Tili pakko iski

Anonyymi

Windows 11:n käyttöönottoon on tulossa muutos: jatkossa sitä ei voi tehdä ilman Microsoft-tiliä

28

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Windows vaan huononee.

      • Anonyymi

        Ja Windowsissa niin paljon oikeita ongelmia!
        Jotka teekee Windowsista tuskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Windowsissa niin paljon oikeita ongelmia!
        Jotka teekee Windowsista tuskaa.

        Nyt vaihdan UBUNTUUN!


      • Anonyymi

        Ei tarvitse edes kuvitella että alkaisin windows käyttäjäksi!


      • Anonyymi

        Vaihdoin kanssa Ubuntuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaihdan UBUNTUUN!

        Minäkin vaihdoin!


      • Anonyymi

        On huomattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse edes kuvitella että alkaisin windows käyttäjäksi!

        Ei windowsia käytetä enään missää tositoimissa!
        Leluksikaan se ei sovi kun se vakoilee!


      • Anonyymi

        Windows on kuoleva alusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei windowsia käytetä enään missää tositoimissa!
        Leluksikaan se ei sovi kun se vakoilee!

        Windows. R.I.P. !!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Ei mitään väliä. Windowsilla ei ole muutenkaan tehnyt yhtään mitään ilman Microsoft tiliä viimeisen 10v aikana.

      Jos tässä jokin ongelma niin edelliseen versioon tulee päivityksiä että ehtii hyvin ostaa vaikka Chromebookin.

      • Anonyymi

        Tai asentaa Ubuntun.


      • Anonyymi

        "Windowsilla ei ole muutenkaan tehnyt yhtään mitään ilman Microsoft tiliä viimeisen 10v aikana."
        Kuudes vuosi kympillä eikä Microsoft tiliä. Hyvin tulee toimeen. Eikä tule W11 tiliä. Sen pystyy kuitenkin kiertämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Windowsilla ei ole muutenkaan tehnyt yhtään mitään ilman Microsoft tiliä viimeisen 10v aikana."
        Kuudes vuosi kympillä eikä Microsoft tiliä. Hyvin tulee toimeen. Eikä tule W11 tiliä. Sen pystyy kuitenkin kiertämään.

        Minulle ei edes tule koko W11:sta, XP:llä, kympillä ja linuxeilla mennään maailman tappiin.

        PS. En päästä mitään wintoosaa nettiin joten ei tule ongelmia päivitysten ongelmien kanssa eikä liioin tietoturvan kanssa, wintoosat vain erikoiskäyttöön, linuxeilla teen kaikki nettihommat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Windowsilla ei ole muutenkaan tehnyt yhtään mitään ilman Microsoft tiliä viimeisen 10v aikana."
        Kuudes vuosi kympillä eikä Microsoft tiliä. Hyvin tulee toimeen. Eikä tule W11 tiliä. Sen pystyy kuitenkin kiertämään.

        On se kumma kun avauksessa juuri kerrotaan että jatkossa kysyy AINA!
        Microsoftin oma ilmoitus! Kumpaa uskon? Trollia vai Microsoftia!


      • Anonyymi

        Onko sulla todisteita asiasta vai lietsotko vain Zelenskyin vastaista mielialaa? Putlerin trolli taidat olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun avauksessa juuri kerrotaan että jatkossa kysyy AINA!
        Microsoftin oma ilmoitus! Kumpaa uskon? Trollia vai Microsoftia!

        Sen Microsoft-tilin tekemisen voi kiertää myös Windows 11:ssa. Käyttää vain paikallista tiliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun avauksessa juuri kerrotaan että jatkossa kysyy AINA!
        Microsoftin oma ilmoitus! Kumpaa uskon? Trollia vai Microsoftia!

        Miksi et usko totuuksiin vaan elät valheessa.???

        -----------------------------
        Amerikkalainen toimittaja: Ukrainassa ei ole juuri yhtään armeijaa, joka ei käytä natsimerkkejä
        Maailman
        Amerikkalainen toimittaja Nedoisha Malich sanoi, että lännen media jättää huomiotta uusnatsien läsnäolon Ukrainan armeijassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et usko totuuksiin vaan elät valheessa.???

        -----------------------------
        Amerikkalainen toimittaja: Ukrainassa ei ole juuri yhtään armeijaa, joka ei käytä natsimerkkejä
        Maailman
        Amerikkalainen toimittaja Nedoisha Malich sanoi, että lännen media jättää huomiotta uusnatsien läsnäolon Ukrainan armeijassa.

        Britanniassa olevat Ukrainasta tulevat siirtolaiset voidaan karkottaa Itä-Afrikkaan, Britannian hallituksen maahanmuuttoministeri Tom Pursglove sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Britanniassa olevat Ukrainasta tulevat siirtolaiset voidaan karkottaa Itä-Afrikkaan, Britannian hallituksen maahanmuuttoministeri Tom Pursglove sanoi.

        Puolan puolustusministeriö kutsui niin tilaiden lähettämistä Ukrainaan "rauhanturvaoperaatioksi" , jonka tehtäväin tulee kuulua lentokieltoalueiden luominen

        "Me kaikki tiedämme, mikä sen nimi on. Tämä on kansi melko todistalle asiaille. Tämä on Kiovan tunnustus siitä, että Ukrainan valtio on todella kuollut, sitä ei ole olemassa. Se on jaettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla todisteita asiasta vai lietsotko vain Zelenskyin vastaista mielialaa? Putlerin trolli taidat olla!

        Minkälainen maa sairastuuttaa kansansa!

        Lisäksi saatiin lisätietoa monilääkeresistenssin tuberkuloosin aiheuttajan tarkoituksellisesta käytöstä vuonna 2020 LPR:n Slavyanoserbskyn alueen väestön tartuttamiseen.

        Kirillov korosti, että LPR:n tasavaltainen terveys- ja epidemiologinen asema päätteli, että setelilehtiset olivat keinotekoisesti saastuneita, koska äärimmäisen vaarallisia kantoja löydettiin "pitoisuudessa, joka pystyi tarttumaan ja kehittämään tuberkuloosiprosessia".


    • Anonyymi

      En voi elää ilman Microsoft-tiliä. Loistava käyttöjärjestelmä, mainio Office-paketti yhdistettynä Ms-tiliin helpottavat kummasti arkisten asioiden pyörittämistä. Peukutan👍👍

      • Anonyymi

        Mene hoitoon!


      • Anonyymi

        On sun elämä sitten todella surkeeta.


      • Anonyymi

        Onneksi mulla on UBUNTU!


      • Anonyymi

        Ei windowsia kukaan käytä!


    • Anonyymi

      Toi on ärsyttävää.

      • Anonyymi

        Etkö parempaan pysty?


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe