Niin nyt kun on tehty elokuva Lahti 2001 niin Isometsän Jarille ensi iltaan eturivin paikka ,oli nimittäin sen verran karpaasi hiihtäjä että.
Lahti 2001
Anonyymi
3
775
Vastaukset
- Anonyymi
Jari kommentoi että on ikävää kun jollekin "on tapahtunut" ikäviä asioita ja niitä pengotaan vielä vuosikymmenien jälkeen. Tarkoittaako Jarpsukka että doping vaan tapahtui hänelle.. Mies joka oli mukana murentamassa lopullisesti luottoa suomalaisen huippu-urheilun rehellisyyteen. Ja kehtaa vielä sanoa noin.
Hiihtoa en ole maaliskuun 2001 jälkeen seurannut enkä seuraa. Sarjan katson kyllä. - Anonyymi
Joo hyvinnluisti suksi ja kaikki tiesi syyn.
- Anonyymi
Käskettiin katkaisemaan sauva...ei sitä voi katkaista kuului mäenalta vastaus,männöö hyvät aineet maahan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760