Minulle on tarjoutumassa mahdollisuus etätöihin sähköttömälle mökille. Jos olen ymmärtänyt oikein niin erillisellä akulla (jota kävisin välillä lataamassa kotona) voisi ladata kannettavaa tietokonetta. Riittääköhän akusta virtaa muutamaksi päiväksi ja mitä minun tulisi ottaa huomioon? Aurinkopaneelisysteemiin minulla ei ole varaa ja hyvät aggrekaatitkin on kalliita.
Akusta verkkovirtaa?
9
185
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaa 12 v tupakansytkäripistokkeeseen liitettävä matkalaturi. Piuhat poikki, niin voit kytkeä sen hauenleukaliittimillä suoraan akkuun. Jos et halua rikkoa sitä, niin laitat piuhan päässä olevan tupakansytkäripistokkeen ja sen piuhoihin hauenleuat, joilla kytket sen esim 60-80 Ah akkuun.
Virtaa riittää taatusti useammaksikin päiväksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki unohtui, esim:
https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/9561d/AutolaturitKiitos vastauksestasi! ,En tiennyt tällaisia olevankaan. Nyt joudun vielä naisena kysymään, että mihin siis laitan ne nipsuttimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! ,En tiennyt tällaisia olevankaan. Nyt joudun vielä naisena kysymään, että mihin siis laitan ne nipsuttimet?
Et minnekkään, kun ostat tuon, millä voi kannettavan ladata suoraan tupakansytyttimestä.
Sinulle ei siis ole koko nipsuttimia, ellet sitten nänninipsuja tarkoita.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! ,En tiennyt tällaisia olevankaan. Nyt joudun vielä naisena kysymään, että mihin siis laitan ne nipsuttimet?
Älä laita nipsuttimia hihinkään äläkä katko piuhoja. Työnnät tuon matkalaturin auton tupakansytyttimen pistokkeeseen ja lähdet vaikka käymään kaupassa. Pc latautuu kauppamatkan aikana. Voit myös ladata auton seisoessa paikallaan kunhan käännät virta-avaimesta sähköt päälle siten, että tupakansytyttimen pistoke toimii. Auton akusta latailee useita kertoja, mutta silloin tällöin kannattaa atolla myös ajella, ettei akku tyhjene eikä auto lähde enää käyntiin.
- Anonyymi
vitut mitään akku virtaa. jos lähellä sähkö linja niin vanhat lenkkarit ja virta on ilmasta
- Anonyymi
Ettei tulis latauskäynnit kalliimmaksi kuin joku pikku aurinkopaneeli.
- Anonyymi
Kiitos, hyvä huomio. Pitänee selvittää miten tuo toimii :)
- Anonyymi
Monissa autoissa on pistoke mistä saa 12 voltin säköä riippumatta
virtalukon asennosta. Ainakin sen voi autoon jälkikäteen asentaa.
Ei tarvii koko autoa vaihtaa. Usein pistoke löytyy takakontista. On totta että
pitää välillä pyörittää auton moottotia että auton akku latautuu eikä
käynnistysapua alkaa etsimään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p3693890Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"
Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit663161- 1031738
Meidän Hanko
Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h1171502Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa
Mahtaakohan joku huolia?681314Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t1351265Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä446882- 24785
Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.
Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne227772- 81755