Ei kannata kylvöille mennä

Anonyymi

Säät on ihan mitä sattuu ja tuloista ei tietoa.Nostan vain tuet.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Joku on ollut itselleen keksimässä helppoa rahaa. Saanut kai perinnöksi peltoalueita joita ei ehdi viljellä mutta tuki tulee siitä huolimatta vaik ei mitään tuotakkaan.
      Miksi sallitaan turha tuki? No, saavathan rikkaat asuntosijoittajatkin verotuksessa hyvitystä jos kämppä tyhjillään.
      Raha menee rahan luo.

• Anonyymi

Meillä hesalaisilla on rahaa. Mitä pillität?

• Anonyymi

Pellot on viljeltävä 'paikkakunnan tavanomaisen viljelyn mukaan' että saisi tuet. Peltoja valvotaan sekä satelliitti- että myös ihan paikan päällä käyvällä valvonnalla, että puhu omiasi vaan. Tukia ei saa ilman viljelytoimenpiteitä.

• Anonyymi

Helsinkiläislehdestä luin että ei kannata mennä viljelemään kun ei saa omiaan pois. olkoon sitten niin.

• Anonyymi

Ilman rahaa ei voi tuottaa!

• Anonyymi

Ei ole tilille tullut rahaa, tuskin sit kylvän. Otan vaan tuet. Niillä pärjää kun ei ole ollenkaan kuluja.

• Anonyymi

Niinhän valtaosa viljelijöistä tekee. Tai oikeastaan ei tee. Valtavat tuet elättää näitä. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän valtaosa viljelijöistä tekee. Tai oikeastaan ei tee. Valtavat tuet elättää näitä. Miksi?

Siksi kun tuottavat ruokaa.

• Anonyymi

Pelkillä tuilla pärjää mainiosti. Oikeastaan vaurastuminen alkaa kun saa tukijärjestelmän toimimaan.

• Anonyymi

Harkinnavvaraaseet vielä siihen päälle niin avot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkinnavvaraaseet vielä siihen päälle niin avot.

Iskä opetti mua hakemaan tukia. KELA on kyllä mahtava paikka. Asuminen ei ole maksanut mulle koskaan mitään ja työpaikoista olen kohteliaasti kieltäytynyt, vedoten tuurijuoppouteen. Elämä on ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskä opetti mua hakemaan tukia. KELA on kyllä mahtava paikka. Asuminen ei ole maksanut mulle koskaan mitään ja työpaikoista olen kohteliaasti kieltäytynyt, vedoten tuurijuoppouteen. Elämä on ihanaa.

Taidat asua helsingissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat asua helsingissä?

No en asu vaan Espoossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en asu vaan Espoossa.

Suurimmasta osasta Suomea katsoen se on aivan se ja sama, asutko Helsingissä tai Espoossa. Pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurimmasta osasta Suomea katsoen se on aivan se ja sama, asutko Helsingissä tai Espoossa. Pääkaupunkiseudulla.

Hesassa on enemmän pummeja joten ei ole sama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10984
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2463
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2153
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1574
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1260
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1196
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      902
    Aihe