Lapsi perheelle sopiva Villa

Anonyymi

17

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuokra on noin 300 euroa, iso ok-talolla altaalla hieman enemmän, sähköt 60euroa, ruokaan ja juomaan kulutuksen mukaan.

      • Anonyymi

        60 euron sähköt omakotitalossa on niin sanottua numeromieshinnoittelua. Numeromieshinnoittelussa ei ole mukana ilmastointia. Jos talo ei ole ihan koirankoppi, niin 200 euroa kuussa on minimi mikäli aiot pitää torpan mukavan viileänä. 75 neliöiseen condokämppään saat jo menemään nykyhinnoilla 200 euroa ilmastointiin kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60 euron sähköt omakotitalossa on niin sanottua numeromieshinnoittelua. Numeromieshinnoittelussa ei ole mukana ilmastointia. Jos talo ei ole ihan koirankoppi, niin 200 euroa kuussa on minimi mikäli aiot pitää torpan mukavan viileänä. 75 neliöiseen condokämppään saat jo menemään nykyhinnoilla 200 euroa ilmastointiin kuukaudessa.

        Paljonko pattayan savossa menee ilmastointiin, Thaimaassa riittää 60 euroa yhden ilmastointilaitteen 24/7 päälläoloon, jos laitteissa on henkilöntunnistusautomatiikka tuolla 60 eurolla pidät koko talon viileänä, kahdelle henkilölle, 26 astetta on aika sopiva lämpötila. 24 on vähän liian kylmä, lämpötila ei vaikuta juurikaan sähkön kulutukseen. 200 euroa en ole koskaan kuullut kenenkään maksavan sähköstä. Minulla on ollut maksimi lasku 2400 bahtia kuukaudessa, tuo 60 euroa pitää sisällään talous, viihde ja tietokoneisiin menevät sähköt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko pattayan savossa menee ilmastointiin, Thaimaassa riittää 60 euroa yhden ilmastointilaitteen 24/7 päälläoloon, jos laitteissa on henkilöntunnistusautomatiikka tuolla 60 eurolla pidät koko talon viileänä, kahdelle henkilölle, 26 astetta on aika sopiva lämpötila. 24 on vähän liian kylmä, lämpötila ei vaikuta juurikaan sähkön kulutukseen. 200 euroa en ole koskaan kuullut kenenkään maksavan sähköstä. Minulla on ollut maksimi lasku 2400 bahtia kuukaudessa, tuo 60 euroa pitää sisällään talous, viihde ja tietokoneisiin menevät sähköt.

        Varmin tapa on saada itsensä sairaalaa on asettaa huoneenilmastointi 20 C, aamulla onkin sitten köhää, ja kuumetta, on kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmin tapa on saada itsensä sairaalaa on asettaa huoneenilmastointi 20 C, aamulla onkin sitten köhää, ja kuumetta, on kokemusta.

        Optimaalinen viilennys saadaa niin että kaikki asunnon koneet on automaattisesti päällä, säädetty noin 30 asteeseen, sitten kun henkilö tulee huoneeseen, automatiikka toimii ja alentaa lämpötilan muutamassa minuutissa 26 asteeseen, mutta nämä ilmastointi laitteet maksavat parikertaluokkaa enemmän kuin peruslaitteet, joten niitä ei ole juurikaan vuokraasunnoissa.


    • Anonyymi

      Otsikon ja kysymyksen yhdyssanavirheet jo paljastaa kuka siellä haaveilee muutosta Thaimaahan. Meitin sensukka. Villa kirjoitetaan myöskin pienellä, jos se on lauseen keskellä, koska se ei ole erisnimi. Tähän jos vastaisi asiallisesti, sensukka saisi silti hepulin, joten ei kannata vastata. Joten lakkaa haaveksimasta, poju.

      • Anonyymi

        Hän vastasi jo itse itselleen.


    • Anonyymi

      Älä vuokraa ullakkoa kettulan vintiltä. Paikka ei sovi lapsiperheelle.

    • Anonyymi

      Yksinpuhelevalle SaariBumballe tullut näköjään kotia lähtö, mutta mieli palaa Thaimaahan takaisin ja miettii kustannuksia, että millä ilveellä saisi rahan riittämään.

      Suosittelen että jäät vaan sovinnolla kelan hoiviin. Suomessa sinun ei tarvi miettiä ilmastointeja, ei vakuutuksia eikä kelan kirjoilta putoamista. Pääset sairaalaan koska vaan nautiskelemaan tipasta ja maksansiirtojonosta.

      Ei ne ilmastointilaitteet heti kämppää viilennä tunnistautumisominaisuuksilla, mutta auttaahan se tietenkin asiaan.

      Vuokrakämpässä et päätä millaiset laitteet siellä on, vaan sen päättää vuokraisäntä. Sähkönhinnan nousu ehkä noin nippanappa kompensoituu laitteiden kehittymisellä, mutta jos puhutaan sadankin neliön talosta, niin sanoisin että alle 5000 bahtin et kuukaudessa pääse.

      Meillä asiaa on huomioitu jo ilmansuunnista alkaen ikkunavalintoihin, eristeisiin ja välipohjaan sekä leveisiin räystäisiin saakka, jolloin lämpö ei tunkeudu kämppään niin helposti.

