Älkää typerykset myykö puuta nyt! Puun hinta on tällä herkellä historiallisen alhaisella tasolla kun huomioidaan inflaatio. Lakon vuoksi, teollisuudella on yllin kyllin puita varastossa nyt. Hinnat tulevat nousemaan kymmeniä prosentteja vuonna 2023. Idiootit!!
Metsänomistajat typeriä lampaita
8
817
Vastaukset
- Anonyymi
Puun hinta ei tule nousemaan. Täälä netissä ei pysty hallitsemaan puumarkkinoita vaikka kirjoitat palavia vetoomuksia joka päivä. Metsänomistjat tarvitsisivat oman etujärjestön joka pystyisi oikeasti vaikuttamaan puun myyntiin ja hintaan. Nythän sitä ei ole. Ja nyt metsäyhtiöt jo kertovat että puun hintaan kohdistuu laskupainetta. Korjuukustannuksien vuoksi metsänomistajien pitää nyt uhrautua ja laskea euron pari kiintohintaa.
- Anonyymi
oma teollisuus pitäs olla, ei lakkoja ym.
- Anonyymi
Helsingin vihreät ajaa metsät hakkuukieltoon. Parempi myydä nyt.
- Anonyymi
Minä en myy, odotan hintojen nousua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en myy, odotan hintojen nousua
Ei mitään merkitystä. Yhtiöillä on kahden ja kolemvuoden osto sopimuksilla aina puuta varannossa. Kiitos tyhmien myyjien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään merkitystä. Yhtiöillä on kahden ja kolemvuoden osto sopimuksilla aina puuta varannossa. Kiitos tyhmien myyjien.
Onhan sillä minulle merkitystä.:D myyn seuraavan kerran kun tukin hinta on 110 e/m3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa on tukkia kolmeksi vuodeksi ostettu, lähempänä kolmea kuukautta. Kuitupuuta voi olla pitemmäksi ajaksi.
- Anonyymi
Noille metsäyhtiöille pitäis antaa halosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä542871040% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2591647Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1851484- 1191480
Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak561438- 3351211
Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö561100Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik391075- 791029
Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.25983