Vaihdevuodet

Anonyymi

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 32 vuotta.
En koskaan aijemmin ole ollut mustasukkainen ja olen luottanut mieheeni ihan täysillä ja 100%,mutta nyt se iski kuin salama. Kyseistä salamaa on kestänyt kuukauden verran ja olo kamala. Ikäänkuin olisin ihan varma että mies pettää minua. Tunnen vainoharhaiseksi itseni ja tärähtäneeksi.
Voisiko kyseinen tunne.johtua vaihevuosista? Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?

5

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kokemusta vaikka vaihdevuodet eivät vielä ole muutoin oireilleet olen 49 v. ja yhdessä miehen kanssa on oltu myös yli 30v. Voin myös allekirjoittaa, että se tunne on todella kamalan raastava ja aiheuttanut pahimmillaan ainakin meillä jopa pientä molemmin puolista mökötystä.
      Kun se mustasukkaisuuden tunne iskee, niin siihen ei paljoa tarvita. Riittää jos mies vaikka kauppa reisulla nyökkää tervehdyksen ja hymyilee jollekin sellaiselle naiselle jota minä en tunne, niin jopa sitä heti kohta alkaa itse miettiä, että totakohan se käy salaa panemassa?

      Sitten se vaan jää vaivaamaan ja vaikka kuinka yrittää hillitä itseään, niin myöhemmin jossain vaiheessa sitä saattaakin kysyä töksäyttää mieheltä, että mistä se tuonkin naikkosen tunsi ja kun mies asiallisesti vastaa, niin itse vaan alkaa jankata eikä usko. Järjellä ajatellen kuitenkaan mitään järkevää syytä noille ei omille luuloille ole ja syvällä sydämessään tietää, että totta se puhuu eikä minua ole pettämässä.

      • Anonyymi

        Sama, allekirjoitan.


    • Anonyymi

      Voisko johtuu että vanhenet ja pelkäät että miehesi kattelee nuorempia naisia ja sinä olet rupsahtamassa?

      • Anonyymi

        Ja ne meidän miehetkö ei muka vanhene? Mitä se "sen" pehmeneminen miehillä muuta on kuin vanhenemista, mutta silti me vaimot ollaan ukoistamme mustasukkaisia vaikka jo vähän lerppunakin.


    • Anonyymi

      koronapiikin jälkeen alkoi tuon tapaiset oireet .
      Mitäköhän se piikki oikein sisältääkään.
      Jotain outoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe