Odotan ! Parempaa tulevaisuutta !

Anonyymi

Hei ! Nyt kun riikka lähti vassareista niin haluan nähdä että muutkin paikalliset tutut vassareissa ,miettisivät että mihin kuonaan on haksahtaneet ja tulisivat takaisin normaalien ihmisten pariin ! En oikein osaa olla luontevasti ihmisten kanssa jotka edustavat sairasta aatetta ja he kuintenkin ovat minun lapsuudenystäviä . . . Minä lapsena kävin normaaleilla leireillä koska vanhemmilla oli varaa kustantaa mutta nämä ystäväni joutuivat pioneerleirille aivopesun uhreiksi koska ei ollut varaa muihin leireihin . . .😭

24

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämähän koskee vain suolahtea.Äänekoskella on ymmärretty lopetaa pioneeri touhut jo aikoja sitten.Kansantalon porukka tämän erään naisen johdolla aivopesee siellä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kyllä se äänekosken porukka on suolahden leireillä saastalla aivopesty ,En ymmärrä miksei noin sairas toiminta ole lailla kieletty .pienten viattomien lasten aivotoiminta raiskattu ! Pioneeritoiminnan kiteyttää hyvin leninin sanat " antakaa minulle lapsi muutamaksi vuodeksi niin hän on oleva bolshevikki lopun elämänsä " JÄTTÄKÄÄ LAPSET RAUHAAN ! ! !


    • Anonyymi

      Yyhyy mene nesteelle onneton yyhyy 😵

      • Anonyymi

        Miksi sinun pitää jatkuvasti todistella typeryytesi ? Me tiedetään jo !


    • Anonyymi

      Onneksi on Neste minne mennä.Suolahdessa sosiaalisoidaan sekin paikka.

    • Anonyymi

      Kukaan normaali ihminen jolla on aivot,sydän,moraalia,oikeudentuntoa jne ei ikinä edustaisi aatetta jonka parissa on nykytiedon mukaan murhattu yli 150 miljoonaa omaa kansalaistaan ! ! ! Vas/ kom

    • Anonyymi

      Hienoa tiinakin lähti ! Nyt maltilliset hoitakaa hommat kotiin ! Äänekosken parhaaksi ! Onnea teille !

    • Anonyymi

      En tarkkaan tiedä kuinka pahasti tai pitkään riikka ja tiina on ollut sairaan aatteen aivopesun uhrina ,mutta olen vilpittömästi iloinen että olette päässeet saastasta eroon ! Siitä se parempi maailma aukeaa ja ei tarvitse elää valheelisessa maailmassa ! ❤

    • Anonyymi

      Tätä ennen kitaranrämpyttäjätär Hölöpäisten sukua varmaan naureskeli Persujen kohtaloa. Omassa pesässä muhi myös, tapa että mennään entisillä "hyvillä" opeilla ei pitänytkään.

    • Anonyymi

      Viimenen mielikuva mikä minulla on suolahdesta ,on kun kävin siellä viimeeksi on se että ei yksi vain kaksi ihmistä tuli vastaan che quevaran paita päällä ! Meinasin saada hepulin ! Ei kukaan normaali pitäisi la cabanan teurastajan eli massamurhaajan naamavärkkiä paidassaan ! https://youtu.be/7yaPUL-oGjI

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko kellään tietoa että onko suolahtelaislla pienempi ÄO kun muualla ? Kyllähän vassareiden mädätys tekee pahaa aivotoiminalle ja pitää ihmisen pimeydessä imbesillinä .

    • Anonyymi

      Kuinka paljon vassareiden saasta suolahdessa tiputtaa alueen vetovoimaa ja tonttien hintoja ? Saastunutta maata ! 🤮

    • Anonyymi

      suoliahti on saastainen paikka ollut aina ja punainen. juoppoja,narkkeja ja kommareita. on hirveä paikka

      • Anonyymi

        Siellähän sinäkin sait alkusi, toki niitten orgioitten jälkeen on kyllä vaikea veikata että kuka on isäsi


      • Minun pappani ja mummoni asuivat Suolahdessa. Äitini ja hänen sisarensa syntyivät myös siellä. Olin lapsena paljon Suolahdessa kesälomalla papan ja mummon luona. Ne olivat ihania aikoja. Kun ajattelenkin lapsuuteni kesiä siellä, mieleeni tulee lämpöisiä muistoja. Serkkujani asui myös siellä. Yksi serkuistani asuu edelleen siellä.

