Windows kovassa laskussa!

Anonyymi

Mikälli uskomme os market share julkaisuihin, ja miksi emme uskoisi!

20

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niihin on kyllä luottaminen!

      • Anonyymi

        Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia


      • Anonyymi

        Tänään:


        Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
        Windows
        68,06 %
        Linux
        18,46 %
        OS X
        10,85 %
        Chrome-käyttöjärjestelmä
        1,42 %
        Tuntematon
        1,21 %


      • Anonyymi

        No W10 teki kakkakepposen.. hajun kanssa'
        Siis ei jumalauta, nyt alkaa vähitellen kyllä ymmärrys loppua.
        Jotain päivityksiä asenteli, jonka jälkeen ei enää käynnistynyt. Sininen bsod ruutu ja kernel paniikki. Voiko tuon käynnistää vikasietotilassa Windowsin mutta ei sinnekään pääse. Vittu mikä paska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään:


        Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
        Windows
        68,06 %
        Linux
        18,46 %
        OS X
        10,85 %
        Chrome-käyttöjärjestelmä
        1,42 %
        Tuntematon
        1,21 %

        Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään:


        Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
        Windows
        68,06 %
        Linux
        18,46 %
        OS X
        10,85 %
        Chrome-käyttöjärjestelmä
        1,42 %
        Tuntematon
        1,21 %

        Siltähän tuo vaikutaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoin chromebookiin, nyt ei ole ongelmia

        Vaihdoin Ubuntuun!


      • Anonyymi

        windows on kamala!


      • Anonyymi

        Kukaan ei käytä windowsia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltähän tuo vaikutaa!

        Niin vaikuttaa!


      • Anonyymi

        Yritykset vaihtaa kovaa pois windowsista!


      • Anonyymi

        Yritykse vauhdilla pois Windowsista
        Helvetin kallis ja toimimaton ja vaatii kamalasti IT-tukea! Toimimattomuus ajaa yritykset Linuxiin ja halvempiin ohjelmiin ja käyttökustannuksiin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään:


        Pöytätietokoneiden käyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - kesäkuu 2022
        Windows
        68,06 %
        Linux
        18,46 %
        OS X
        10,85 %
        Chrome-käyttöjärjestelmä
        1,42 %
        Tuntematon
        1,21 %

        Siinä on factaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows-ongelmien ei tarvitsisi aina aiheuttaa painajaisia. Mutta ne aiheuttaa. Ehkä siksi!

        iPad viruksia ei dokumentoida, laite vaan prommataan uudestaan!


    • Anonyymi

      Kyllä me niihin uskomme!

      • Anonyymi

        Miksi Windows 10 on niin huono....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Windows 10 on niin huono....

        Windows on vaara! Poliisin on myös mahdollista kytkeä laitteen mikrofoni tai kamera päälle etäältä. Vuosien 2018 ja 2020 aikana vakoiluohjelmaa on käytetty kymmenessä vakavien rikosten ja kansallisen turvallisuuden tutkinnassa oikeuden luvalla.


    • Anonyymi

      Itse huomasin samaa. Mikähän tuon selittää? Luontevin selitys kyllä olisi jokin virhe

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe