Jälleen eilen Lidlissä ...
Pariskunnat tapaavat toisensa kaupassa, oi miten hienoa. Ei ehkä olla nähtykään kuin samana aamuna, samalta kylältä kun ollaan.
Siinä sitten parkkeerataan ostoskärryjen kanssa oikeastaan pahimpaan mahdolliseen paikkaan, siihen paistopisteen eteen.
Onneksi asiaa riittää!
Eikä muuten ollut ensimmäinen kerta, tuskin viimeinenkään.
Mutta, aikuisten oikeesti, katsokaa vähän väljempi paikka seurustelulle, jossa ei tietenkään ole mitään vikaa.
On se niin kotoisaa
9
1311
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia on ,noinhan sen pitää ollakkin. Näis pikkukylis pääasia on, et sosiaalinen kanssakäyminen pelaa,se on elämää . Kaik hoituu,kun jokainen vähän himmaa itse .
- Anonyymi
Sokkarilla törmää usein näihin kärryihin nojaileviin vanhoihin rouviin jotka parkkeeraavat maitohyllyn eteen kertomaan meneen viikon tapahtumia. Onnistuvat tukkimaan pääsyn maitojen luokse niin hyvin ettei mistään kolosta onnistu sitä maitopurkkia nappaamaan ja jos erehtyy kysymään että "anteeksi voisitteko hieman siirtyä että saisin yhden maitopurkin? " niin katseet ovat tappavia ja suurinpiirtein syljetään päälle.
Ihan hyvähän se on että sosiaalista kanssakäymistä on, mutta eikö tosiaan voisi jutustella vaikka siinä kaupan pihalla sen jälkeen kun ostokset on tehty?- Anonyymi
Sitä kun jyrää kylmästi kärryillä päälle niin juorukerho pomppii hyllyille ei muuten tajuta väistää..
Tyypillinen saarijärven kuppikunta klubi
- Anonyymi
Lidlin myyjiltä kuulokkeet pois!Epäkohteliasta!
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä
Mitä tänne itket sano myyjille suoraan jos noin henkeen ottaa
- Anonyymi
Muuta pylkönmäelle, siellä et ihmisiin törmää. Tai jos sulla on rahaa osta ruokasi k-marketista, siellä ei ihmiset edessä seiso.
- Anonyymi
Nyt on kyllä väärää tietoa :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655293- 644287
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513670
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443520Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv352817Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232586
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435