Nanten Ladasta oli parkkipaikalla yön aikana rikottu sivulasi mitään ei kuitenkaan oltu viety, mutta etupenkillä olleen Antti Tuiskun konserttiin olleen pääsylipun lisäksi oli ilmestynyt kaksi lisää.
Ilkivaltaa
13
1625
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on iloinen Einari sekun pyörä einarise.
- Anonyymi
Aikoinaan oli tai on ehkä vieläkin sellainen aine kuin hajupihka jota kansan kielessä sanottiin pirun paskaksi. Nante näki kerran poikasena, kun nokinuohooja oli metsässä paskalla no Nante ajatteli siinä on nyt sitä paljon puhuttua pirun paskaa ja otti kasan mukaansa ja meni apteekkiin kysyi siellä "ostatteko pirun paskaa" ap teekkari sanoi ostavansa olihan se haluttua lääkeainetta, mutta kun Nante löi läjän tiskille niin ensin katosi asiakkaat ja sitten tuli Nantelle ajolähtö.
- Anonyymi
Joulupukkia ei sitten ole olemassa...yllätyitkö.
- Anonyymi
Kyllä saat sen fetissisi jakaa ihan yksin...kehtaatkin tulla tänne mainostamaan omia mieltymyksiäsi. Tämä on sivistynyt ja normaaleille tarkoitettu saitti.
- Anonyymi
Ensinnäkään se ei ole mikään vitsi sen näet kun katsot peiliin, mutta tämä on totisinta totta. Näin sanoi Pohojanmaalla järjestysmies aikoinaan " Tämon vakava asia täällä on huvitilaasuus".
- Anonyymi
En oo kynekolooki, mutta soatan silti kahtoo sanoi Nante naapurin emännälle.
- Anonyymi
Nante lähti kerran töihin.
- Anonyymi
Nante oli ulukomailla hotellihuoneessa 32 jonkun seuralaisen kanssa ja tilasi teetä luntooksi "Tuu tiit tuu töötii tuu ", Nantehan on tunnetusti kielimiehiä ja akkakin oli joskus sanonut ettei ole yhtään kohtaa jossa ei olisi kieli Nanten käynyt.
- Anonyymi
Liekö murtautuja luullut että siellä on Nanten naisiin menotarvikkeet nimittäin kortsupaketti, Norttiaski ja kossupullo. Oli varmaan pettynyt.
- Anonyymi
Mee tulukuttamaan nuita nantejuttujas jonnekki muualle.
- Anonyymi
On se Nante kova lutkuttamaan. Tulukuttamisesta hän ei oikein tiedä, mitä tarkoittaa. Voihan se olla, että on Kypärävaaran juttuja.
- Anonyymi
Nante meni nakkikioskille ja sanoi "Lihapiirakka munalla ja ranskalaiset rahalla".
- Anonyymi
Siltsu oli kanssa jättänyt Nanten auton takapenkille tulevan konsertin pääsylipun.. Oli päässy silminnäkijän mukaan takaluukusta sisään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416