Ei kannata kylvöille mennä

Anonyymi

Säät on ihan mitä sattuu ja tuloista ei tietoa.Nostan vain tuet.

15

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Joku on ollut itselleen keksimässä helppoa rahaa. Saanut kai perinnöksi peltoalueita joita ei ehdi viljellä mutta tuki tulee siitä huolimatta vaik ei mitään tuotakkaan.
      Miksi sallitaan turha tuki? No, saavathan rikkaat asuntosijoittajatkin verotuksessa hyvitystä jos kämppä tyhjillään.
      Raha menee rahan luo.

• Anonyymi

Meillä hesalaisilla on rahaa. Mitä pillität?

• Anonyymi

Pellot on viljeltävä 'paikkakunnan tavanomaisen viljelyn mukaan' että saisi tuet. Peltoja valvotaan sekä satelliitti- että myös ihan paikan päällä käyvällä valvonnalla, että puhu omiasi vaan. Tukia ei saa ilman viljelytoimenpiteitä.

• Anonyymi

Helsinkiläislehdestä luin että ei kannata mennä viljelemään kun ei saa omiaan pois. olkoon sitten niin.

• Anonyymi

Ilman rahaa ei voi tuottaa!

• Anonyymi

Ei ole tilille tullut rahaa, tuskin sit kylvän. Otan vaan tuet. Niillä pärjää kun ei ole ollenkaan kuluja.

• Anonyymi

Niinhän valtaosa viljelijöistä tekee. Tai oikeastaan ei tee. Valtavat tuet elättää näitä. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän valtaosa viljelijöistä tekee. Tai oikeastaan ei tee. Valtavat tuet elättää näitä. Miksi?

Siksi kun tuottavat ruokaa.

• Anonyymi

Pelkillä tuilla pärjää mainiosti. Oikeastaan vaurastuminen alkaa kun saa tukijärjestelmän toimimaan.

• Anonyymi

Harkinnavvaraaseet vielä siihen päälle niin avot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkinnavvaraaseet vielä siihen päälle niin avot.

Iskä opetti mua hakemaan tukia. KELA on kyllä mahtava paikka. Asuminen ei ole maksanut mulle koskaan mitään ja työpaikoista olen kohteliaasti kieltäytynyt, vedoten tuurijuoppouteen. Elämä on ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskä opetti mua hakemaan tukia. KELA on kyllä mahtava paikka. Asuminen ei ole maksanut mulle koskaan mitään ja työpaikoista olen kohteliaasti kieltäytynyt, vedoten tuurijuoppouteen. Elämä on ihanaa.

Taidat asua helsingissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat asua helsingissä?

No en asu vaan Espoossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en asu vaan Espoossa.

Suurimmasta osasta Suomea katsoen se on aivan se ja sama, asutko Helsingissä tai Espoossa. Pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurimmasta osasta Suomea katsoen se on aivan se ja sama, asutko Helsingissä tai Espoossa. Pääkaupunkiseudulla.

Hesassa on enemmän pummeja joten ei ole sama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      2581
    2. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      334
      2556
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1307
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1069
    5. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      110
      1065
    6. 55
      961
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      414
      707
    8. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      111
      693
    9. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      23
      681
    10. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      210
      642
    Aihe