Ei kannata kylvöille mennä

Anonyymi

Säät on ihan mitä sattuu ja tuloista ei tietoa.Nostan vain tuet.

15

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Joku on ollut itselleen keksimässä helppoa rahaa. Saanut kai perinnöksi peltoalueita joita ei ehdi viljellä mutta tuki tulee siitä huolimatta vaik ei mitään tuotakkaan.
      Miksi sallitaan turha tuki? No, saavathan rikkaat asuntosijoittajatkin verotuksessa hyvitystä jos kämppä tyhjillään.
      Raha menee rahan luo.

• Anonyymi

Meillä hesalaisilla on rahaa. Mitä pillität?

• Anonyymi

Pellot on viljeltävä 'paikkakunnan tavanomaisen viljelyn mukaan' että saisi tuet. Peltoja valvotaan sekä satelliitti- että myös ihan paikan päällä käyvällä valvonnalla, että puhu omiasi vaan. Tukia ei saa ilman viljelytoimenpiteitä.

• Anonyymi

Helsinkiläislehdestä luin että ei kannata mennä viljelemään kun ei saa omiaan pois. olkoon sitten niin.

• Anonyymi

Ilman rahaa ei voi tuottaa!

• Anonyymi

Ei ole tilille tullut rahaa, tuskin sit kylvän. Otan vaan tuet. Niillä pärjää kun ei ole ollenkaan kuluja.

• Anonyymi

Niinhän valtaosa viljelijöistä tekee. Tai oikeastaan ei tee. Valtavat tuet elättää näitä. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän valtaosa viljelijöistä tekee. Tai oikeastaan ei tee. Valtavat tuet elättää näitä. Miksi?

Siksi kun tuottavat ruokaa.

• Anonyymi

Pelkillä tuilla pärjää mainiosti. Oikeastaan vaurastuminen alkaa kun saa tukijärjestelmän toimimaan.

• Anonyymi

Harkinnavvaraaseet vielä siihen päälle niin avot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkinnavvaraaseet vielä siihen päälle niin avot.

Iskä opetti mua hakemaan tukia. KELA on kyllä mahtava paikka. Asuminen ei ole maksanut mulle koskaan mitään ja työpaikoista olen kohteliaasti kieltäytynyt, vedoten tuurijuoppouteen. Elämä on ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskä opetti mua hakemaan tukia. KELA on kyllä mahtava paikka. Asuminen ei ole maksanut mulle koskaan mitään ja työpaikoista olen kohteliaasti kieltäytynyt, vedoten tuurijuoppouteen. Elämä on ihanaa.

Taidat asua helsingissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat asua helsingissä?

No en asu vaan Espoossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en asu vaan Espoossa.

Suurimmasta osasta Suomea katsoen se on aivan se ja sama, asutko Helsingissä tai Espoossa. Pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurimmasta osasta Suomea katsoen se on aivan se ja sama, asutko Helsingissä tai Espoossa. Pääkaupunkiseudulla.

Hesassa on enemmän pummeja joten ei ole sama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2872
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2683
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2346
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1921
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1833
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1669
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1553
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      33
      1447
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1373
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26