Tähän ketjuun on hyvä räkyttää ihan kaikkea ja aivan kaikkia! Kätevää kun voi samaan keskusteluun purkaa kaikki paineensa sen sijaan että työläästi joutuisi joka keskustelun klikkaamaan auki ja räksyttämään siellä jonninjoutavia. Nyt Sinäkin tuumasta toimeen! Alahan räkyttää!!
Yleinen räkytysketju!
11
751
Vastaukset
- Anonyymi
Elä sinä ylijeämäsavolaenen ala yllyttämmään. Mää äetisisi tissiijen välliin pillittämmään. Out sev verran nulikka vielä.
- Anonyymi
En oo koira. Koirat räkyttää.
- Anonyymi
Nepä fakta keskustelut poistetaan. Näkihän tuon, sekin eräs keskustelu. Oli jätetty vaan osa. Kaikki muu poistettu ja laitettu ettei voi enää kommentoida. Poistettu paljon hyviä kommentteja. Vissiin totuus raapaisi liikaa.
- Anonyymi
Niin on tehnyt. Toisia ihmisiä täällä oikein nimen kanssa mollataan. Mutta tuommoista paha tekijää hyssytellään. Ja pidetään pyhimuksenä. No sehän selvisikin joka asiasta aina selittelemällä.
- Anonyymi
Räky, räky, räky... Hau, hau, hau.... Voouuuuuuuuuuuu.... Räky, räky.... Hau, hau, hau...????? Nostasko koipea. Terve vaan beverly hillssistä.
- Anonyymi
Unohtuiko ottaa lääkkeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtuiko ottaa lääkkeet?
Juurikin näin on
- Anonyymi
no räkytetään jotta pölynkankaalla näkyy olevan romuautoja myynnissä.
- Anonyymi
Kyröntiellä koirat räkyttää yöt ja päivät. Räky räky...........
- Anonyymi
Vie koiralle lutkutettavaksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788