Miten muilla? Olemme uusiopari. Jo vuodesta 2014 ja vieläkin menee yhdessä hyvin. Mieheni aikuiset tyttäret aiheuttaneet mielipahaa kaiken aikaa käyttäytymisellään. Haukkumista, tuuppimista, ignooraamista, facessa estämistä yms. Asian suhteen olen nyt aivan lopussa. Miten muilla uusioperheillä? Ymmärtäisin asian jos olisi kyse alailkäisistä lapsista, mutta minun tapauksessani olivat jo omillaan asuvia ja yli 30 vuotiaita. Toinen tyttäristä käyttää miestäni ja hänen rahojaan kaiken aikaa hyväksi. Tämän minulle selvisi vasta hiljattain.
Nimimerkki neuvoton paha äitipuoli
Uusioperhe
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse olla uusio perhe. Meillä minä jätin tyäreni isän kun tytär 11-12 vuotta. Syy miehelle oli vina tärkeämpi kuin me.Kun jäin yksin asumaan ja tyär jo aikuinen perusti oman perheen.Helvetti vasta alkoi,Kun läysin mailman ihniman suhteen. Minun piti olla ylestalouskonen tyär ja aina käden väntöä perjantai illasta Launatai ja sununtai aamun on oltava oikeus mulla oma elämä.Teke todella myräntyötä tytär puolisonsa kanssa. Leviti juon ja joka vikon loppu eri mies. Tytäret osaa olla paskoja,Kun ajavat omaa etua.
Ja taas jatkuu.....ei tervehditä. Nyt miehen vanhin tytär pyytää/vaatii mieheltä takauksia asuntolainaan 500e kk tuloilla huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782