Ensimmäinen

Anonyymi

Olet ensimmäinen, joka aloittaa vedenpaisumuksesta.
Olet viimeinen, elämäni viimeinen rakkaus.

Olet ensimmäinen, joka ei tiedä, mitä haluta tai tarjota.
Olet viimeinen, jolle pystyisin mitään tarjoamaan muuta kuin kaiken.

Olet ensimmäinen, jonka vuoksi pystyn ihmeisiin, jopa itseni suhteen.
Olet viimeinen, Olen sinun.

7

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toinen

      Olen täysin onnellinen kanssasi, riität.
      Olen vailla rakkauttasi, lämpöäsi.

      Kuihdun ja surkastun ilman Sinua, janokin tulee.
      Pystyn hengittämään vain kanssasi, rakastan.

      Hellyys lisää lämpöä, lämpö tuo hengästymisen,
      hengästyminen sytyttää liikkeen ja rauhassa on hyvä kulkea.

      • Anonyymi

        Kolmas

        En pysty tähän, en jätä tähän, en koske tähän.
        En pelkää, enkä puolustaudu. En jätä.

        Jään tähän, tuleen makaamaan, ainiaaksi.
        Sinun kanssasi,
        kunnes olemme tuhkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas

        En pysty tähän, en jätä tähän, en koske tähän.
        En pelkää, enkä puolustaudu. En jätä.

        Jään tähän, tuleen makaamaan, ainiaaksi.
        Sinun kanssasi,
        kunnes olemme tuhkaa.

        Neljäs

        Kolmas kerta toden sanoo. Monesko kerta tämä on?
        Olemmeko uudella kierroksella! Joko taas!

        Mitä tästä seuraa! Minne menemme!
        Ilosta hihkuen, onneamme toitottaen,
        siitä riemuiten, voitokkaana.

        Minä ainakin pelkään.
        Kaikki kuolee,
        mekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljäs

        Kolmas kerta toden sanoo. Monesko kerta tämä on?
        Olemmeko uudella kierroksella! Joko taas!

        Mitä tästä seuraa! Minne menemme!
        Ilosta hihkuen, onneamme toitottaen,
        siitä riemuiten, voitokkaana.

        Minä ainakin pelkään.
        Kaikki kuolee,
        mekin.

        Hei Rakas!
        Muistatko miltä tuntui kun tajusit että rakastat mua!

        Hei Rakas!
        Muistatkos miltä tuntuu, kun sanoit sen itsellesi ääneen!

        Hei Rakas!
        Mitä jos mentäis naimisiin =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Rakas!
        Muistatko miltä tuntui kun tajusit että rakastat mua!

        Hei Rakas!
        Muistatkos miltä tuntuu, kun sanoit sen itsellesi ääneen!

        Hei Rakas!
        Mitä jos mentäis naimisiin =)

        Muistan valheellisen pettävän tunteen,
        joka ei kieltänyt mitään.
        Muistan luvanneeni itselleni,
        etten luovuta.
        Hei Rakas,
        mikä on tää tunne!


    • Anonyymi

      Viides

      Olen kyllästynyt odottamaan.
      Olen tympääntynyt hitaisiin hetkiin.
      Ohitse kiitäviin minuutteihin,
      niitä vihaan.

      Olen rakennettu odottamaan,
      ikuisuuteen,
      loppuun asti.

    • Anonyymi

      Kuudes

      Sun kanssas hyvä on, levollista soutaa.
      Vaikka yhdellä airolla puotaa.

      Sun kanssas aion matkustaa,
      sateenkaaren taa.

      Sun kanssas kepee kesäyö
      täysikuineen
      hehkuu täydellisenä,
      antaumuksella
      hengästyneenä
      väsyneenä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe