Olet ensimmäinen, joka aloittaa vedenpaisumuksesta.
Olet viimeinen, elämäni viimeinen rakkaus.
Olet ensimmäinen, joka ei tiedä, mitä haluta tai tarjota.
Olet viimeinen, jolle pystyisin mitään tarjoamaan muuta kuin kaiken.
Olet ensimmäinen, jonka vuoksi pystyn ihmeisiin, jopa itseni suhteen.
Olet viimeinen, Olen sinun.
Ensimmäinen
7
209
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen
Olen täysin onnellinen kanssasi, riität.
Olen vailla rakkauttasi, lämpöäsi.
Kuihdun ja surkastun ilman Sinua, janokin tulee.
Pystyn hengittämään vain kanssasi, rakastan.
Hellyys lisää lämpöä, lämpö tuo hengästymisen,
hengästyminen sytyttää liikkeen ja rauhassa on hyvä kulkea.- Anonyymi
Kolmas
En pysty tähän, en jätä tähän, en koske tähän.
En pelkää, enkä puolustaudu. En jätä.
Jään tähän, tuleen makaamaan, ainiaaksi.
Sinun kanssasi,
kunnes olemme tuhkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas
En pysty tähän, en jätä tähän, en koske tähän.
En pelkää, enkä puolustaudu. En jätä.
Jään tähän, tuleen makaamaan, ainiaaksi.
Sinun kanssasi,
kunnes olemme tuhkaa.Neljäs
Kolmas kerta toden sanoo. Monesko kerta tämä on?
Olemmeko uudella kierroksella! Joko taas!
Mitä tästä seuraa! Minne menemme!
Ilosta hihkuen, onneamme toitottaen,
siitä riemuiten, voitokkaana.
Minä ainakin pelkään.
Kaikki kuolee,
mekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljäs
Kolmas kerta toden sanoo. Monesko kerta tämä on?
Olemmeko uudella kierroksella! Joko taas!
Mitä tästä seuraa! Minne menemme!
Ilosta hihkuen, onneamme toitottaen,
siitä riemuiten, voitokkaana.
Minä ainakin pelkään.
Kaikki kuolee,
mekin.Hei Rakas!
Muistatko miltä tuntui kun tajusit että rakastat mua!
Hei Rakas!
Muistatkos miltä tuntuu, kun sanoit sen itsellesi ääneen!
Hei Rakas!
Mitä jos mentäis naimisiin =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Rakas!
Muistatko miltä tuntui kun tajusit että rakastat mua!
Hei Rakas!
Muistatkos miltä tuntuu, kun sanoit sen itsellesi ääneen!
Hei Rakas!
Mitä jos mentäis naimisiin =)Muistan valheellisen pettävän tunteen,
joka ei kieltänyt mitään.
Muistan luvanneeni itselleni,
etten luovuta.
Hei Rakas,
mikä on tää tunne!
- Anonyymi
Viides
Olen kyllästynyt odottamaan.
Olen tympääntynyt hitaisiin hetkiin.
Ohitse kiitäviin minuutteihin,
niitä vihaan.
Olen rakennettu odottamaan,
ikuisuuteen,
loppuun asti. - Anonyymi
Kuudes
Sun kanssas hyvä on, levollista soutaa.
Vaikka yhdellä airolla puotaa.
Sun kanssas aion matkustaa,
sateenkaaren taa.
Sun kanssas kepee kesäyö
täysikuineen
hehkuu täydellisenä,
antaumuksella
hengästyneenä
väsyneenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540