anonyymi
Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia
- Anonyymi
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 % - Anonyymi
No W10 teki kakkakepposen.. hajun kanssa'
Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
Jotain päivityksiä asenteli, jonka jälkeen ei enää käynnistynyt. Sininen bsod ruutu ja kernel paniikki. Voiko tuon käynnistää vikasietotilassa Windowsin mutta ei sinnekään pääse. Vittu mikä paska - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Siltähän tuo vaikutaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia
Vaihdoin Ubuntuun!
- Anonyymi
windows on kamala!
- Anonyymi
Kukaan ei käytä windowsia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltähän tuo vaikutaa!
Niin vaikuttaa!
- Anonyymi
Yritykset vaihtaa kovaa pois windowsista!
- Anonyymi
Yritykse vauhdilla pois Windowsista
Helvetin kallis ja toimimaton ja vaatii kamalasti IT-tukea! Toimimattomuus ajaa yritykset Linuxiin ja halvempiin ohjelmiin ja käyttökustannuksiin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään:
Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
Windows
68,06 %
Linux
18,46 %
OS X
10,85 %
Chrome-käyttöjärjestelmä
1,42 %
Tuntematon
1,21 %Siinä on factaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!
iPad viruksia ei dokumentoida, laite vaan prommataan uudestaan!
- Anonyymi
Kyllä me niihin uskomme!
- Anonyymi
Miksi Windows 10 on niin huono....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Windows 10 on niin huono....
Windows on vaara! Poliisin on myös mahdollista kytkeä laitteen mikrofoni tai kamera päälle etäältä. Vuosien 2018 ja 2020 aikana vakoiluohjelmaa on käytetty kymmenessä vakavien rikosten ja kansallisen turvallisuuden tutkinnassa oikeuden luvalla.
- Anonyymi
Itse huomasin samaa. Mikähän tuon selittää? Luontevin selitys kyllä olisi jokin virhe
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381