        Joitain vuosia sitten oli tätini luona kylässä. Silloin kierreltiin niitä lapsuuteni paikkoja. Muistin paikat, missä keräsimme mansikoita. Papan mökiltä ei ollut pitkä matka Keiteleen rantaan. Nyt se tuntui vieläkin lyhyemmältä. Pljonhan Suolahti oli muuttunut vuosien aikana, paljon oli rakennettu niille paikoille, missä ei ollut ollut kuin niittyä. Mutta rakas oli tämä lapsuuteni paikka minulle.

        Viimeksi olin siellä tätini hautajaisissa. En huomannut siellä mitään erikoista, kun mentiin kahvitilaisuuteen kirkolta.

        Kun olen tehnyt sukututkimusta, pappani suku on asunut siellä monta sataa vuotta. Minulla on ainakin lämpöiset muistot Suolahdesta.


    • Anonyymi

      Oikein valtiovarainministeriössä ollaan vaikuttuneita Äänekosken ratekiasta. Oho. Kummasti kuntalaiset on päinvastasissa tunnelmissa. Onko se ratekia sitä että Suolahdesta viedään kaikki pois. Ei kaikilla ole varaa autoon ees sen ostamiseen saati ylläpitoon. Elämääkö on vain auton omistajilla. Työkin tehdään vaikeeks autottomille. Mistähän niitä sähköpyöriä saa en löydä mitään artikkelia äkin sivuilta.

    • Anonyymi

      Kyllä varmaan suolahdestakin saa asiallisen paikan jos saadaan nämä saastat ajettua pois sieltä .olen itsekkin aikoinani asunut siellä mutta joutunut lähtemään koska en voinut asua paikassa missä ihmiset on aivopestyjä ja harhaisia !

      • Anonyymi

        Asuit siis sisäsuomen sairaalassa, ja jos et vielä ole huomannut, niin se lakkautettiin, ja pääsit sen takia pihalle. Suosittelen sulle jotain psykiatrista hoitolaitosta, kun noista harhoistas jaksat koko ajan jauhaa


    • Anonyymi

      Mietin että kuka on seuraava joka lähtee vassareista ? Pittääpi pitää peukkuja että joku siellä olevista "kavereista" .kaverit suluissa kun on vaikea sanoa kaveriksi jos on osa maailmanhistorian suurempien kauheuksien jatkumossa . . . Aivopesu,propaganda,kidutuskeskukset,uudelleenkoulutusleirit,gulagit,holodomor,progomit jne jne 😭

    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto syntyi kuin kommunismi "kuoli"ja väsättiin uusi puolue ! Ei nostettu käsiä ilmaan virheen merkiksi ja pyydetty anteeksi vain piilotellaan uuden puolueen takana ! Totaalisen sairasta ! Miljoonat ja miljoonat kommunismin uhrit huutavat oikeutta !

    • Anonyymi

      Eikö ole sairasta että vielä löytyy ihmisiä jotka puuhavat sairaan ideologian parissa . . .ennen vanhaan aivopesu toimi mutta nykyään on internet josta kyllä faktat löytyy . . .ennen vedottiin siihen että eivät tietäneet . . .nyt ei enää pysty . . .

    • Anonyymi

      Kautto ! Tee miehen työ ja sanoudu irti kommunismin/ vasemmiston saastasta ! Tule takaisin kaveriksi ja elä ilman saastaa ja pyydä anteeksi aivopesuun uskomista !

    • Anonyymi

      Miten voin tukea maltillisia ? Haluasin jollain tapaa auttaa heitä koska näyttäisi olevan järkevin ryhmä ja tuovat valoa päätöksentekoon .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe