Onko kenelläkään tietoa, löytyykö vuonna 2012 Rikun ja Tunnan Bassoradiolla hostaaman Truths & Rights radio-ohjelman jaksoja mistään ladattavana enää? Tämä ohjelma siis kyseessä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Truths_&_Rights
Nämä oli joskus kaikki ladattuna tällaisen nykyään alhaalla olevan sivun taakse: https://tr.mp3.fi/
Satunnaisia jaksoja on Youtubessa, mutta nuo kaikki on hyvin pitkälti kuunneltu.
Olisiko joku sattunut ottamaan jaksoja talteen ja laittaisi levitykseen? :D
Madventures-kaksikon Bassoradion Truths & Rights-radiojaksot vuodelta 2012
5
840
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen etsiskellyt. ei taida valitettavastilöytyä, nimimerkillä penkonut "koko" internetin läpi. yksittäisiä pätkiä ja jaksoa löytyy, muttei koko podcastia. Laitoin bassoradiolle kyssäriä, että onko saatavilla jossain. Ei koskaan vastausta...
- Anonyymi
Kannattaisi kysyä mainituilta ohjelman tekijöiltä. Kyssäriä menemään.
- Anonyymi
Ei sitä samaa Bassoradiota ole ollut olemassa enää
kohta kolmeen vuoteen, joten ei ihme, ettei nykyinen Basso-niminen kanava vastaa kyselyihin entisen Bassoradion ohjelmista. Ei niitä heilläkään ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä samaa Bassoradiota ole ollut olemassa enää
kohta kolmeen vuoteen, joten ei ihme, ettei nykyinen Basso-niminen kanava vastaa kyselyihin entisen Bassoradion ohjelmista. Ei niitä heilläkään ole.Taisi käydä niin että vanha bassoradio lopetti ensin erikoisohjelmat. Siitä ei mennyt kovin kauan, kun bauer media osti sen pois. Bauerin toimesta uudistettu basso taitaakin olla jo ihan eri kanava kuin edeltäjänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi käydä niin että vanha bassoradio lopetti ensin erikoisohjelmat. Siitä ei mennyt kovin kauan, kun bauer media osti sen pois. Bauerin toimesta uudistettu basso taitaakin olla jo ihan eri kanava kuin edeltäjänsä
Siinä ostettiin vain taajuudet ja nimi. Ei mitään tekemistä enää Ehrnroothin ja Zapasnikin Bassoradion kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043