Carmen lämpörullat

Muistaako vielä joku?
Vaikka hävettää tunnustaa niin minulla on mökillä ja kylillä Carmenit.
Johtuu siitä että itsepäiset hikseni eivät taltu kunnolla mistään muusta.
Moni ihailee hiuksiani, ovat hyvät ja tuuheat ikäisekseni.
Myönnän että Carmeneilla ei siihen ole muuta osuutta kuin kerran viikossa tehty kunnon tuhti toimenpide.
Käyn päivittäin suihkussa, hiukset ovat kuivat, eivät tykkää liiallisesta pesusta.

9

2407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla oli Carmenit, ihan hyviä kiharoita noilla sai.
      Täytyypä tarkistaa käydessäni, saattavat olla kotipirtillä jossain kaapin perukoilla.

• Anonyymi

Olikos niissä carmeneissa sellainen samettipäällys rullien ympärillä? Ovat ilmeisesti hellävaraisemmat kuin suoristusraudat tai piippaussakset, mitä ne nyt nykyään onkaan.
      Minulla on sellainen suomalainen hento, sileä hiuslaatu. Käytän muutamaa tarrapaplaria itsepintaisia suortuvia kääntämään. Joskus huomaan jonkun hiuksen takertuneen paplariin, en raaskis luopua yhdestäkään.

Vieläkö carmeneita myydään vai ovatko säilyneet näin pitkään?

• Ei ole minulla.

Siitä on tosi kauan, kun olen viimeksi hiuksiani kiharrellut.
      Tyttäret sanoivat, että lapsena aamuisin aina heräsivät siihen kun föönäsin hiuksiani ilmakihartimella. Nyt eläkkeellä ollessa olen antanut olla ihan luonnollisina, eikä kukaan ole huomauttanut (eivät ole ilenneet).
      Vetäisen vain hiuslenkillä takaa kiinni. Kun kasvaa liian pitkäksi, niin nappaan saksilla hännän poikki tai vaihtoehtoisesti pyydän likan katkaisemaan sen. Kampaajalle en ole rahojani vienyt naismuistiin.

• Anonyymi

Hiukseni ovat vallattomat, vertaisin Boris Johnsonin pehkoon, koronan takia meni lähes vuosi kunnes männä viikolla kävin parturissa nyt pysyy lyhyenä kuosissaan.

Nuorena kuherrus ikäisenä hiukset saatiin ojennukseen Suave rasvalla ilman lämpörullia, siskoni laittoi muutaman kerran permanentin, jo pysyi ojennuksena.
      Nykyään en juuri käytä kampaa, en peilaile...hattu peittää.

Pertikki

• Anonyymi

Muistan hyvin! Itseasiassa sain ne aikuisena naisena joltain,henkilö kun itse ei nitä käytänyt.Sama kävi minulle. Töihin piti aamu lähteä kello 7 ja 2 laista viedä päiäväkotin sinä.Todella niiden rulien kanssa ei aikaa hiuksia laitaa. Helpompaa oli vaan suihkun ja saunan jälkeen hiukset rullata perinteisen tapaan illalla ja yön yli olla päässä,Mitä nyt puolet repinnyt pois yönaikana.Kun ne painovat yönaikana päätä,Mummo 69v.Itä- Helsinki

• Anonyymi

Ei ole lämpörullia mutta tavallisia papiljotteja pidän lähes joka aamu tunnin verran. Menee pari minsaa rutiinilla kuiviin hiuksiin ja suihkautan vettä päälle. Kampaaja sanoi viimeksi että minulle kasvaa mahdottomasti uutta hiusta. Mikä ihmeen oikku sekin on. Tavalliset, ei mikään pehko muttei huonokaan.

• Anonyymi

Kyllä muistan carmen rullat.Mutta eikös niitä pitänyt lämmittää
      olivat semmoisessa muovitetussa lootassa joka aukeni päältä.
      Ja kyllä ne olivat vaaleat ja kovat rullat ei niitten kanssa yötä
      nukuttu en mie ainakaan ja sai nopeasti kampauksen.Olivat
      niinkuin föönit nykyaikana

• Anonyymi

Minulla oli. Piti lämmittää (keittää?), muttei liikaa, päänahassa olisi tuntunut. Kuiviin hiuksiin.
        Ei ollut hyvä juttu, koska hiukseni ovat ohuet ja silkkimäiset, joten carmenit painoivat.
        Muovipäällysteiset.
        En muista, millä kiinnitettiin.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli. Piti lämmittää (keittää?), muttei liikaa, päänahassa olisi tuntunut. Kuiviin hiuksiin.
        Ei ollut hyvä juttu, koska hiukseni ovat ohuet ja silkkimäiset, joten carmenit painoivat.
        Muovipäällysteiset.
        En muista, millä kiinnitettiin.
        Beng

Minun ongelma on liian paksu tukka.
        Kun menen kampaajalle, niin ensimmäinen toivomus on että "harventakaa".
        Usein yöllä herään ja rupeen ohentamaan, kun on kuin turkki olis päällä.
        No sitten se ohennus menee usein pieleen...

On Carmenit, vessan lattialla, että ottaisin taas käyttöön. En ole ottanut.
        On myös jäljellä monen monta käherrintä ja kihara/föönäys/ym rautaa.

Pesun jälkeen käytän papiljotteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe