Vaihdevuodet

Anonyymi

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 32 vuotta.
En koskaan aijemmin ole ollut mustasukkainen ja olen luottanut mieheeni ihan täysillä ja 100%,mutta nyt se iski kuin salama. Kyseistä salamaa on kestänyt kuukauden verran ja olo kamala. Ikäänkuin olisin ihan varma että mies pettää minua. Tunnen vainoharhaiseksi itseni ja tärähtäneeksi.
Voisiko kyseinen tunne.johtua vaihevuosista? Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?

5

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kokemusta vaikka vaihdevuodet eivät vielä ole muutoin oireilleet olen 49 v. ja yhdessä miehen kanssa on oltu myös yli 30v. Voin myös allekirjoittaa, että se tunne on todella kamalan raastava ja aiheuttanut pahimmillaan ainakin meillä jopa pientä molemmin puolista mökötystä.
      Kun se mustasukkaisuuden tunne iskee, niin siihen ei paljoa tarvita. Riittää jos mies vaikka kauppa reisulla nyökkää tervehdyksen ja hymyilee jollekin sellaiselle naiselle jota minä en tunne, niin jopa sitä heti kohta alkaa itse miettiä, että totakohan se käy salaa panemassa?

Sitten se vaan jää vaivaamaan ja vaikka kuinka yrittää hillitä itseään, niin myöhemmin jossain vaiheessa sitä saattaakin kysyä töksäyttää mieheltä, että mistä se tuonkin naikkosen tunsi ja kun mies asiallisesti vastaa, niin itse vaan alkaa jankata eikä usko. Järjellä ajatellen kuitenkaan mitään järkevää syytä noille ei omille luuloille ole ja syvällä sydämessään tietää, että totta se puhuu eikä minua ole pettämässä.

• Anonyymi

Sama, allekirjoitan.

• Anonyymi

Voisko johtuu että vanhenet ja pelkäät että miehesi kattelee nuorempia naisia ja sinä olet rupsahtamassa?

• Anonyymi

Ja ne meidän miehetkö ei muka vanhene? Mitä se "sen" pehmeneminen miehillä muuta on kuin vanhenemista, mutta silti me vaimot ollaan ukoistamme mustasukkaisia vaikka jo vähän lerppunakin.

• Anonyymi

koronapiikin jälkeen alkoi tuon tapaiset oireet .
      Mitäköhän se piikki oikein sisältääkään.
      Jotain outoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      278
      5809
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      37
      3376
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2617
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      221
      2102
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1624
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1047
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      845
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      843
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      788
    Aihe