Isosten palkkio

Moi!
Tässä olen miettinyt että paljonko on isosten normi palkkio tänä vuonna (2022)
Olen ettinyt tietoa seurakunnan nettisivuilta ja netistä ylipäätäänsä, enkä ole löytänyt.
En viitsisi kysyä työntekijöiltä, koska no, en ole ripareille menossa rahan takia, ja koen sen epäkohteliaaksi. Yhdestä riparista on tietoa, että paljonko palkkio on. (Se on päiväripari ja työntekijän mukaan palkkio on ainankn 100€)
Ei mulla muuta, toivottavasti vastaatte jos on tietämystä tästä, ja tämä ei ole myöskään hirveän tärkeä asia.

8

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on jotain pari sataa euroa

• Anonyymi

Ei nuo summat kovinkaan isoja ole, koska henkilöt eivät ole työsuhteessa. Mikäli aikoo rahan takia lähteä isoseksi, niin en suosittele. Et pääse rikastumaan.

• Joo siis en ole rahan perässä menossa ripareille. Olen aina tykännyt käydä leireillä ja pienestä pitäen olen ollut seurakunnan toiminnassa mukana. Kyselin sen takia kun en tosiaan löytänyt mistään nettisivulta vastausta kysymykseeni.

• 18e per päivä. Ainankin telttaleirit/viikoloppuleiri. Ja ilmaiset safkat päälle. Ainakin Etelä-Karjalassa.

• Anonyymi

riippuu seurakunnasta, turussa ei saa isoset penniäkään

• Anonyymi

Ihme, että kukaan suostuu osallistumaan toimintaan.

• 0-0 siis mitä?! Nyt kyl mietityttää et miks ei saa. Oishan se ihan reilua saada jonkin näköistä palkkaa. Ihan niinkuin ne seurakunnan työntekijät, koska isoset on töissä ja tekee samankaltaista työtä ja ilmat isosis leiristä ei kauheasti tulisi mitään.

• Anonyymi

Isoset saa jostaikin leireistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5461
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3135
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2373
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1972
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1820
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1489
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1442
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1435
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe