Mitenköhän tuo vaikuttaa risteilylippujen hintaan pidemmällä aikavälillä? Rahtituloilla on subventoitu yleensä halpoja lippujen hintoja.
Gloory vie rahtia Tallinkilta
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä se et ole vielä oivaltanut, että Laivamatkat ja risteilyt tarkoittaa lomailevien matkustajien kuljetusta, ei rahdin.
- Anonyymi
Jäniksenäkö matkustat, jos ei risteilylippujen hinnat kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäniksenäkö matkustat, jos ei risteilylippujen hinnat kiinnosta?
"Gloory vie rahtia Tallinkilta"
Niin, onkos rahti jäniksen lihaa.
Ei kuitenkaan matkailijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Gloory vie rahtia Tallinkilta"
Niin, onkos rahti jäniksen lihaa.
Ei kuitenkaan matkailijoita.Eli matkustat ilman lippua jäniksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli matkustat ilman lippua jäniksenä.
Kyllä laivan perässä lippu liehuu.
- Anonyymi
Onko kellään isotretinoin kuurilla olleella tietoa siitä, voiko Duact-"nuhalääkettä" käyttää yhtäaikaa? Meinaa flunssaa pukata päälle, niin täytyis melkein saada poskionteloihin helpotusta.
Mites teille lääkäri sanoi alkoholin käytöstä? Olisi risteily tulossa, niin jos viikkoa aiemmin lopettaisin nappien pistelyn, niin voisin parit, kolmet oluet ottaa..? :)
Kohta ois kuuri ohitse, melkein jo kolme kuukautta neljää nappia päivässä pistelly. Alkaa jo hajottaa =/ - Anonyymi
Mitä järkeä on kierrättää tavaraa Ruotsin kautta, kun Baltian kautta pääsee suoraan Eurooppaan.
- Anonyymi
Ehkä rahdin määränpää on Ruotsi ??
- Anonyymi
Risteilyt ja niiden hinnat eivät kuulu tälle palstalle.
- Anonyymi
Tuossa se uuvatin motto.
Ja sen huomaa!
- Anonyymi
Laivan buffetissa
Risteilyllä otin seisovan buffann. Tarjolla oli kaikkea hyvää. Sattui vaan paikalla olemaan jo eräs erittäin lihava nainen, lienee ollut keski-ikäinen. Jonossa hän oli ennen minua ja kahmi lautaselleen suuret määrät lihaa ja kuin nyanssina vielä lopuksi pari salaatinlehteä. Nainen lyllersi vaikean oloisesti takaisin paikalleen jonne hän oli jo kasannut suuren pinon tyhjiä lautasia, kuin voiton merkkeinä muille paikallaolijoille.
Tässä vaiheessa en vielä pahemmin välittänyt koko ihmisestä ja marssin omaan pöytääni annokseni kanssa. Nainen ahmi lautasen tyhjäksi nopeasti keräten ansaittua huomiota ympärillä olioila ja alistuvia katseita ravintolahenkilökunnalta. Siinä vaiheessa ajattelin, että varmasti kykenen syömään enemmän kuin tämä nainen loppuruokailuni aikana.... mutta miten väärässä olinkaan: sain kerättyä vain kolme annosta ja samassa ajassa lihava nainen santsasi neljä kertaa, kukkupäällisin lautasin! Lopussa olin aivan täynnä ja seurasin naisen ahmimista n. 5 minuuttia. Lopuksi nainen hengitti syvään raskaan suorituksensa päätteeksi. Teki mieli mennä onnittelemaan tätä naista saavutuksestaan, sillä usein olen itse se joka syö eniten, ja olenhan raavas työmies rakennusalalta! Kiireen vuoksi jouduin kuitenkin poistumaan paikalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984