Menetkö heti vessaan kun on pissahätä vai pidätkö jonkin aikaa?

Anonyymi

Itse yleensä pidättelen hätää jonkun aikaa ja yleensä menen vasta sitten kun tuntuu ettei meinaa pystyä pidättämään.tähän liittyen meinasin kerran kusta alleni kun töistä lähtiessä oli jo hätä mutta ajattelin et käyn nopee kaupassa ja sit kotio vessaan vaan kaupassa sit alko hätä tuntumaa jo nii kovalle et piti jalkoja ristiä et pysty pitämään sit automatka oli jo täyttä tuskaa yritin painaa itseäni penkkiä vasten niin tiukasti kun pystyi ja pidätellä kaikin tavoin ja jotenkin selvisin vessaan ja se tunne kun ei tarvi enää pidättää ja sitä kusta vaan tuli ja tuli ei meinannut loppua millään. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?

34

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkin pidätän jonkin aikaa ennenkuin meen vessaan. En tie miks niin teen mut ei vaan jaksa koko ajan ravata veskis niin pidätän niinpitkään ennkuin on ihan pakko mennä.
      Kerran kun kaverikin oli kylässä en menny vessaan ja se tais huomata mun pidättelyt kun se katto sillei jännästi, mutta sitten ei sanonut mitään. Lopulta sanoin, että tarvii mennä vessaan niin siihen se sitten sano, "että joo kannattaa mennä ettet kuse housuun :D

    • Anonyymi

      Mäkin tulin just koulusta ja oon viimeks käyny aamu 7.00 veskis. Nyt alkaa olla niin kova hätä et on pakko mennä. Et nyt nyt. Nyt tarvii mennä.

      • Anonyymi

        Ootko poika vai tyttö


    • Anonyymi

      Tulee välillä pidäteltyä niin että lopulta kusi vaan valuu housuun ja tapahtuu vahinko. Aina voi ottaa pienen riskin jos ei pystykkää pidättää ja tulee housuun

      • Anonyymi

        Ite just heräsin ku viimeyön olin töissä ja on ihan hirveä hätä mut en vaan jaksais nousta vessaan millään yritän vaan vaihtaa asentoa ja painaa peittoa tiukemmin jalkoväliin ja puristaa mut mikään ei auta..kohta varmaan ihan pakko mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite just heräsin ku viimeyön olin töissä ja on ihan hirveä hätä mut en vaan jaksais nousta vessaan millään yritän vaan vaihtaa asentoa ja painaa peittoa tiukemmin jalkoväliin ja puristaa mut mikään ei auta..kohta varmaan ihan pakko mennä

        Kuse housuu? Ite käytn yleensä vaippaa yövuorojen jälkeen :D. Kun nousen kuselle niin virkistyy liikaa ja sitte saa ehtiä taas unta. Helpompaa vaa päästää niin sanotusti allensa ja kääntää kylkee ja nukahtaa.
        Mitä se peiton laittamike jalkovälii auttaa?


    • Anonyymi

      Välillä tulee pidäteltyä ja lopuks pitää juosta vessaa

    • Anonyymi

      Siis kun peitosta tekee semmosen mytyn nii se painaa jölkoväliä sillein ettei hätä tunnu niin pahalle mut nyt ei meinaa auttaa mikään iha tärisen kun on nii hirvee hätä ja alamaha on kuin ilmapallo rakko nii täynnä...

    • Anonyymi

      Mee vessaa 😂 Ootko M vai N?

    • Anonyymi

      Mullakin on joku aamu et herään kauheeseen pissahätään enkä millään jaksa vielä lähtee vessaan kun kello on vast kuus aamulla tai jotain. Niin jään pyöriskelemään kauhees pissähädäs siihen sänkyyn. Sit ku kello tulee 7.00 niin on ihan pakko herätä ja mennä vessaan.

      Joskus kun oltiin mökillä missä ei ole sisä vessaa. Niin eikös kello ole jotain 6.00 aamulla ja mulla on kauhee pissahätä, Sitten 6.30 toteen et ei helv pakko lähtee ku tuntuu et tulee pissat ihan väksin pihalle... Sitten kaikki herää ja kysyy et mihin sä meet? Vastaan et no pissalle ja sitten viä takas nukkkuun.

      • Anonyymi

        Toi on tuttu tunne pyöriskelen siihen asti et eka loraus meinaa jo karata ja joskus tuleekin sit tulee paniikki et ei hitto nyt se tulee väkisin ja kauheeta juoksua pöntölle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on tuttu tunne pyöriskelen siihen asti et eka loraus meinaa jo karata ja joskus tuleekin sit tulee paniikki et ei hitto nyt se tulee väkisin ja kauheeta juoksua pöntölle

        Yleensä siinä vaiheessa meen vessaa ku etumus on jo märkänä… :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä siinä vaiheessa meen vessaa ku etumus on jo märkänä… :D

        Ootko mies vai nainen? Joo itekki sama vaikka välillä Pien loraus pääseekin nimen välttämättä silti mene kiemurtelen vaan ja pitelen haaroista kiinni tiukasti mutta sit kun alkaa tulemaan tahattomasti et mitenkään ei enää pysty estämään sitten menen ja lorotan 2min putkee ahh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mies vai nainen? Joo itekki sama vaikka välillä Pien loraus pääseekin nimen välttämättä silti mene kiemurtelen vaan ja pitelen haaroista kiinni tiukasti mutta sit kun alkaa tulemaan tahattomasti et mitenkään ei enää pysty estämään sitten menen ja lorotan 2min putkee ahh..

        Oon mies. Entäs sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mies. Entäs sä?

        Juuri tälläkin hetkellä kusettaa mut ei vaa jaksais käydä vessassa joten reidet tiukasti kiinni nytkytellen


      • Anonyymi

        Mä tykkään pitkittää ihan viimetinkaan asti ja härnään vielä rakkoa siten että painelen alavatsaa se tuntuu jotenki samalla hyvälle ja oudolle ku tuntuu et kusi räjähtää ulos alapäästä vaikka kuinka painaisi jalkoväliä tiukemmin kiinni niin meinaa vain tulla ihan väkisin


      • Anonyymi

        Kumpaa sukupuolta oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa sukupuolta oot?

        pan sukupuolta


    • Anonyymi

      Kauhee pissa keskustelu tääl:D Mä en tajuu mitä ihmeen kiksei jotkut saa kun ne pidättellee kauheeta pissahätää.

      Mä en pidätä, mutta oon huomannu et mun siskolla on " tätä vikaa"
      Kerrankin se mahalleen maikaili sängylään ja heilutteli jalkojaan ja ähki ja puhki. Ihan selvää kauheen pissähädän pidättelyä tahalleen. Teki mieli sanoo et mee ny helv, vessaan! Kai tosta jotain kiksei sit saa :D

      • Anonyymi

        Se paineen tunne minkä hätä aiheuttaa tuntuu hyvälle ja se kun joutuu purostelemaan ja nytkyttelemään niin välillä osuu oikeeseen kohtaan se tuntuu hyvälle ja varsinkin sit kun menee vessaan ja pissa tulee kauheella paineella.


      • Anonyymi

        Ootko kysyny siskoltas miks pidättelee pissahätää?Meneekö se kumminki viimein sitten vessaan ettei housuunsa pissaa?


    • Anonyymi

      On, ja sen sanon, että älkää pidättäkö virtsaanne.

    • Anonyymi

      Joskus olin yli 8h etten käyny kertaakaan veskis.

      7.00 aamulla ja sitte 15.15 kotona menin. Eikö ollu ees mikään kauhee hätä.

      Mut sitkun join ekankerran kolme 0,5l olutta ulkona niin ai jumankauta mikä kusihätä siitä tuli. Se oli ihan kivulias hätä. Oli pakko pakko pissata ulkona puskaan kun ei sisälle vessaan olis millään kestäny. Pissasin varmaan sen litran kerralla :DD Oli aika pitkä pissa:D

      • Anonyymi

        Oisin pissannu ite jo housuu :D


    • Anonyymi

      Toisinaan pidättelen, tänään esimerkiksi. Viimeksi kävin vessassa tänään yhdentoista aikoihin.

    • Anonyymi

      Mäkin koitin olla 8h ilman vessaa. Kyl se onnistu kun ei kauheesti juonut. Mut heti kun juo jotain enempi vaikka 0,5l energiajuoman niin sitten ei kyllä pysty millään.

    • Anonyymi

      Itsekkin tulee pidäteltyä välillä vähän liiankin pitkään kun ei meinaa toisinaan keretä vessaan.. kaveritkin välillä huomauttelee ku ne huomaa mun pidättelyn kun oon ihan kaksinkerroin ja kiemurtelen et pitäskö sun mennä vessaan sit aina vaan vastaan et ei mun ihan vielä. En tiedä miks teen nii mut ei vaan jotenki huvita mennä vessaan vasta kun meinaa lirahtaa housuun.. muistan joskus kun asuin vielä kotona niin äitikin huomas ku ähisin ja tuhisin ja pidin käsiä jalkovälissä ja tein kaikkia pidätysliikkeitä ni Seki vaa oli et mee herranjumala vessaan ennenkun tulee alle🙈 siitä vain on tullut tapa et odottaa ihan viimetinkaan asti ja sit viimehädässä juoksee vessaan.

    • Anonyymi

      Itsekkin tapana on pidättää viimeseen saakka. En tiedä miksi aina teen niin.
      Kun juo suhteellisen vähän, niin pystyy 10 tuntia oleen kusematta.

    • Anonyymi

      Täällä kans tulee pidäteltyä yleensä iha viimetinkaan asti ja välillä kaveri huomauttanut ku oltu esim shoppailee ku ristin jalkoja kokoaja ja vääntelehdin et pitäskö pitää vessatauko🙈

      • Anonyymi

        Mä huomasin ku mun kaveri oli meil et sill oli vessahätä eli pissahätä kun se liikehti penkillä kun se istui ja heilutteli jalkojaan. Sit se sano n 30 min päästä et "tarvii lähtee" oli sitten et aha oikei..

        Sitten kun se oli lähössä se ihan viimetinkaan sano kengät jo jalassa et "mun tarvii käydä kyllä vielä tiel vessas.
        Sanoin sit "joo käy vaan"

        Mietin et olikohan lähs kotiin ihan vaan vessahädän takia ja sil tais olla kauhee hätä ja viimehetkeillä tajus et nyt hänen on vaan mentävä vessaan.


    • Anonyymi

      Mä kans pidättelen ja meen sitten ku tuntuu ettei enää pysty pidättämään

    • Anonyymi

      Minä en mene vessaan kun kusettaa, kusen sinne missä satun seisomaan. Vessa on vain naisille joille tulee virtsatietulehdus. Mies ei vessoja tarvii

      • Anonyymi

        Se on oikein! Minä kusen housuun jos oon vaikka autossa, kyllä kesä kuivaa minkä kastelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein! Minä kusen housuun jos oon vaikka autossa, kyllä kesä kuivaa minkä kastelee

        Samoin täällä. Jos hätä on liian kova kusen housuun. Ei se haittaa mitää vaikka nuorena housuun tekee. Aina voi sanoa että vahinko kävi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe