Kuksa, Kuksan merkitys, Kuksan vaikutus, Kuksa kaiken totuuden perusta.

Anonyymi

Minä sitä, minä tätä, minulla sitä ja tätä, meillä näin, minä olen minä, minulla on paljon valokuvia minusta, meistä ja kaikesta mitä minä ja me.

Kaikki selviää, selvitetään ja osoitetaan, mutta Kuksa, Kuksan sijainti täytyy ensin selvittää.

8

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvi kun lopetat lelusensei vaan puhumasta paskaa sen kuksan sijainnista. Jäbäleissoni makaa todellisuudessa rampana jossakin palvelutalossa Suomessa ja nimittelee muita junteiksi ja näiden vaimoja lumpuiksi. Sitten ihmettelet ettet saavuta suurta suosiota, luottamusta ja arvostusta lukijain keskuudessa.

• Anonyymi

Tiedä missä on, mutta Chiang Maista ei ole löytynyt.

• Anonyymi

Kuksa on kaiken elämän perusta, ilman Kuksaa ei ole edes Thaimaata olemassa, Kuksa on elämän tärkein ja kunnioitettavin luomus, se saa kohdalleen suurta suosiota, Kuksa on luottamuksen peruskallio, Kuksa luo arvostusta lukijain keskuudessa lukijoiden ollen .... apinoita, mutta arvostus on tärkeä, kaikki arvostaa lukijoiden keskuudessa lukijoita.

Junttien muijat on lumppuja, mutta he eivät ole lukijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuksa on kaiken elämän perusta, ilman Kuksaa ei ole edes Thaimaata olemassa, Kuksa on elämän tärkein ja kunnioitettavin luomus, se saa kohdalleen suurta suosiota, Kuksa on luottamuksen peruskallio, Kuksa luo arvostusta lukijain keskuudessa lukijoiden ollen .... apinoita, mutta arvostus on tärkeä, kaikki arvostaa lukijoiden keskuudessa lukijoita.

Junttien muijat on lumppuja, mutta he eivät ole lukijoita.

Luulin ensin että tässä on senssun poika mäkkärissä kokkailemassa
        https://www.youtube.com/watch?v=3vE6YkspQTI
        mutta taisin erehtyä?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kestolumppu on ok, mutta sulla vain kertakäyttölumppuja, sun asioitas jos lumppujes ainoa tarkoitus on ihokosketus, enkä niin kovin viittaisi Mikon lauluihin koska Mikko on kokenut parisuhteessaan enemmän kuin yksikään Pattayan rakas yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin ensin että tässä on senssun poika mäkkärissä kokkailemassa
        https://www.youtube.com/watch?v=3vE6YkspQTI
        mutta taisin erehtyä?

Muistelen että joku oli auttanut omaa lastansa taloudellisesti elon taipaleelle, niin senssu menetti täydellisesti malttinsa ja kutsui sitä korrutioksi ja isyyden ostamiseksi, sillä senssu ei moiseen sortunut vaan kertoi seitsemänvuotiaan pojan työskentelevän koulun jälkeen iltaisin mäkkärissä, oppimassa sen ettei raha kasva puissa vaan sen eteen pitää tehdä töitä.

Tuo tarina isyyden ostamisesta kärsi hienoisen inflaation viime viikolla, kun senssu kertoi lahjoittaneensa omaisuutensa vaimon ja pojan nimiin piiloon ulosottomieheltä.
        Omaisuusluettelossa lienee ollut mukana ainakin jippo-kaukoputki ja nuudelipussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelen että joku oli auttanut omaa lastansa taloudellisesti elon taipaleelle, niin senssu menetti täydellisesti malttinsa ja kutsui sitä korrutioksi ja isyyden ostamiseksi, sillä senssu ei moiseen sortunut vaan kertoi seitsemänvuotiaan pojan työskentelevän koulun jälkeen iltaisin mäkkärissä, oppimassa sen ettei raha kasva puissa vaan sen eteen pitää tehdä töitä.

Tuo tarina isyyden ostamisesta kärsi hienoisen inflaation viime viikolla, kun senssu kertoi lahjoittaneensa omaisuutensa vaimon ja pojan nimiin piiloon ulosottomieheltä.
        Omaisuusluettelossa lienee ollut mukana ainakin jippo-kaukoputki ja nuudelipussi.

Ehkä myös Kuksa, vaan ei tinakantista hopekansikolpakkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      142
      2562
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      220
      1983
    3. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      47
      1079
    4. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      93
      1061
    5. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      352
      1009
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      113
      927
    7. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      50
      724
    8. Eihän tää jää tähän mies?

En ainakaan sitä haluaisi ✨
      Ikävä
      52