Olen “trans” poika. Minä synnyin tyttönä ja minulla on tytön keho. Tällä hetkellä on kuukautiset. Olen vasta tänä vuona teini iässä (13-16). Olen kertonut äidilleni olevani poika/trans ja Olen keksinyt nimenkin, jota perheeni käyttää normaalisti kotona. En tiedä onko tämä oikea paikka keskustella yksityisistä asioista mutta haluan puhua/kirjoittaa. Minulla on tyttöystävä mutta ongelma on siinä että hän on lesbo ja minä poika. En halua olla tyttö enkä Tunne olevani tyttö. Enkä halua olla kohdeltu eri tavalla kuin normaali teini poika. Mutta meillä menee nii vitsin hyvin ja rakastan häntä, mutta hän on lesbo ja minä poika. Olemme olleet yhdessä n8 kuukautta joka on aika paljon.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Sama ihminen tässä. Olen siis ollu lesbo ja tämän takia minulla on tyttöystävä. Olen myös miettinyt seksulialisuttani ja Olen todella kummastunut ja Olen tykännyt vain ja ainoastaan tytöistä mutta nyt tint uu että pojat ei ole niin ilmi selvä vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2251918
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2591115- 20975
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124675- 37646
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤221640Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa197575- 50408
- 38408
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42402