Talouden vallankumous etenee askel askeleelta ympäri maapalloa. Jos Yhdysvallat ovatkin kova pala, ei se estä muita valtioita sivistymästä. Nesara vyöryy eteenpäin Venäjällä, Italiassa, Ranskassa, Syyriassa, Libanonissa, Keski- ja Etelä-Amerikassa..
Terminologia ei välttämättä ole sama kuin Yhdysvalloissa (N.E.S.A.R.A.). Valtiot kuitenkin puhuvat talous- ja lakiuudistuksista, valtiomiehiä vaihtuu, hallituksia erotetaan..
Nesara Italiassa, Ranskassa, Libanonissa..
6
681
Vastaukset
- Jumpsukka
Mitähän tämä on käytännössä parantanut?
- Ärh!
Hallituksia kaatuu ja hallituksia syntyy, mutta 1000-vuotinen valtakunta ei näytä tulevan vaikka verta itkisi.
- Joopa, joo.
Laittakaa äkkiä uutiset päälle. Just äsken tuli, että Suomeen tullu NESARA. JEE! KAIKKI SAA HIRVEESTI RAHHAA! Heti tuhlaamaan.
- spermanni
helvetin stalinisti!
- Heh heh
"Terminologia ei välttämättä ole sama kuin Yhdysvalloissa (N.E.S.A.R.A.). Valtiot kuitenkin puhuvat talous- ja lakiuudistuksista, valtiomiehiä vaihtuu, hallituksia erotetaan.."
Taas alkaa huumori osuus? Kuten ennenkin olen sanonut: Kun odotetaan tarpeeksi kauan, varmasti monessa maassa tehdään lopulta edes joku pieni lakiuudistus jonka voitte sitten väittää olevan/kuuluvan nesaraan...
Sama asia kuin jos väittäisin osaavani tehdä sateen.. jos istutaan pihalle odottamaan tarpeeksi pitkäksi aikaa niin kyllä se sieltä joskus tulee...- JxJ
Haloo, Nesara on jo vanha vitsi, ei se enää ketään jaksa kiinnostaa. Keksikää jo jotain uutta, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135153
- 674984
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603128- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451837- 381730
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598