Hirvein pissahätäsi

Anonyymi

Kertokaas hirvein pissahätänne mitä muistatte ja kuinka lopulta kävi?

10

1424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaippa se oli kerran yhdellä pidemmällä automatkalla kun olin kaverin mökiltä tulossa kotiin enkä millään kehdannut sanoa, että pitäs pyshtyy. tuli juotua limsaa sitä ennen ja sitten autossa olin ihan et aihh nyt tulee housuun hätä. Sitkeesti kuitenkin vaan pidättelin perille ja kestin sen kotiin vessaan asti.

      • Anonyymi

        Toi on paras tunne pitkän pidättelyn jälkeen ku pääsee viimein vessaa


    • Anonyymi

      Itse voin kanssa kertoa yhden kerran kun kusi meinasi väkisin tulla housuun. Oltiin luokkaretkellä Porissa katsomassa dyynejä yms. Lähdettiin Tampereelta 7.30 bussilla. En ollu koko aamuna juonut mitään, joten hätä rupesi tulemaan vasta iltapäivällä. Iltapäivällä käytiin syömässä jossa tuli tietysti juotua. Sillon olisi kannattanut käydä kusella, mutta en jostain syystä menny. Sen jälkeen ajeltiin viä porissa pari tuntia ennen Tampereelle lähtöä. Porissa rupesi hätä olemaan jo Melkonen. Tampereelle mentäessä hätä muuttui kauheaksi tärisin kädet haarovälissä. Alavatsaan sattui ja en tienny miten päin pitäisi istua. Jollain ihmeen kaupalla selvisin koululle saakka. Kusta tuli sit päästä asti. Kyllä oli kevyt olo kun sai kustua. Jälkeen päin laskeskelin et olin kusematta melkein 12h.

      • Anonyymi

        Miten oikein selvisit


    • Anonyymi

      Tää on sit vähän sexy juttuja mutta: Mä olin kaverin luona. Oltiin noin yläkoululaisia. Mulla oli hirvee pissahätä mut en viittiny mennä vessaan, en tiiä miks. Sit se kaveri sano että sillä on jotain näytettävää, tuu kattoo. No me mentiin niiden kylppäriin, ja se näytti mulle sen jutun, eli niiden kylppärin lamppu oli vaihdettu 🤦 no sit se kysy et onks kukaan koskaan nuollu mua niin mä olin et ei? Ja sit se rupes riisuu multa vaatteita ja sit me riisuttiin ja oltiin alasti siinä kylppärissä. Sit se sano että tänään sen pikkusisko oli pissiny housuun ym. ja mä olin et älä viiti kun mulla on hirvee pisuhätä. Sit se sano että mees makaa maahan. Mä olin et ookoo... No sit me maattiin kumpikin siinä lattialla ja se ujutti käsiään mun haaraväliin. Mua rupes kiihottaa ja jos olisin ollu poika niin mun kalu olis ollu 100% varmasti pystyssä. No se vähän levitteli mun häpyhuulia ja mä olin et pliis älä tulee pisu housuun sit se oli et sä et saa pissiä housuun tai muuten tulee rangaistus. No se rupes hieroo mun klitorista ja mä olin et älä! No kävi niin et mä sain orkun ja pissahana aukes ja kaikki tuli kylppärin lattialle ja sit mä tein orkun myös mun kaverille ja sit me siivottiin jne. Loppu

    • Anonyymi

      Yks aamu kun oltiin mökillä mis ei ole sisävessaa niin mulla oli ihan kauhee pissahätä.
      Kello oli vasta jotain 6.00 amulla enkä millään vielä meinaa jaksaa lähtee pissalle. Pidätän ja ja pidätän ja n. 6.30 toteen et ihan pakko lähtee kun tuntu et pissat tulee ihan väkisin pihalle ja sitten kun lähen niin tietty kaikki porukat herää ja kysyy et joko sä heräät näin aikaisin? Sit mä oon ihan et eiku pissalle pakko mennä ja en meinaa pystyy pidättelee edes ulkovessaan asti, mutta just meni.

    • Anonyymi

      Kaljaa tai lonkkuu kun vetää niin siit tulee ihan kauheee pissahätä ja sitten kun join sitä viel ulkona mis ei ollut minkäänlaista vessamahdollisuutta niin tuli sellainen ihan et ai nyt halkee rakko hätä. Lähin sitten kotiin päin mut ei tullut mitään mun oli pakko ettii joku pusikko ja sinne...

    • Anonyymi

      Varmaan yksi pahimmista oli ysiluokal kun olin välipalavälkällä juonut vähän liikaa vettä kun alkoi jo seuraavan tunnin lopussa tuntua hieman kusihätää. Ja menin vaan vikalle tunnille jolloin alkoi olla tukala kusihätä. En kuitenkaan ujona pyytänyt lupaa käydä vessassa vaan sinnittelin vikan tunnin loppuun.

      Oli kuitenkin pakko heti tunnin loputtua ja kun koulu loppu samalla niin mennä kuselle (onneksi luokan oven lähellä oli vessa) koska matka kotiin olisi ollut jotain kilometrin luokkaa kävellen.

      Se oli kyllä aika pitkä kusi mutta se helpotus sen jälkeen kun sai rakon tyhjäks..

      tosi harvoin kuitenkin koulussa käynyt vessassa koska normisti koulupäivät menee helposti kusematta..

    • Anonyymi

      Olin juonu kaljaa ja jo kotimatkalla, mut tapasin mun vanhan koulutoverin, joka asu kotimatkan varrella. Jäätiin niiden puutarhakeinuun, ja mä pidin koko useamman tunnin ajan sormee sen vitussa enkä viittiny lähtee, kun se tykkäs. Ku lopulta erottiin, niin kyl kotona suihkus, mut kipeetä teki.

    • Anonyymi

      Eilen oli kyllä kovin kusihätä aikoihin. Lähdin kalaan isän tutun kaverin kanssa kun hänellä on vene. Aamulla jo jätin juomisen hyvin vähälle, kun tiesin olevan pitkän päivän tiedossa. Hän tuli kotoa minua hakemaan ja tunnin matka oli järvelle. Rannassa olimme 9 aikoihin jolloin hän kysyi tarviiko vielä käydä pissalla kun veneessä ei pääse. Sanoin siihen ettei tarvi kun hätä ei ollut sillon vielä yhtään. 2-3 aikaan hätä sitten alkoi tulla joka koveni pikkuhiljaa. Aallokossa veneellä ajo ei auttanut tilannetta yhtään. Viideltä hätä oli jo järkyttävä. Yritin painaa haaroja yhteen aina kun mahdollista huomaamattomasti. Lopulta kun pääsin rantaan juoksin puun juurelle. En muista koska viimeksi kusta olisi tullut noin paljon. Vähän hän minulta kysyi lopussa että tais olla vähän hätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe