Hei, muutin n30neliön yksiöön, minkälainen sähkösopimus olisi paras ratkaisu? Nyt kesällä käytössä siirrettävä ilmastointilaite, joka on aikamoinen sähkösyöppö. Tietokone, televisio ja perus jutut mitä on nyt on. Mistä saisi hyvän sähkösopimuksen? Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
(n30neliön yksiö) sähkösopimus
5
753
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalisti sanoisin, että halvin mahdollinen (poislukien tunnetut huijarifirmat) 2 vuoden määräaikainen sopimus, jossa ei ole kiinteää kuukausimaksua.
Tällä hetkellä saattaisi kuitenkin olla järkevämpi ottaa toistaiseksi voimassa oleva tai lyhyempi määräaikaisuus, mutta kukaanhan ei tiedä mitä tässä vielä tapahtuu ennen kuin tilanne ja sähkön hinta joskus "normalisoituu".
Pääasia, että tutkit vaihtoehtoja useammasta eri vertailupalvelusta. Tai jos oma energia ei siihen riitä, sahkonhinta.fi lienee kattavin ja luotettavin. - Anonyymi
Jos aloittaja on saanut ihan omilla voimillaan aloituksen aikaan niin luulisi voimien riittävän vertailunkin tekemiseen !
- Anonyymi
Nykylaein niitä voi siirtää kaikkia lähes mielinmäärin
https://youtu.be/_wAf_8f8rH4 - Anonyymi
markkinasähkö ei jäähdytys yö hinnoilla huimaa
- Anonyymi
Jos kerrostalo ja lämmitys muulla kun sähköllä niin ihan sama minkä otat. Se ei kustanna montaa euroa kuukaudessa.
okt/rivitaloissa missä vuosikulutus 10000-30000kWh vuodessa alkaa nuo talvikuukausien sähkölaskut olemaan lähellä tonnia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772