Mistä tietää onko treffeillä?

Anonyymi

Huijasinkohan juuri itseäni. Minua lähestyi somen kautta nainen, joka sanoi kohteliaisuuden, jonka toisti kun tavattiin. Olin vähän otettu, vaikka minulla ei herännyt (ei alussa, eikä tapaamisella) mitään värähtelyjä ja toin sen esiin tuomatta mitään esiin. Eli sanaton viestini oli selvä. Minulle meidän tapaaminen oli ”vertaistuki” tyyppinen tai korkeintaan kaverillinen, mutta mietin jälkeen, että mahtoikohan hänelle ne olla treffit. Oli miten oli, minulle ne ei ollut sillä tavalla treffit, että voisin sanoa tavanneeni muuta kuin ennestään tuntemattoman kaverin. Hän ehdotti, että lähdetään yhdessä viihteelle, mutta kieltäydyin nätisti… minulla on ystäviä siihen.

11

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikkapa kysymällä suoraan. "Sanaton viestini oli selvä" ->on vain sulle selvä asia. Kukaan ei toistaiseksi osaa lukea toisen ajatuksia ja epämääräiset vihjeet muuten saattavat mennä vähemmän sosiaalisesti hienovireiseltä ohi.
      Ei voi siis odottaa että toinen tulkitsee tilanteen kuin sä.

      • Anonyymi

        Oikeastaan sillä ei ole mitään väliä. Tuli vaan mieleen. Eiköhän hänelle viesti mennyt perille, että ei ollut minulle sellaiset treffit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan sillä ei ole mitään väliä. Tuli vaan mieleen. Eiköhän hänelle viesti mennyt perille, että ei ollut minulle sellaiset treffit.

        Lisään vielä… kohteliaisuus jota hän alleviivasi osui hyvin, mutta en vastannut siihen niin miten toisenlaisilla treffeillä voisin helposti vastata.


    • Anonyymi

      Treffeillä ollaan sovitusti. Jompi kumpi pyytää treffeille.

    • Anonyymi

      ok, on se vaikeeta. 🤔
      kun ei värähdä ekalla tapaamisella niin sitten ei värähdä.
      itse en todennäköisesti osaisi ekan tapaamisen perusteella tehdä mitään värähtely päätöksiä. joskus se tulee nopeammin, joskus hitaammin.
      toisaalta joskus olen tehnyt liian hätäisiä päätöksiä, luullut että tuo ei todellakaan ole mun tyyppiä. mutta sitten pikkuhiljaa tutustuttuani olenkin ihastunut palavasti.

    • Anonyymi

      Ns. maalaisjärjellä. Joku heittää harrastuksessa, työpaikalla, somessa, lähdetkö kahville -> EI treffit, tuttavana, kaverina kutsutaan. Älkää luulko kaverikutsuja treffeiksi. Treffeille kutsutaan sanomalla lähdetkö treffeille.

      • Anonyymi

        Ennestään tuntemattomat ihmiset ei pyydä kahville noin ylimalkaisesti. Siinä on jo enempi kynnystä, kun lähtee somen kautta tuntematonta pyytämään.


    • Anonyymi

      Mitä merkitystä sillä on millä teidän tapaamista kutsuu? Etenkin kun jatkoa tuskin on tulossa.
      Ja sanattomat viestit ei tosiaan kerro kenellekään muulle mitään kuin sinulle itsellesi.

      • Anonyymi

        Sanaton viestintä on tosiaan plus miinus nolla, sen voi käsittää miten haluaa. Sanat on ne, mitkä jotain merkitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanaton viestintä on tosiaan plus miinus nolla, sen voi käsittää miten haluaa. Sanat on ne, mitkä jotain merkitsee.

        Ai on vai😀, sanaton viesti voi olla voimakkaampi kuin sanat.

        Eipä ole tullut ennen mieleen, että olen käynyt useilla treffeillä… kavereiden kanssa, se on meillä puhekielessä, enkä ole koskaan kavereistani mitään ajatellut, että jotkin kaverit käyttää sanaa treffit kun sovitaan tapaamista.

        Treffit viittaa tapaamiseen, jossa enemmän odotuksia. Ei puhuttu treffeistä kun tavattiin, mutta hän ehdotti aluksi paikkaa joka olisi sopinut treffeille. Latistin idean ehdottamalla paikkaa ostoskeskukseen😅…koska en halunnut tavata häntä siinä mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai on vai😀, sanaton viesti voi olla voimakkaampi kuin sanat.

        Eipä ole tullut ennen mieleen, että olen käynyt useilla treffeillä… kavereiden kanssa, se on meillä puhekielessä, enkä ole koskaan kavereistani mitään ajatellut, että jotkin kaverit käyttää sanaa treffit kun sovitaan tapaamista.

        Treffit viittaa tapaamiseen, jossa enemmän odotuksia. Ei puhuttu treffeistä kun tavattiin, mutta hän ehdotti aluksi paikkaa joka olisi sopinut treffeille. Latistin idean ehdottamalla paikkaa ostoskeskukseen😅…koska en halunnut tavata häntä siinä mielessä.

        No voi voi, koeta jo päästä yli tapahtuneesta. Oli ne sitten jonkun mielestä treffit tai joku muu tapaaminen. Hihhih joku on ehkä luullut olleensa treffeillä... hohhhoijakkaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe