Pv on ollu projektissa nyt noin 6kk mutta yritetty ettii viimeset 2kk vikaa kun ei käynnisty. Puristuksia ei ole tarpeeks mutta ilman ei pitäisi päästä mistään välistäkään pois noin 2kk sitten ku ekan kerra polettii käyntii niin lähti hetkeksi mutta sammui sitten. paljon ollan kuitenki poljettu jos lähtisi käyntiin.. Niin mikä voisi olla vikana kun ei lähde käyntiin?
Suzuki pv ei lähde käyntiin
Anonyymi
3
705
Vastaukset
- Anonyymi
vikan vois olla joku seuraavista
-väärä ilma/polttoaine seos.
-kipinä väärään aikaan,ei ollenkaan kipinää tai kipinä on liaan heikko.
-liian vähän puristusta.- Anonyymi
puristuksia onki liian vähän mutta kipinä on hyvä ja polttoaine seoksen oikeen laista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puristuksia onki liian vähän mutta kipinä on hyvä ja polttoaine seoksen oikeen laista
"puristuksia onki liian vähän"-no ei se muuta vikaa vaadikkaan kun loppuu se käyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k934137- 1333629
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140