Auton katolle nuotio

Anonyymi

Jusu-Petterit skeittipuistossa lauantai iltana tekivät nuotion auton katolle. Valvontakamerat uimahallin pihalle ja maksajat vastaaville tempauksille löytyy isistä tai kahdestä äidistä.

32

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täh tekivät siis nuotion jonku toisen autoin katolle? soita silloin pohjanmaan poliisille ne ja selvittää asian kunhan munkkikahvin mussuttamiselta ehtivät,pärähtää santereilla kurawellit punttiin kun tulee pohjanmaan supervahvoja ihme larpenttereita ja ottaa kiinni

    • Anonyymi

      Nyt ei kyllä ole mustalaiset asialla. Tekevät muita rötöksiä ja kesäksi tulee taas naapurimaasta useita sukulaisia tänne ryyppäämään ja ajelemaan kännissä sekä varastelemaan.

    • Anonyymi

      Sen palavan auton konepeltiin oli hitsattu reili ja yks niistä mustalaisista veti aika makian nosegrindin siihen.

    • Anonyymi

      Meidän Leevi poikakin 19 v. oli mukana. Leevi menee ensi kesänä eka kertaa kesätöihin ja maksaa seuraavan tatskan itse.

      • Anonyymi

        Hyvä! Autonpoltto- ja ihmisengrillausbileet on harvinaisia täälläpäin ja niissä kannattaa aina käydä mikäli sattuu kohdalle.


    • Anonyymi

      Rekisterinumero kertoo omistajan. Harmillista, voi bisneksetkin kärsiä kun lapset ei tajua.

      • Anonyymi

        Jos auto oli hinattu paikalle ei siinä tarvinnu olla rekkaria sillon että ihan vaan vapaasti soittaa larpenttereille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos auto oli hinattu paikalle ei siinä tarvinnu olla rekkaria sillon että ihan vaan vapaasti soittaa larpenttereille

        Siinä on rekkari. Eikä tarvi poistaa tätä, kun ei oo mikään haitallinen viesti!!!


    • Anonyymi

      Eikö se ollu jonnejen oma auto joten se siitä. Mutta meleko tolloja olivat

      • Anonyymi

        Noniin eli kyllä nyt oman autonsa saa polttaa saa polttaa vaikka omat vaatteensa jos haluaa ei sitä laki voi kieltää


      • Anonyymi

        Ja mitä sitten jos äidin nimissä, tuskin se äiti sitä on grillannut. Eiköhän kakarat itse asioistaan vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten jos äidin nimissä, tuskin se äiti sitä on grillannut. Eiköhän kakarat itse asioistaan vastaa.

        Olisikin niin!


    • Anonyymi

      Mikä on larpentteri, mistä nimi tulee?

    • Anonyymi

      Onko se auto vielä siellä?

      • Anonyymi

        Ei ole!! Sikäli kun se sinulle mitään kuuluisi…


    • Anonyymi

      Mitä haittaa tuosta on kellekkään ollut?

    • Anonyymi

      Vissii joku kriminaali liiga hnbc ollu asialla....

    • Anonyymi

      kannuksessa liikkuu uusi HNBC mafia... polttivat mun auton parkkipaikalla ja skeittasivat paskaksi

      • Anonyymi

        Ettei olis New kids on the block ennemminkin, hahhhaaah.


    • Anonyymi

      HYVÄ ELÄMÄ, PÄIN VITTUA!!

    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Tuosta nyt poistuu linkki jatkuvasti, mutta aijaakomista sen foton löytää ken tahtoo

    • Anonyymi

      On omaki kuva autosta.

      • Anonyymi

        Eiköhän koko tuppukylä jo auton ja omistajan tiedä. Turhaa täällä nimettömänä herjata ja aika iso porukka tähän tyhmyyteen osallistui, ei vain auton omistajan poika. Voisi nyt keskittyä jokainen omaan pieneen elämäänsä ja vatvoa omia asioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän koko tuppukylä jo auton ja omistajan tiedä. Turhaa täällä nimettömänä herjata ja aika iso porukka tähän tyhmyyteen osallistui, ei vain auton omistajan poika. Voisi nyt keskittyä jokainen omaan pieneen elämäänsä ja vatvoa omia asioitaan.

        Nythän sanoit itekin että kuka on syyllinen.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3350
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2740
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1654
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      149
      1501
    Aihe