Muutto ja ilmainen netti?

Anonyymi

Olen muuttamassa parin viikon päästä asuntoon, jonka taloyhtiöllä on sopimus DNA:n kanssa; saa 50 yksikön ilmaisen netin, kunhan tarvittavat laitteet löytyy itseltä.

DNA:n nettikauppa tarjoaa ilmaista modeemia, mutta vähän pelkään tehdä tilausta, kun minulla on jo Telian sopimus ja epäilen, että tuo voisi sekoittaa jotain tai että myöhemmin tulisikin joku lasku perässä. DNA-myymälässä tarjottiin vain 160e tai kalliimpaa modeemia ja olivat täysin kädettömiä, kun kysyin tuosta ilmaisesta modeemista ikään kuin se ei näkyisi heidän tietokoneillaan?

Jonotin DNA-asiakaspalveluun puhelimessa yli 40 minuuttia tänään ja en päässyt läpi.

Käytän tällä hetkellä mobiilinettiä (pöytätietokone plus USB plus kännykkä) ja olen kuullut tämän lyhentävän kännykän käyttöikää ja Telian kanssa sopimus raukeaa syyskuussa. Haluaisin siirtyä ilmaiseen ja kätevämpään nettiin jo nyt.

Onko sanottavaa?

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teet ilmaisen sopimuksen DNA:n kanssa. Luet mitä sopimukseen on kirjoitettu ennenkuin sen hyväksyt. Kysyt myyjältä epäselvät kohdat liittyen sopimuksen peruuttamiseen esimerkiksi asunnosta pois muuttamisen vuoksi.

Ongelma ratkaistu.

• Anonyymi

Ei lyhennä edes käyttöaikaa sillä puhelimet uusitaan muutenkin 3-4 vuoden välein..

• Anonyymi

Puhelimesta en osaa sanoa mitään, koska minulla on vain vanhanaikainen 11 vuotta vanha nokialainen, jolla ei pääse nettiin. Kerrostalossa, jossa asun, on ollut DNA:n netti kymmenen vuotta, ja saman ikäinen on myös DNA:lta saamani ilmainen reititin.

Netti ei tietenkään ole ilmainen muuten kuin mainospuheissa, sillä nettimaksu on piilotettu yhtiövastikkeeseen. Tosin se on hyvin pieni, jos tyytyy tarjottuun 10 megan perusnopeuteen. Itselläni on 110-megainen yhteys, josta maksan jotakin lisää, muistaakseni noin 8-9 euroa kuussa.

• Anonyymi

Täällä tarjottiin taloyhtiölle 25M up 25M down nettiä eikä kymppiä ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe