Minulla ei ole kokemusta osakkeiden ostosrta. Ajattelin, että jos Nornetin kautta ostaisin jotain pidettäväksi vaikka 15 vuotta. Olisiko se Keskon osakkeita vai jotain muuta? Mitä? Rahaa on nelisen tonnia.
Kesko vai jotain muuta
17
1436
Vastaukset
- Anonyymi
Keskon kurssi on rajussa nousussa, se on sodan varjolla nostanut Raakasti hintoja, ja laittanut asiakkaat maksajiksi, nyt se on Jo kerännyt Yli-suuria Voittoja, ja sama Raaka peli jatkuu, sen jokainen näkee kaupassa.
- Anonyymi
Muutko kauppaketjut ei sitten tällä tavalla toimi?
- Anonyymi
Mitä tämä tarkoittaa siltä kannalta, että ostaisi osakkeita?
- Anonyymi
Mikä merkitys voittojen kertymisellä on osakkeiden ostamisen kannalta?
- Anonyymi
miinuksellapas pösilö
- Anonyymi
Kurssi on siis kai pudonnut ennen nousuaan. Olisiko tämä hyvä hetki ja osake sijoittaa. Mikä suomalainen vaihtoehto olisi parempi?
Mitä minun olisi hyvä tietää ostoa tehdessäni? - Anonyymi
Rahaa on siis vajaa neljä tonnia. Miksi Keskoon ei kannattaisi sijoittaa?
- Anonyymi
Kesko on hyvä tylsä vakaa osinko-osake.
Verrattavissa Sampoon ja Elisaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesko on hyvä tylsä vakaa osinko-osake.
Verrattavissa Sampoon ja Elisaan.Harmi kun en jo viime kesänä myynyt Keskoja. Vieläkö Keskon osakkeet nousee reippaasti yli 30 euron ja kauankohan siihen mahtaa aikaa kulua? Meneekö Keskolla nyt jotenki huonosti kun osakkeen arvo pudonnut jo lähes 15 euroa viime kesästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun en jo viime kesänä myynyt Keskoja. Vieläkö Keskon osakkeet nousee reippaasti yli 30 euron ja kauankohan siihen mahtaa aikaa kulua? Meneekö Keskolla nyt jotenki huonosti kun osakkeen arvo pudonnut jo lähes 15 euroa viime kesästä?
Jos sen varmaksi tietäis että yli 30 euron tulee nousemaan niin sitten vois ostella Keskoa lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun en jo viime kesänä myynyt Keskoja. Vieläkö Keskon osakkeet nousee reippaasti yli 30 euron ja kauankohan siihen mahtaa aikaa kulua? Meneekö Keskolla nyt jotenki huonosti kun osakkeen arvo pudonnut jo lähes 15 euroa viime kesästä?
"Meneekö Keskolla nyt jotenki huonosti kun osakkeen arvo pudonnut jo lähes 15 euroa viime kesästä?"
Ei mene.
Osakkeen hinnan määrää kysyntä ja tarjonta.
- Anonyymi
Sampo on ainakin suhteellisen riskitön ja hyvä osinkojen maksaja, samoin kuin Elisakin.
Keskoa alkaa kohta taatusti painaa hintojen nousu liiaksi, kun ostovoima heikkenee ja kustannukset kohoavat.
Isommat tuotot saa tietty maailmalta, mutta esim. pelkästään jenkkien tuhansien firmojen osakelukuja kahlatessa saattaa pää pehmetä, ellei ennakkoon tiedä mitä tehdä. - Anonyymi
Yhtiön osakekurssi on alimmillaan yli vuoteen. Mitä luulette yrityksen tulevaisuudesta monen vuoden tähtäimellä? Kannattaako ostaa, jos jos niin A vai B?
- Anonyymi
Ostaaako tällainen tavan tunari aata ja beetä?
- Anonyymi
B osake on vaihdetumpi, sitä.
- Anonyymi
Keskon osake senkun vain laskee vaikka on tehty taas ennätystuloksia. Mistä arvelette asian johtuvan? Itsellä on Keskon perintöosakkeita salkku täynnä ja jäi myymättä viime kesänä kun ne oli kaikkien aikojen huippulukemissa.
- Anonyymi
Olisko inflaatio, taantuman lähestyminen ja pelko kannattavuuden heikkenemisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749