Muutto ja ilmainen netti?

Anonyymi

Olen muuttamassa parin viikon päästä asuntoon, jonka taloyhtiöllä on sopimus DNA:n kanssa; saa 50 yksikön ilmaisen netin, kunhan tarvittavat laitteet löytyy itseltä.

DNA:n nettikauppa tarjoaa ilmaista modeemia, mutta vähän pelkään tehdä tilausta, kun minulla on jo Telian sopimus ja epäilen, että tuo voisi sekoittaa jotain tai että myöhemmin tulisikin joku lasku perässä. DNA-myymälässä tarjottiin vain 160e tai kalliimpaa modeemia ja olivat täysin kädettömiä, kun kysyin tuosta ilmaisesta modeemista ikään kuin se ei näkyisi heidän tietokoneillaan?

Jonotin DNA-asiakaspalveluun puhelimessa yli 40 minuuttia tänään ja en päässyt läpi.

Käytän tällä hetkellä mobiilinettiä (pöytätietokone plus USB plus kännykkä) ja olen kuullut tämän lyhentävän kännykän käyttöikää ja Telian kanssa sopimus raukeaa syyskuussa. Haluaisin siirtyä ilmaiseen ja kätevämpään nettiin jo nyt.

Onko sanottavaa?

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teet ilmaisen sopimuksen DNA:n kanssa. Luet mitä sopimukseen on kirjoitettu ennenkuin sen hyväksyt. Kysyt myyjältä epäselvät kohdat liittyen sopimuksen peruuttamiseen esimerkiksi asunnosta pois muuttamisen vuoksi.

Ongelma ratkaistu.

• Anonyymi

Ei lyhennä edes käyttöaikaa sillä puhelimet uusitaan muutenkin 3-4 vuoden välein..

• Anonyymi

Puhelimesta en osaa sanoa mitään, koska minulla on vain vanhanaikainen 11 vuotta vanha nokialainen, jolla ei pääse nettiin. Kerrostalossa, jossa asun, on ollut DNA:n netti kymmenen vuotta, ja saman ikäinen on myös DNA:lta saamani ilmainen reititin.

Netti ei tietenkään ole ilmainen muuten kuin mainospuheissa, sillä nettimaksu on piilotettu yhtiövastikkeeseen. Tosin se on hyvin pieni, jos tyytyy tarjottuun 10 megan perusnopeuteen. Itselläni on 110-megainen yhteys, josta maksan jotakin lisää, muistaakseni noin 8-9 euroa kuussa.

• Anonyymi

Täällä tarjottiin taloyhtiölle 25M up 25M down nettiä eikä kymppiä ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe