Tänään kävin Tokmannila ja naismyyjä loukkasi minua,hän sanoi minulle että otatko vai etkö ota tuotetta! melkeimpä huusi sen en enää ikinä kyseissä kaupassa en vaikka Tokmann yrittäisi lahjoa minua kuinka
Pelottaa asioida Tokmannilla
Anonyymi
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä oli vaan menkat ja ties riidellyt aamulla kotonakin.
- Anonyymi
Voi hellanlettas sinua .Oi ja voih.Mene muualle asioimaan valittaja .
- Anonyymi
Pelottava tilanne!!! Nyt repa heti fiilaamaan solution
- Anonyymi
Pepa loukkaantuu joka asiasta. Eikö myyjä nyt tajunnut, että asiakkaana oli kokkolan suuri kuntapäättäjä, vaikutusvaltainen mies. Nöyristellä pitää, antaa alennus ja pimpsikkeliä vielä päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv655103Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94937- 453846
- 193502
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343388Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453252No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413163- 522849
- 422575
- 452319