Ajattelin tos ens vuonna mennä mopokouluun ja kiinnostais, et pitääkö sinne hommata oma mopo vai saako lainaksi.
Ja, että ajetaanko ajokokeessa skootterilla vai mopolla?
Mopokoulu :)
5
290
Vastaukset 5
- Anonyymi
Autokoulun mopo.
Autokoulun skootterilla se ajetaan.
1h ajoa riittää aivan täysin hyvin jos et ole amatööri.
Teoriakoe on se mistä pitäisi olla huolissaan.- Anonyymi
ei riitä sellaiselle joka ei ole ennen ajanut.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin ennen sitä ajanut koko elämäni aikana n. 15 min, että opettelin vaihtamaan vaihteita.
Käsittelykokeessa tarkistat jarrut ja valot , sitten ajat vaan kurvissa, hitaasti ja lopuksi jarrutat.
Siinä on am-120 käsittelykoe.
Aivan turhaa rahan haaskausta kolmesta tunnista skootterilla ajosta.Anonyymi kirjoitti:
Mutta enhän minä ole mikään määräämään ajotuntien määrää.
Mutta 45 min ja ihan hyvin osaa ajaa skootterilla kortin itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393