      Meillä on myös 12 aurinkopaneeliyksikköä, jotka tuottavat 65% kaikesta tarvitsemastamme sähköstä kastelu mukaanlukien. Paikallinen lehti teki jutun asiasta viime syksynä ja muutama paikallinen poliitikkokin oli paikalla.

      T 2010

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "Meillä on myös 12 aurinkopaneeliyksikköä, jotka tuottavat 65% kaikesta tarvitsemastamme sähköstä kastelu mukaanlukien. Paikallinen lehti teki jutun asiasta viime syksynä ja muutama paikallinen poliitikkokin oli paikalla."

        Tämä on sitä nykyaikaa ja kehitystä jonka kyydistä insinöörimajuri ja entinen onnellinen aviomies on pudonnut jo monta vuotta sitten.

        Puolisen vuotta sitten juttelin Pattayan pormestarin sihteerin kanssa, joka muuten on oikea dippainssi. Hän kertoi että Pattayan lavataksit muuttuvat pian sähköisiksi, ensimmäisenä EEC:ssä. Mahtaa Savon Hua Hissä harmittaa? Päivystääkö muuten Hua Hinissä vielä taksit sen hienon aseman nurkalla? Ne sellaiset jossa on kaksi takarengasta, nokkapyörä ja polkijalla aurinkohattu päässä.

        Minua hieman harmittaa kuulemani, että Pattayan taksien väri tulee olemaan sähkönsininen, nätti värihän tuokin on... mutta itse pitäisin sellaisista punertavista, joita Chiang Maissakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä on myös 12 aurinkopaneeliyksikköä, jotka tuottavat 65% kaikesta tarvitsemastamme sähköstä kastelu mukaanlukien. Paikallinen lehti teki jutun asiasta viime syksynä ja muutama paikallinen poliitikkokin oli paikalla."

        Tämä on sitä nykyaikaa ja kehitystä jonka kyydistä insinöörimajuri ja entinen onnellinen aviomies on pudonnut jo monta vuotta sitten.

        Puolisen vuotta sitten juttelin Pattayan pormestarin sihteerin kanssa, joka muuten on oikea dippainssi. Hän kertoi että Pattayan lavataksit muuttuvat pian sähköisiksi, ensimmäisenä EEC:ssä. Mahtaa Savon Hua Hissä harmittaa? Päivystääkö muuten Hua Hinissä vielä taksit sen hienon aseman nurkalla? Ne sellaiset jossa on kaksi takarengasta, nokkapyörä ja polkijalla aurinkohattu päässä.

        Minua hieman harmittaa kuulemani, että Pattayan taksien väri tulee olemaan sähkönsininen, nätti värihän tuokin on... mutta itse pitäisin sellaisista punertavista, joita Chiang Maissakin on.

        Ei päivystä ei, yksi riksa täällä on se löytyy keskustan buudhatemppelistä, kellotapulin vierestä, sitä polkee vanha mies, voisi olla jo 70 tai jotain sinne päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä on myös 12 aurinkopaneeliyksikköä, jotka tuottavat 65% kaikesta tarvitsemastamme sähköstä kastelu mukaanlukien. Paikallinen lehti teki jutun asiasta viime syksynä ja muutama paikallinen poliitikkokin oli paikalla."

        Tämä on sitä nykyaikaa ja kehitystä jonka kyydistä insinöörimajuri ja entinen onnellinen aviomies on pudonnut jo monta vuotta sitten.

        Puolisen vuotta sitten juttelin Pattayan pormestarin sihteerin kanssa, joka muuten on oikea dippainssi. Hän kertoi että Pattayan lavataksit muuttuvat pian sähköisiksi, ensimmäisenä EEC:ssä. Mahtaa Savon Hua Hissä harmittaa? Päivystääkö muuten Hua Hinissä vielä taksit sen hienon aseman nurkalla? Ne sellaiset jossa on kaksi takarengasta, nokkapyörä ja polkijalla aurinkohattu päässä.

        Minua hieman harmittaa kuulemani, että Pattayan taksien väri tulee olemaan sähkönsininen, nätti värihän tuokin on... mutta itse pitäisin sellaisista punertavista, joita Chiang Maissakin on.

        Aikun hienoa että juttelit, tosiaan uskon olet eliittiä, harmi ettei se sinun dippiinssisi kertonut että thaimaan liikenneministeriö on päättänyt että kaikissa kulkuneuvoissa pitää olla sama määrä turvavöitä kun asiakaspaikkoja autosta löytyy, tämä tulee pakolliseksi näinä päivinä, tämä tulee olemaan ongelma lavatakseissa kun pitää olla kolmepiste vyöt, niitä on vaikea lavalle laittaa, tämä lienee kuitenkin hyvä asia koska lavataksien peräänajoissa kuolee vuosittain useita turisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päivystä ei, yksi riksa täällä on se löytyy keskustan buudhatemppelistä, kellotapulin vierestä, sitä polkee vanha mies, voisi olla jo 70 tai jotain sinne päin.

        Entäs chiang mai, montako riksaa siellä on, kerro senssu rakkaille, pääsevät piipittämään... että laita kuksa riksan kyytiin ja, ota kuva.


    • Anonyymi

      Opettelisit saarikyrpå kirjoittamaan ennenkuin yksinäisyydessäsi väsäät aloituksia johon itse vastailet.

      • Anonyymi

        Ymmärtäisit resupekka lukemaasi, en ole avausta tehnyt,.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe