vaikka olen heidän äitipuoelnsa. Tuleeko muiden. Hävettää heidän puolestaan, kun eivät ymmärrä että minäkin haluan kortteja, kukkia ja lahjoja.
Mieskäne i muita minua mitenkään, vaikka uurastan uuvuksiin hänenlastensa tähden.
Harvoin onneksi ovat kun en jaksa hoitaa enää pieniä, mutta nyt kun on juhlapäivä, niin olisi kiva kun tulisivat juhlimaan minua.
On kurja olla äitipuoli kun jää aina kakkoseksi, ja kurjaa kun ei kukaan muista. Omat tietysti mutta ne ovat jo aikuisia.
Miehen lapet ovat muutenkin hankalia ja eksänsä myös, ilmeisesti ei anna tulla tänne, kun pelkää jotain. Olen lasten huoltaja siinä missä muutkin, joten mulle kuuluu myös juhlinta ja lahjat. Mitä teen>? Menkö lasten oiseen kotiin juhimaan kun en tykkää että eksä tulisi tänne kyttää, Minä voisin mennä sinne kakulle niin ei tarvi sen eukon sitten raahata itseään tänne oven taakse, sisälle ei ole asiaa.
Mihen lapset ei tule onnittelemaan minua
13
97
Vastaukset
- Anonyymi
Minä aina hiukan kavahdan äitipuoli ja isäpuoli!!!!. Mitä pitää alkaa uhrautuu jos ei toimi????
- Anonyymi
Ei kellään laspella ole puokikkaita äitejä. On vaan yksi isä ja yksi äiti.
Nämä perheenrikkojat ovat keksineet itselleen paremman sanan kuin isän suttura, jotta peittelevät sitä häpeetä ja tekoa minkä ovat perheen rikkoessa tehhneet.
Kukaan normaali isä ei vie sutturoita näytille lastensa kotiin ja eksänlle, sellainen joka niin tekee ei ole ansainnut isä sanaa. Jos suttura on pakottanut miehen pois perheensä luota, on se hyvin halveksittavaa ja huonoa käytöstä ja etovaa ja mielenvikaisuutta. Että khetaav at, ja kyllähän ne kehtaa kun itsellä ei ole mitään menetettävää.
Kuin moni nainen ja lapsi kärsii siitä että elämä on pirstaleina ja sutturat vaan nauravat ja ovat iloisia kun perhe on hajonnut, ja isä pakotettu hylkäämään lapset. Ja kyllä se mieskin siitä kräsii, mitä on tehn yt uskonut sutturaa ja hylännyt lapset joita ei enää ikä saa nähdä. Sutturat senkun porskuttavat ja elävt miehen rahoilla. - Anonyymi
Niin ja sit ihmetellään kun lapset on niin levottomia. Kun niitä raijataan viikko sinne ja viikko tänne on sisarpuolta ja isäpuplta äitipuolta mummoo ja ukkii...... en halua olla ilkee mutta tämänpäivän jutut???? Kyllä ero on vaan joskus pakko! Mut silti hiukan mietin ja se uusi kumppani on heti oventakana . Anteeksi vaan mielipiteeni.
- Anonyymi
Yhden ja saman älypään kirjoituksia kaikki, on ehkä kännissä ja katkera , kun on jäänyt yksin.
- Anonyymi
Tei ja aatelin tehdä kakun, itselleni tottakai.. mutta mitä kirjoita siihen, aattelin kirjottaa että rakkaalle äidille, mutta kun meihen lapset ovat onnittelemasa ja juhlimassa toki mua iloisesti, niin pitäs kirjottaa rakkaalle uudelle äitille, mutta se palvele sitten kaikkia lapsia.
Jos kirjoitan vaan rakas äiti, niin saa tyytyä miehe lapetkin puhuttelemaan mua äidiksi, sehän oikeesti olen kun kasvatan heitä ja opetan normaaleiksi.
Olen iloinen että juhlivat mua ja saan heiltä kortin ja haleja ja lahjat, vaikken oikeesti ole mutta käytännössä kyllä. Toivottavasti ei syö koko kakkua, ovat aika ahmatteja, voi olla että joudun tekeen uuden kakun jos miehen lapset käy riehumaan tänä päivänä kun juhlivat mua.
Jännää juhlia ekaa äitienpäivää miehen lasten kanssa, olen vuoden ollut äiti niille ja nyt jänskättää mitä he antavat mulle lahjaksi.
Sanoivat ettei tule mutta meis oli tiukkana että pakko tulla juhlimaan uuttaäitiä ja antamaan korit ja lahjat. - Anonyymi
Olkaa iloisia jos edes joku muistaa,olen huono äiti kaiketi ollut,en saanut korttia tai viestiäkään...sentään muilta sain onnittelut,en omalta lapseltani,,koska olen niin huono että joutas kuolla ....
- Anonyymi
Lapsilla on vaan yksi oikea äiti se ken synnytti ne. Kunniaa ei tartte ootelljos lpset ovat omaan äitiinsä yhteydessä,sinä äitipuoli,olet tehnyt valintasi ja vastuusi, jos oiikealla äidillä on ongelmia niin ei äitipuolkista tee enempää,oma äiti on lapsille se oikea ja rakkain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsilla on vaan yksi oikea äiti se ken synnytti ne. Kunniaa ei tartte ootelljos lpset ovat omaan äitiinsä yhteydessä,sinä äitipuoli,olet tehnyt valintasi ja vastuusi, jos oiikealla äidillä on ongelmia niin ei äitipuolkista tee enempää,oma äiti on lapsille se oikea ja rakkain.
😂🤣😂🤣
- Anonyymi
Ette ruusujen saajat ole sen enempää kuin oikeat äiditkään ,,,olette huomio akkoja kehumassa ja oletatte olevanne parempiakin jollain tavoin...kakkua saa etä äitikin.
- Anonyymi
MIKÄ IHME KESKUSTELU? EI OLE OLEMASSA UUSIO ÄITEJÄ, EI OLE OLEMASSA KUIN YKSI ÄITI? EI KUKAAN OSTELE RUUSUJA TAI ONNITTELE KOKO NAISKUNTAA JOSSAIN KYLÄSSÄ TAI KAUPUNGISSA. EI KUKAA OLE KENENKÄÄN ÄITI JOS EI OLE OMA LAPSI.
Ihan hullua taas sutturoilta, että äitiejä voisi olla vaikka 200!!! Ei ole kuin se yksi. Et sinä ole kuin omein lapsien äiti ja he ostavat sulle ruusut ja timantit, kellään muulla ei ole tarvetta onnitella kaikkia naisia ketä ulkona näkee.
HEHEEEE... ON TAAS PERHEENRIKKOJANÄÄDILLÄ JUTUT!!! Mulla on omat lapset en ole kenenkään naapurin talon tai kyllän lasten äiti, en odota heitlä äitienpäivänä mitään. Omat lapset ja terve järki, jota naikkosilla ei ole.
- Anonyymi
Mitä sitä ihmettelet .Ei minunkaan lapset tule oniteleman minua äitien päivänä.ja olen heidän ÄITI!Uraputkessa elävät ja takovat rahaa elintasoonsa.Raha se ratkaisee kaikessa.Sitten on insta ja F.B päivtykset heillä .Niin Ei aikaa.Mutta jos sinun tapaus lapsilla on ÄITI. Niin ei sinun kulukan oniteluja saada.Olet aina se kakonen ,pakolinen kuvio sinä elämässä.
- Anonyymi
Mihen ne tenavat sitte tulee, kysy siltä mieskäneltä” osoite.
” menkö oiseen juhliin kakkua syömään , heh heh. - Anonyymi
Karin lapset ei halua onnitella "isäänsä", koska he häpeävät biol isäänsä ja heillä uusi isä, joka kelpo miehenmallo ja oiva rakastajanakin. Hänellä on suuren suuri meisseli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408