TERVEYS
TERVEYSTERVEYSUUTISET
"Koronatauti vanhensi kuin seitsemänkymppiseksi – jälki eroaa muista sairauksista
Vakava koronatauti voi heikentää esimerkiksi muistia ja kielellisiä kykyjä. Älyllisten kykyjen palautuminen voi kestää kuukausia ja joillakin jälkitila voi olla pysyvä."
Koronatauti voi heikentää muistia ja kielellisiä sekä älyllisiä kykyjä
Anonyymi
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
''Tutkimuksen tulokset viittaavat ...''
Minä viittaan kintaalla. - Anonyymi
Jos ihminen sairastaa koronan ? Hittto soikoon hän ei voi mitään! Hän ei voi myöskään sille mitkä ovat jälkitilat? Miksi otat tressiä niistä? Jos olet plus 50v.Elä täyttä elämää nauti siitä viellä kun voit!
- Anonyymi
Noi on, miten Bana Lybeck mahtoi siitä selvitä, hänen miehensäkin se tauti tartutti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087