New Holland Tm 120

Joppe

Onko kellään kokemusta? Kertokaa hyviä ja huonoja puolia!

5

6765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeämmät

olla peltohommissa kuskeineen kun kukaan ei jouda kommentoimaan.
      Tehtaan asetuksilla hieman nuhasen olonen kone,mutta kun nostaa tehot 140-150 hv.n niin sitten terhakka.
      Tuosta tehon nostosta saattaa tulla monenlaista kommenttia...
      Kääntyvällä etuakselilla tosi ketterä.
      Paljon mainostettuja sähkövikoja ei ole ollut.
      Agronetissä on juttua ,oliko sinun avaama keskustelu..
      http://www.agronet.fi/dcforum/Agronet/DCForumID4/5136.html

• jaakkoo

ittellä on vain huonoja kokemuksia..
      550 tuntia ajettu vikoja (sähkö?) paljon. viime talvena huoltomies kävi3 kertaa "korjaamassa" konetta kun ulosotto ei pyöriny. Eilen kun ajoin lietettä TAAS sama vika. Huoltomies kävi tänään taas ja se sano että pitääs vaihtaa jälleen joku "tietokone yksikkö" kun kaikki vempaimet toimii söhkösesti. Surkeeta traktoria nämä nykyajan koneet. Mulla on ollu 3 valmettia 4 fiattia ja 1 nh ennen tätä nykystä romua ja ne on toiminu kun unelma kun vertaaa tähän paskaan! Pitää vaihtaa se pois ennen ens talvea ja pistää aivan karvalakki malli jossa ei oo paljo mitään sähköllä toimivaa. mutta kuulemma kaikis on paljo vikoja nykyään.onneks on kakkos raktorina vanha kunnon 1580DT viiatti.

• sammaa

mieltä, jotta pysy kaukana siitä koneesta. Kannattaa käydä tutustumassa case mxm 140 malliin, jossa on vähemmän sähköllä toimivaa ja enemmän mekaanista vimpainta.

• Sakke

No ihan samoinhan sitä voi 120:stäkin sen Classicin valita kun Casesta sen Mecon, käytännössä samoja koneitahan noi MXM:t ja TM:t on. Työmaalla on vuoden verran/n. 500h 120 Classic ollu, eikä tuossa oo mitään mainittavaa vikaa ollu. Toinen samanlainen sille tuli kaveriksi, mutta siinä kun mittarissa lukee 1,6 h nii ei uskalla vielä mitään kestävyydestä sanoa. Vähän vanhemmat TM 135 ja 165 on kanssa kohtuullisen vaivattomia ollunna, mutta TM 190 onkii sitten tuottannu enemmän päänvaivaa...

• Onjooo

6000h ajettu tm120 classikki ja nyt alkaa eka "vika" tulemaan eli kytkimen vaihto.. parempaa saa katella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe