Auton katolle nuotio

Anonyymi

Jusu-Petterit skeittipuistossa lauantai iltana tekivät nuotion auton katolle. Valvontakamerat uimahallin pihalle ja maksajat vastaaville tempauksille löytyy isistä tai kahdestä äidistä.

32

1731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh tekivät siis nuotion jonku toisen autoin katolle? soita silloin pohjanmaan poliisille ne ja selvittää asian kunhan munkkikahvin mussuttamiselta ehtivät,pärähtää santereilla kurawellit punttiin kun tulee pohjanmaan supervahvoja ihme larpenttereita ja ottaa kiinni

• Anonyymi

Nyt ei kyllä ole mustalaiset asialla. Tekevät muita rötöksiä ja kesäksi tulee taas naapurimaasta useita sukulaisia tänne ryyppäämään ja ajelemaan kännissä sekä varastelemaan.

• Anonyymi

Sen palavan auton konepeltiin oli hitsattu reili ja yks niistä mustalaisista veti aika makian nosegrindin siihen.

• Anonyymi

Meidän Leevi poikakin 19 v. oli mukana. Leevi menee ensi kesänä eka kertaa kesätöihin ja maksaa seuraavan tatskan itse.

• Anonyymi

Hyvä! Autonpoltto- ja ihmisengrillausbileet on harvinaisia täälläpäin ja niissä kannattaa aina käydä mikäli sattuu kohdalle.

• Anonyymi

Rekisterinumero kertoo omistajan. Harmillista, voi bisneksetkin kärsiä kun lapset ei tajua.

• Anonyymi

Jos auto oli hinattu paikalle ei siinä tarvinnu olla rekkaria sillon että ihan vaan vapaasti soittaa larpenttereille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos auto oli hinattu paikalle ei siinä tarvinnu olla rekkaria sillon että ihan vaan vapaasti soittaa larpenttereille

Siinä on rekkari. Eikä tarvi poistaa tätä, kun ei oo mikään haitallinen viesti!!!

• Anonyymi

Eikö se ollu jonnejen oma auto joten se siitä. Mutta meleko tolloja olivat

• Anonyymi

Noniin eli kyllä nyt oman autonsa saa polttaa saa polttaa vaikka omat vaatteensa jos haluaa ei sitä laki voi kieltää

• Anonyymi

Ja mitä sitten jos äidin nimissä, tuskin se äiti sitä on grillannut. Eiköhän kakarat itse asioistaan vastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä sitten jos äidin nimissä, tuskin se äiti sitä on grillannut. Eiköhän kakarat itse asioistaan vastaa.

Olisikin niin!

• Anonyymi

Mikä on larpentteri, mistä nimi tulee?

• Anonyymi

Onko se auto vielä siellä?

• Anonyymi

Ei ole!! Sikäli kun se sinulle mitään kuuluisi…

• Anonyymi

Mitä haittaa tuosta on kellekkään ollut?

• Anonyymi

Vissii joku kriminaali liiga hnbc ollu asialla....

• Anonyymi

kannuksessa liikkuu uusi HNBC mafia... polttivat mun auton parkkipaikalla ja skeittasivat paskaksi

• Anonyymi

Ettei olis New kids on the block ennemminkin, hahhhaaah.

• Anonyymi

HYVÄ ELÄMÄ, PÄIN VITTUA!!

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Tuosta nyt poistuu linkki jatkuvasti, mutta aijaakomista sen foton löytää ken tahtoo

• Anonyymi

On omaki kuva autosta.

• Anonyymi

Eiköhän koko tuppukylä jo auton ja omistajan tiedä. Turhaa täällä nimettömänä herjata ja aika iso porukka tähän tyhmyyteen osallistui, ei vain auton omistajan poika. Voisi nyt keskittyä jokainen omaan pieneen elämäänsä ja vatvoa omia asioitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän koko tuppukylä jo auton ja omistajan tiedä. Turhaa täällä nimettömänä herjata ja aika iso porukka tähän tyhmyyteen osallistui, ei vain auton omistajan poika. Voisi nyt keskittyä jokainen omaan pieneen elämäänsä ja vatvoa omia asioitaan.

Nythän sanoit itekin että kuka on syyllinen.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe