Huijasinkohan juuri itseäni. Minua lähestyi somen kautta nainen, joka sanoi kohteliaisuuden, jonka toisti kun tavattiin. Olin vähän otettu, vaikka minulla ei herännyt (ei alussa, eikä tapaamisella) mitään värähtelyjä ja toin sen esiin tuomatta mitään esiin. Eli sanaton viestini oli selvä. Minulle meidän tapaaminen oli ”vertaistuki” tyyppinen tai korkeintaan kaverillinen, mutta mietin jälkeen, että mahtoikohan hänelle ne olla treffit. Oli miten oli, minulle ne ei ollut sillä tavalla treffit, että voisin sanoa tavanneeni muuta kuin ennestään tuntemattoman kaverin. Hän ehdotti, että lähdetään yhdessä viihteelle, mutta kieltäydyin nätisti… minulla on ystäviä siihen.
Mistä tietää onko treffeillä?
11
998
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikkapa kysymällä suoraan. "Sanaton viestini oli selvä" ->on vain sulle selvä asia. Kukaan ei toistaiseksi osaa lukea toisen ajatuksia ja epämääräiset vihjeet muuten saattavat mennä vähemmän sosiaalisesti hienovireiseltä ohi.
Ei voi siis odottaa että toinen tulkitsee tilanteen kuin sä.- Anonyymi
Oikeastaan sillä ei ole mitään väliä. Tuli vaan mieleen. Eiköhän hänelle viesti mennyt perille, että ei ollut minulle sellaiset treffit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan sillä ei ole mitään väliä. Tuli vaan mieleen. Eiköhän hänelle viesti mennyt perille, että ei ollut minulle sellaiset treffit.
Lisään vielä… kohteliaisuus jota hän alleviivasi osui hyvin, mutta en vastannut siihen niin miten toisenlaisilla treffeillä voisin helposti vastata.
- Anonyymi
Treffeillä ollaan sovitusti. Jompi kumpi pyytää treffeille.
- Anonyymi
ok, on se vaikeeta. 🤔
kun ei värähdä ekalla tapaamisella niin sitten ei värähdä.
itse en todennäköisesti osaisi ekan tapaamisen perusteella tehdä mitään värähtely päätöksiä. joskus se tulee nopeammin, joskus hitaammin.
toisaalta joskus olen tehnyt liian hätäisiä päätöksiä, luullut että tuo ei todellakaan ole mun tyyppiä. mutta sitten pikkuhiljaa tutustuttuani olenkin ihastunut palavasti. - Anonyymi
Ns. maalaisjärjellä. Joku heittää harrastuksessa, työpaikalla, somessa, lähdetkö kahville -> EI treffit, tuttavana, kaverina kutsutaan. Älkää luulko kaverikutsuja treffeiksi. Treffeille kutsutaan sanomalla lähdetkö treffeille.
- Anonyymi
Ennestään tuntemattomat ihmiset ei pyydä kahville noin ylimalkaisesti. Siinä on jo enempi kynnystä, kun lähtee somen kautta tuntematonta pyytämään.
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on millä teidän tapaamista kutsuu? Etenkin kun jatkoa tuskin on tulossa.
Ja sanattomat viestit ei tosiaan kerro kenellekään muulle mitään kuin sinulle itsellesi.- Anonyymi
Sanaton viestintä on tosiaan plus miinus nolla, sen voi käsittää miten haluaa. Sanat on ne, mitkä jotain merkitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanaton viestintä on tosiaan plus miinus nolla, sen voi käsittää miten haluaa. Sanat on ne, mitkä jotain merkitsee.
Ai on vai😀, sanaton viesti voi olla voimakkaampi kuin sanat.
Eipä ole tullut ennen mieleen, että olen käynyt useilla treffeillä… kavereiden kanssa, se on meillä puhekielessä, enkä ole koskaan kavereistani mitään ajatellut, että jotkin kaverit käyttää sanaa treffit kun sovitaan tapaamista.
Treffit viittaa tapaamiseen, jossa enemmän odotuksia. Ei puhuttu treffeistä kun tavattiin, mutta hän ehdotti aluksi paikkaa joka olisi sopinut treffeille. Latistin idean ehdottamalla paikkaa ostoskeskukseen😅…koska en halunnut tavata häntä siinä mielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on vai😀, sanaton viesti voi olla voimakkaampi kuin sanat.
Eipä ole tullut ennen mieleen, että olen käynyt useilla treffeillä… kavereiden kanssa, se on meillä puhekielessä, enkä ole koskaan kavereistani mitään ajatellut, että jotkin kaverit käyttää sanaa treffit kun sovitaan tapaamista.
Treffit viittaa tapaamiseen, jossa enemmän odotuksia. Ei puhuttu treffeistä kun tavattiin, mutta hän ehdotti aluksi paikkaa joka olisi sopinut treffeille. Latistin idean ehdottamalla paikkaa ostoskeskukseen😅…koska en halunnut tavata häntä siinä mielessä.No voi voi, koeta jo päästä yli tapahtuneesta. Oli ne sitten jonkun mielestä treffit tai joku muu tapaaminen. Hihhih joku on ehkä luullut olleensa treffeillä... hohhhoijakkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474436Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721147NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941144IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853