Onko vika tietokoneessani vai tuubissa, koska aikaisemmin hakutulokset sai järjesteyksessä uusimmasta vanhimpaan valitsemalla suodattimista kohdan "latauspäivä".
Muutaman päivän ajan ne ovat olleet miten sattuu. Esim 50 min. sitten, 2 tuntia sitten, 5 päivää sitten, 7 tuntia sitten, 6 tuntia sitten, 2 päivää sitten, 16 tuntia sitten, 5 tuntia sitten jne.
Eli sikinsokin. Aikaisemmin toimi kuten pitää. Toimiiko kenelläkään muulla enää oikein?
Yuotuben aikajärjestys lopettanut toiminnan?
8
52
Vastaukset
Minulla näyttää siltä että suurin osa on aikajärjestyksessä mutta välissä on muutama poikkeus.
Erään haun tulos:
- 39 minuuttia sitten
- 2 tuntia
- 1 päivä !!!
- 15 tuntia !!!
- 2 päivää !!!
- 6 tuntia
- 7 tuntia
- 8 tuntia
- ... yli 20 videota oikeassa järjestyksessä ...- Anonyymi
- 1 päivä !!!
- 15 tuntia !!!
Onko tuo mielestäsi oikea järjestys, ei ole minullakaan oikeassa järjestyksessä.
Ja vika on tietenkin juutuubissa, ei tietokone tuohon järjestykseen vaikuta.
- Anonyymi
Joko olet 10 vuotta vanha?
- Anonyymi
Ei ole vika YouTubessa eikä koneessa, vaan sinussa itsessäsi. Koska suotimet ei järjestä yhtään mitään mihinkään järjestykseen, ne vain lajittelee halutulla aika välillä.
- Anonyymi
Pysytkö lausunnossasi?
En tiedä miten tuo on suomennettu mutta englanniksi tuo suodatin on "sort by: upload date".
Eli kyllä sen on tarkoitus järjestää eikä kysymys ole mistään aikavälistä - eihän tuossa edes voi valita mitään aikaväliä.- Anonyymi
malaire kirjoitti:
En tiedä miten tuo on suomennettu mutta englanniksi tuo suodatin on "sort by: upload date".
Eli kyllä sen on tarkoitus järjestää eikä kysymys ole mistään aikavälistä - eihän tuossa edes voi valita mitään aikaväliä.Onhan siellä myös Viime tunti, Tänään..., mutta ei nekään aivan järjestyksessä ole, paremmin kuitenkin ja sillä aikavälillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1772269- 1211951
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1611419
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1811409- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1201098